Konečné na Visle (Sídliště Bohnice) a Nise (Mazurská) vypadají v nákresu velice zajímavě, ale ve skutečnosti jsou ve stávajících lokalitách autobusových smyček nereálné díky nedostatku místa. Do úzkého prostoru mezi nákupním centrem a panelovým domem se prostě nevejde obslužná komunikace a "široká" tramvajová smyčka.
Pokud bych chtěl mít smyčku na Mazurské, jediné možné řešení je posunout ji až o 300m dále do prostoru mezi panelovým domem v Krinické a školou v Mazurské. Ovšem zde je nějaká zeleň a hlavně parkoviště.
Obdobně by se musela vyřešit smyčka na Visle. Zde by však nešlo o posun dále (směrem k Vltavě), ale o 100-200m opačným směrem
To už se zdá rovnou lepčí vést tramvaj do Bohnic Lehnickou ulicí (zelená pěší zóna) s ukončením mezi nákupní zónou Krakov a Kulturním domem (nerovnost terénu). Anebo s následujícím pokračováním buď doprava do prostoru křižovatky Lodžská a K Pazderkám, nebo vedením rovně do Řešovské ulice a následně pěší zóny Tarnovské na jejímž konci je nevyužitá zelená plocha. Předpokladem je však přesazování velkého množství zeleně a "umlčení" prostestujících obyvatel.
Tramvaj do Bohnic může reálně začít plánovat až po definitivním rozhodnutí, která varianta silničního okruhu kolem Prahy (SOKP) na severu zvítězí. Jižní varianta přes Suchdol (o žádné jiné se Magistrát nechce bavit) nepočítá s žádným dalším spojením přes Vltavu. Naopak severní varianta (prosazována Ministerstvem životního prostředí a obyvately severu metropole) počítá
s mostem (a následným tunelem) mezi Sedlcem a Bohnicemi, po kterém by jezdila i tramvaj (následné napojení na TT Podbaba - Suchdol - velmi podobně jako ve schématu Richarda Sadílka).
Zamyslete se, zda má cenu stavět TT do Bohnic pouze z Kobylis? Když doprava z Bohnic a Čimic do Dejvic trvá 45 minut? Místní obyvatelé se spíše nakloní myšlence tramvaje, pokud by zároveň do Kobylis vedla také do Dejvic.
(A to ještě nemluvím o jejich "rozmazlenosti", že jim jezdí nyní autobus k metru doslova jeden za druhým.)