Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Rekonstrukce TT
Mop - moc děkuji za vyčerpávající odpověď, ale přece mi nedá... Kam se ztratila travička??? no aspoň, že ty displaye... a kam se vytratily ostrůvky ala Říčanova? ach jo, aspoň ty displaye...
Re: Rekonstrukce TT
A hle, nejdřív se autobusy na tramvajovém tělese nelíbily, tak se udělal BUS pruh. Ten se zas nelíbí panu starostovi a tak bude pěkně na kolejích.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
a co na to DPK?
Správce Dopravní cesty Tramvaje zformulovali precizní zadání rekonstrukce tramvajové trati, z něhož pro účely článku vybíráme tyto informace: Stavební objekt „Tramvajová trať“ bude zahrnovat rekonstrukci tramvajové tratě v ulici Plzeňské od počátku oblouku před křižovatkou s Jinonickou ulicí po smyčku Sídliště Řepy (včetně). Tramvajová trať bude na příčných železobetonových pražcích ve štěrkovém loži, v prostoru kolejových konstrukcí na pražcích dřevěných. V úseku od křižovatky s ulicí Pod Kotlářkou (mimo) – Makovského (mimo) bude trať navržena s širokopatními kolejnicemi S49, v ostatních úsecích a v prostoru kolejových konstrukcí ze stojinových žlábkových kolejnic. Tramvajová trať bude v úseku od Jinonické ke Kavalírce umožňovat jízdu autobusů po tramvajové trati, dále (po Kotlářku) bude navržen živičný kryt. V úseku od ul. Pod Kotlářkou po křižovatku s ul. Makovského navrhuje správce zřídit otevřený kolejový svršek. Dále bude svršek se zákrytem, přednostně zádlažbovými panely (mimo přejezdy) a s živičným krytem (v místě přejezdů). V celé délce úpravy TT budou zrekonstruovány tramvajové zastávky. Zastávky, které budou sloužit pouze tramvajovému provozu, navrhuje správce s výškou nástupní hrany 240 mm nad temenem kolejnice. Ostatní zastávky budou navrženy s výškou nástupní hrany vyhovující všem předpokládaným u nich zastavujícím vozidlům. Povrch zastávek bude živičný, alternativně lze navrhnout železobetonové nástupištní desky. Všechny pravidelné zastávky budou vybaveny informačním systémem, kompatibilním s užitými technologiemi, sledujícími pohyb tramvají a autobusů DP Praha. Informační systém bude tvořit čtyřřádkový displej, informující o odjezdech nejbližších čtyř spojů z dané zastávky.
termin - leto.
Správce Dopravní cesty Tramvaje zformulovali precizní zadání rekonstrukce tramvajové trati, z něhož pro účely článku vybíráme tyto informace: Stavební objekt „Tramvajová trať“ bude zahrnovat rekonstrukci tramvajové tratě v ulici Plzeňské od počátku oblouku před křižovatkou s Jinonickou ulicí po smyčku Sídliště Řepy (včetně). Tramvajová trať bude na příčných železobetonových pražcích ve štěrkovém loži, v prostoru kolejových konstrukcí na pražcích dřevěných. V úseku od křižovatky s ulicí Pod Kotlářkou (mimo) – Makovského (mimo) bude trať navržena s širokopatními kolejnicemi S49, v ostatních úsecích a v prostoru kolejových konstrukcí ze stojinových žlábkových kolejnic. Tramvajová trať bude v úseku od Jinonické ke Kavalírce umožňovat jízdu autobusů po tramvajové trati, dále (po Kotlářku) bude navržen živičný kryt. V úseku od ul. Pod Kotlářkou po křižovatku s ul. Makovského navrhuje správce zřídit otevřený kolejový svršek. Dále bude svršek se zákrytem, přednostně zádlažbovými panely (mimo přejezdy) a s živičným krytem (v místě přejezdů). V celé délce úpravy TT budou zrekonstruovány tramvajové zastávky. Zastávky, které budou sloužit pouze tramvajovému provozu, navrhuje správce s výškou nástupní hrany 240 mm nad temenem kolejnice. Ostatní zastávky budou navrženy s výškou nástupní hrany vyhovující všem předpokládaným u nich zastavujícím vozidlům. Povrch zastávek bude živičný, alternativně lze navrhnout železobetonové nástupištní desky. Všechny pravidelné zastávky budou vybaveny informačním systémem, kompatibilním s užitými technologiemi, sledujícími pohyb tramvají a autobusů DP Praha. Informační systém bude tvořit čtyřřádkový displej, informující o odjezdech nejbližších čtyř spojů z dané zastávky.
termin - leto.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Rekonstrukce TT
Doufám, že mě neukamenujete, ale položím znovu šťouravý dotaz k rekonstrukci Plzeňské. Už se ví něco víc? Třeba jaké kolejnice nebo kdy přibližně?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Nebyl si někdo na Krejcárku vyfotit výluku? Neposlal by fotky do FZ? Co si člověk nenafotí sám, na PrTkách poslední dobou nenajde..
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Doporucuji dubnovy dp-kontakt. http://www.dpp.cz/download-file/2463/novy-soubor.pdfDavidD píše:Potřebuji radu, v jakém roce byla trať v Bělohorské ulici rekonstruována na BKV? Nemá někdo nějaké foto z té doby?
Re: Rekonstrukce TT
Potřebuji radu, v jakém roce byla trať v Bělohorské ulici rekonstruována na BKV? Nemá někdo nějaké foto z té doby?
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ano to souhlasí. Konkrétně od 20.10. Pravda je, že řidiče se víceméně potrénovat podařilo, ale stromy už ne, aneb hrazdu radno sklopit ještě před najetím do oblouku k výstupní zastávce... Jinak díky Adminovi, on ví za co...martyn píše:Jak jsem se doslechl, xko už nějakých 14 dní před uzávěrou Myslíkovy vyjíždělo v cca 22:30 na Zvonařku, kde postálo, a před půlnocí šup do centra. Právě aby se řidiči potrénovaliKarosák píše:Fakt? Huustýý To by mohlo řidiče trochu potrénovat...no dobře, tak ne
- minarjo
- Uživatel
- Příspěvky: 34
- Registrován: 18.12.2008 23:46
- Bydliště: bus 118,121,136-Sídl.Spořilov
Re: Rekonstrukce TT
OR 20 tam už nebyla ráno, kdy jsem jezdil na 22 - zkrátka je naštěstí fuč, ať tam upravili cokoliv, tak ji to odstranilo .MOp píše:mam pocit, ze tam or neni, ale jel jsem potme a opacnym smerem, mohl jsem
se prekouknout.
No i když - nedaleká OR 30 před zast. Pražský hrad ZC (esíčko do kopečka) také zmizela nějak rychle, na místě snad byla jen nějak týden - a tam se snad nic (aspoň na první pohled) ani neopravovalo, že by si to traťováci s její potřebností jen "rozmysleli" ?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Jak jsem se doslechl, xko už nějakých 14 dní před uzávěrou Myslíkovy vyjíždělo v cca 22:30 na Zvonařku, kde postálo, a před půlnocí šup do centra. Právě aby se řidiči potrénovaliKarosák píše:Fakt? Huustýý To by mohlo řidiče trochu potrénovat...no dobře, tak ne
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
mam pocit, ze tam or neni, ale jel jsem potme a opacnym smerem, mohl jsem
se prekouknout.
se prekouknout.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce TT
Taky se mi nezdá že to bylo kvůli dilataci, když to končilo až pod obloukem. Spíš myslím že to bylo kvůli tomu oblouku, neb se mi zdá že byl klopen trošku na druhou stranu. Ostatně před časem se tam v noci vrtali, (co jsem viděl tak opakovaně) a ta 20 se tam objevila až poté (takže se zřejmě nepovedlo).mart337 píše:To tam ta dlouhá 20 byla kvůli té dilataci? To se mi nějak nezdá.MOp v titulku fotky píše:Dilatace na Chotkových sadech vzaly za své, konečně odpadne 20km/h.
No a protože v tom oblouku se nikdo nešťoural, tipuju že OR tam zůstane. Ostatně kdo tudy už jel, ať mojí teorii potvrdí/vyvrátí?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Fakt? Huustýý To by mohlo řidiče trochu potrénovat...no dobře, tak nedušan píše:ZvonařkaKarosák píše: V souvisloti s tím se nabízí otázkka, kde budou postávat noční zálohy
Re: Rekonstrukce TT
Budou-li inteligentní cestující - dispeje nejsou třeba. Jinak prý rekonstrukce by měla být na jeden zátah, ale mě se to nějak nezdá...
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Rekonstrukce TT
Není ta určitá podoba k vidění na Vysočanský?MOp píše:Inteligentni zastavky v urcite podobe budou.