MOp: No ono v Praze není moc míst, kde by byla nová zeleň mezi TT a silnicí reálná - dokonce čekám, že na jednom místě část nyní existující zmizí, aby mohl vzniknout vyhrazený BUS pruh, ale neubyla při tom parkovací místa, kterým se obětuje část trávy mezi stromy podél (ovšem v tomto případě zatravněné) TT. Uhodneš, kterou a v kterém směru myslím?
Posun zábradlí k TT a zadláždění/zalití asfaltem/osazení trávníkové dlažby v kraji zvýšeného velmi širokého středového pásu by mělo řešit tento problém
V těch Holešovicich čekám zase, že jednou při REKO TT bude spíše o ten přebytečný cca metr šířky středového pásu rozšířena silnice (díky čemuž na její jedné straně bude místo podélného parkování možné parkování šikmé či vznikne cyklopruh) než aby vzniklo místo pro zeleň. Je to škoda, ale v tomto jsem realista.
Zejména, když vidím zásadně chybné nehospodárné financování správy veřejných prostranství v Praze způsobené roztříštěností/nekoordinovaností - díky čemuž vznikají zbytečné přesuny = (placené) prostoje pracovníků udržujících zeleň i čistotu ve městě. Snad v každé ulici část patří a nechá udržovat město, další městská část a pak zejména v případě výskytu TT ještě i DP.
Ať třeba (byť nelogicky) DP hradí vyvážení nějakých odpadkáčů či udržování zeleně, ale ať se to krucinál všechno dělá "plošně" - každý druh činnosti v celé ulici je vykonán zaráz jedněmi pracovníky, kteří zbytečně neplýtvají časem a pohonnými hmotami na přesun mezi různými od sebe vzdálenými místy! Proč během jedné směny v jedné ulici mne jednou brzdí sběrné auto košů ze zastávkových sloupků a v jinou těch na chodnících - potažmo u zastávkových přístřešků? Porotože Praha snažící se integrovat hromadnou dopravu není schopna se (kvůli ekonomickým zájmům jednotlivců) dohodnout na integraci jiných veřejných činností!