DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
Jo díky. Mě šlo hlavně o tu definici. V reálu je mi buřt jak se to jmenuje, hlavně že to tam je.
9001 - no jak kde, jak kde. Jsou místa, kde se díky bumlíkům jet rychleji nevyplácí, neboť přes ně řidiči rádi skáčou. A zrcátko používá menšina. Například Národní třída.
Ale zase když vidíš kolonu a joudu co tam parkuje, je ti jasný, že na 99% ti tam někdo přes ty bumly skočí zrovna ve chvíli když jedeš kolem, takže se to dá korigovat. Jsou i horší místa, např. ten bar či co to je u Nádrholu (křiž s Argentinskou). Tam ti přes bumly skáčou nečekaně, když "potřebujou" na přilehlým plácku zaparkovat či přistavit taxík.
Jinak nedělám si ohledně Újezda iluze - pár dní to vydrží a pak přes to začnou hopsat taky. Tam by to chtělo minimálně zídku.
9001 - no jak kde, jak kde. Jsou místa, kde se díky bumlíkům jet rychleji nevyplácí, neboť přes ně řidiči rádi skáčou. A zrcátko používá menšina. Například Národní třída.
Ale zase když vidíš kolonu a joudu co tam parkuje, je ti jasný, že na 99% ti tam někdo přes ty bumly skočí zrovna ve chvíli když jedeš kolem, takže se to dá korigovat. Jsou i horší místa, např. ten bar či co to je u Nádrholu (křiž s Argentinskou). Tam ti přes bumly skáčou nečekaně, když "potřebujou" na přilehlým plácku zaparkovat či přistavit taxík.
Jinak nedělám si ohledně Újezda iluze - pár dní to vydrží a pak přes to začnou hopsat taky. Tam by to chtělo minimálně zídku.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
Bobik: Když to napíšu jinak. Proč máme na přejezdech závory, když tam máme světla. Proč máme na přejezdech světla když přece jsou kříže a vlak má absoultní přednost.
Když to napíšu ještě jinak Nedáváti jako řidiči tram podélný pás větší jistotu při průjezdním profilu a můžeš jet rychleji a bezpečněji.
Když to napíšu ještě jinak Nedáváti jako řidiči tram podélný pás větší jistotu při průjezdním profilu a můžeš jet rychleji a bezpečněji.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
Bobik: Ano, podélné betonové oddělovací tvarovky (bumlíky) jsou preference. Od počátku realizací prvních metrů se pečlivě měří a statisticky vykazuje jejich délka . Zvýšené těleso není bráno jako pokrok prudkého rozvoje preference , pouze je ve statistikách porovnávajících třeba více měst bráno procento tratí na zvýšeném pásu jako zajímavá charakteristika tramvajové dopravy vypovídajíc o tom, jak na tom město je.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
Prosím znalé o vysvětlení. V podnikovém plátku v článku o preferování MHD píšou, že na Újezdě bude instalována preference MHD pomocí podélných prahů. Co vím a dočetl jsem se i jinde, tak podélné prahy (bílé bobíky) se za preferenci nepovažují, neboť pouze fyzicky zabraňují vjezdu IAD tam, kde beztak nemá co dělat. Jak to tedy s tím je? Mám špatné informace já nebo mate DP-K? A jestli to preference je, v tom případě se dá za preferenci považovat i zvýšený pás TT.
Jinak rozhodnutí o instalaci vítám, to tam mělo být už dávno. Jo a taky tam píšou, že dopravní odbor MHMP byl proti (nakonec se podařilo prosadit) - to jen pro ty, co stále nepochopili, jak to magistrát skutečně myslí s těmi neustále omílanými sliby o preferování MHD před IAD.
Jinak rozhodnutí o instalaci vítám, to tam mělo být už dávno. Jo a taky tam píšou, že dopravní odbor MHMP byl proti (nakonec se podařilo prosadit) - to jen pro ty, co stále nepochopili, jak to magistrát skutečně myslí s těmi neustále omílanými sliby o preferování MHD před IAD.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
To napsali ještě hezky, mohli napsat "kolejnic S49 o vzdálenosti otočných čepů 1435 mm"...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
Tak když už si nakousnul úveň podnikového plátku. No já byl znechucen hned na stránce 4 - aktuality. Nahoře v článku o pomníčku ke 120. výročí se píše, cituji: "..a ten je umístěn mezi kvěma kusy dvoumetrových kolejnic S49 o rozvoru 1435 mm".
No velebnosti, jdu blejt.
Kam se na to hrabe Blesk, jak kvalitou informací, tak i grafickým zpracováním.
No velebnosti, jdu blejt.
Kam se na to hrabe Blesk, jak kvalitou informací, tak i grafickým zpracováním.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
Proxy píše:Interně začínáme tomu plátku přezdívat ŽENA A ŽIVOT
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
Musím se smát neprofesionalitě článku o New Yorském metru v posledním DP-kontaktu. Už pouze ty statistické údaje jsou vtipně nesmyslné. Například autor si plete americké billion=miliarda s českým bilionem. A nejmělčí stanice v New Yorku 24m. pod zemí ...
Všechny stanice byly postaveny v roce 1930...
No ne, to nemá smysl komentovat
Všechny stanice byly postaveny v roce 1930...
No ne, to nemá smysl komentovat
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
Interně začínáme tomu plátku přezdívat ŽENA A ŽIVOTMarek B. píše:Tak po shlédnutí čísel 2, 3 a 4 mi nezbývá, než říct, že ten časopis začíná být těžce podprůměrný.
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
To je účetní zisk, dotace se v něm započítává jako příjem.syverin píše:To jako fakt?DP kontakt píše:Dopravní podnik vykázal k 31. 12. 2010 zisk ve výši 1 354 272 tis. Kč.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
To jako fakt?DP kontakt píše:Dopravní podnik vykázal k 31. 12. 2010 zisk ve výši 1 354 272 tis. Kč.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
Tentokrát to zachraňuje poslední stranaMarek B. píše:Tak po shlédnutí čísel 2, 3 a 4 mi nezbývá, než říct, že ten časopis začíná být těžce podprůměrný.
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
Tak po shlédnutí čísel 2, 3 a 4 mi nezbývá, než říct, že ten časopis začíná být těžce podprůměrný.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: DP-kontakt - Měsíčník pracovníků DP hl.m. Prahy a.s.
Dobře, když to srovnám, tak odborných článků je tam zhruba stejně co dřív, ovšem s tou "odborností" už to tak žhavé není. Třeba z čísla 2/11 o SORech - co to je, ten nicneříkající krátký odstaveček? Vypovídající hodnota téměř nulová, hlavně hodně fotek a máme zaplácnutou dvoustranu. Grafickou úpravou začíná připomínat Blesk - taky velký obrázky a krátké informace o ničem.
Hlavně z toho na mě čím dál tím víc začíná čišet "podniková ideologie a propaganda" o tom jak je všechno skvělý, perfektní a super. O skutečných problémech ani čárka.
Hlavně z toho na mě čím dál tím víc začíná čišet "podniková ideologie a propaganda" o tom jak je všechno skvělý, perfektní a super. O skutečných problémech ani čárka.