Bobik píše:A tos slyšel kde? Teda rozhodně tě nechci nijak zpochybňovat, to vůbec ne, spíš mě udivuje, jak SSZ může někomu (soukromýmu) patřit. Jsem měl za to že to je státu, potažmo města.
7080 ti dík , jsem myslel že jakožto "odporový zadák" mě podpoříš....
9001 Tady nejde ani tak o vinu podniku, ten s tím nemá mnoho společnýho, ale o vinu vlastníka (správce) komunikace.
Podle mých info semafor skutečně patří špáru. Běžná praxe je taková, že investor dostane při stavbě nějakého objektu, který potřebuje napojit na komunikaci, za povinnost postavit také SSZ. Problém je, že město, správce SSZ, tedy TSK, si tato zařízení automaticky nepřejímá. Takže jich zde jsou možná desítky, které nejsou v majetku města. Byť servis většinou město zajišťuje. Město třeba nemá v majetku semafor u Depa Hostivař, který patří benzínce. Pak myslím, že semafory na TT Hlubočepy - Barrandov také nemá město, ale DP. Dalo by se pokračovat dál.
Je to samozřejmě komplikace v případě, že je třeba na SSZ udělat nějaký větší zásah. Software na SSZ u špáru se zřejmě skutečně pokazil s doplněním preference autobusů. Předvěsti jsou zapytlovaný, takže aspoň nematou, ale taky se mi stalo, že těsně přede mnou padlo volno, takže jsem na to z kopce šlápnul a kousek přede mnou projela SSZ protijedoucí tramvaj. Naprosto jsem nečekal, že volno skončí po 5, max. 10 sekundách. Zastavit to nešlo, musel jsem naopak přidat, abych ujel odbočujícím autům z protisměru, která mě skrze protijedoucí tramvaj neviděla. Ble!