Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa » 23.6.2013 21:55

9001 píše:Auto taky projede po autodromu, ale pak zkontroluj stav auta. Pochybuji, že tramvaj na tom bude jinak
Pokud nejsi tele a jedeš rozumně, tak není co řešit, když tam je OR 10 a budu ji dodržovat, tak proč by to mělo mít nějaké následky pro podvozek? Proto tam ta OR je, aby to následky nemělo. Nerozumím, co jsi tím chtěl říci a navíc jak napsal Karosák, přes křížení dostává podvozek větší rány a nebo i na jiných částech tratí...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 23.6.2013 18:25

Dám to sem: Od prázdnin mají KT8D5N2 jezdit na 12, 20 i 22!!! Tak že výměna zrcátek ukončena?
Na lince 13 asi 2 wany (PA), tak že zákaz u Muzea už nebude?? U Muzea je T-KT, ale vana by mít problém neměla a co 2x wana???
Je tam blbě vidět, blbej cyklus, tak se ptám 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 23.6.2013 16:46

Karosák: Je spousta ale... TT na Hostivař lze odříznout už za podjezdem. Smyčka tam bude postavená, takže není co řešit. Tramvaj toho do Intersparu moc nepřiveze díky postavení zastávek a sídliště se odvozí busy na Skalku. Aspon se to trochu zaplní a bude nejdražší doprava vytížená.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 23.6.2013 16:37

U těch desítek si nemyslím, že by měly devastující vliv na podvozky. Na kdejakém křížení se nahopsáš více. Jinak OR 20 v podjezdu Bulhar směrem DC byla prodloužena až na začátek ostrůvku, taktéž pro vzdutí, střížka rozříznuta s mezerou, jako v Bělehradské pod Schody. Pomalu se ochlazuje, takže doufám začnou vyvařovací akce (kolejnic).
Na Malostranském nám. před Starbucksem se oba oblouky minulý týden navařovaly strojně za provozu. Zvedám palec pro šikovnost dělníků a techniky a tedy ušetření výluky, na druhou stranu to bylo trochu o hubu, ocenil bych alespoň generální volbu. BTW mezi Na Hroudě a Nádr. Strašnice není signál-často mi tam svítí vidle a je-li relace, tak tady nechytím nic a i vysílačka to vzdává a ukončuje sama relaci :? To by se asi mělo nahlásit co? :-W
Ještě k tomu stavu TT, jsem si tak přemítal - Evropská bude muset být nějakým způsobem zachována, ať již pro nějakou eventualitu k letišti, či Dědině, tak minimálně pro vozovnu na jejím konci, do níž se nyní investuje (co ta objízdná, bude, nebude, nevíme?). Když se teď udělají jen úseky kolem metra, tak ve zbytku se můžou činit Vrchní a povyměňovat pár panelů a nebude-li trať dále huntována busy a věčným vedením IAD po TT, ještě chvíli vydrží bez masivního vyvěšování OR. Zůstane hlučnost, prašnost a nekomfortní jízda, ale pořád to půjde. RTT tam padla též také kvůli výběrku? Jak je na tom Poděbradská? Tam se pořád hádají, nebo se to už vzdalo ad acta? Nepostřehl jsem někde, že na to jsou již připravena kolejová pole/kolejivo/materiál?
Hostivař si myslím, že nepojde - zaprvé má dost velký potenciál, vláčky 22 jsou nesmysl, ale vzduch se tam také nevozí, do betonové díry na konci davy nejezdí, ale třeba na SZM i ve večerních a nočních hodinách vystupuje dost lidí, Dubečská, NA Padesátém, Interspar.... Proto je taky takový opruz s tím přechodem, protože to dycky někdo zmáčkne :lol: 2 linky jsou akorát a zlepší-li se stav trati, polohy zastávek, preference na SSZ, proč by nemohla přitáhnout další kaštanstvo. Dalším milníkem pro tuto trať může být ten slavnej koridor, který možná započne dřív, než RTT :devilsmokin Nechtěl také někdo náhodou tramvaj do Měcholup a Petrovic? Do té doby můžou Vrchní ve vlastní režii udělat Průběžnou po Čačalu, jako kdysi Olšanskou a dál se to vošefuje busem a Skalkou. A potom je snad momentálně i politicky IN ekologická doprava a tramvaje, ne? Ano znám příběh Gliwic...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 22.6.2013 22:48

Auto taky projede po autodromu, ale pak zkontroluj stav auta. Pochybuji, že tramvaj na tom bude jinak

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa » 22.6.2013 21:33

Myslíš konkrétně to Ostrčilovo nám.? Bez problémů projede.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 22.6.2013 21:24

Při současném stavu TT na jihovýhodě to moc vtipné není... Další hřebíček do oblíbenosti tramvají.

Další otázka je jak na to reagují třeba 15T a jejich podvozky...

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa » 22.6.2013 21:17

MMM: Kup si brejle, kolej byla přepálena, svařena a přebroušena, zvedlé to je a zvedlé to bude, jak si to správce zorganizoval, takové to má. Proto tam zůstala i ta OR, ovšem většina řidičů tuto OR nerespektuje o čemž jsem se dneska osobně přesvědčil..., takže je tam vlastně vy-víte-k-čemu...

9001: Co říci víc než jen: smůla. Neboj, pozítří se má ochladit a kolej splaskne :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 22.6.2013 21:12

Pepa píše:
9001 píše: Dneska na Ostrčilově náměstí pěkně vzdutá kolejnice vyřešená OR 10.
Vyvěšeno v noci ze čtvrtka na pátek a zas tak vzdutá není, bývá to horší...
Pro pravidelné cestující linkou 7 a 24 další super místo... :prase

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 22.6.2013 21:08

Pepa píše:
9001 píše: Dneska na Ostrčilově náměstí pěkně vzdutá kolejnice vyřešená OR 10.
Vyvěšeno v noci ze čtvrtka na pátek a zas tak vzdutá není, bývá to horší...
když je horší - bývá okamžitě přepálena, ale tady není (páč vypadá málo) - ovšem jízda přes ní je pěknej skok i při 10km/h!

Naprosto nechápu proč bylo v noci, kdy byl úsek Otakarka - Albertov - Výtoň/Moráň ve výluce a i svářeči v něm "přítomní" (minimálně kvůli výměně sjezdovky z Otakarky) jen vyvěšeno OR a nebyla kolejnice po ukončení naplánovaných prací přepálena #-o (jako např. ve čtvrtek odpoledne levá kolejnice v pravém oblouku mezi zastávkou Nuselské schody ZC a 1. podjezdem pod železnicí).

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa » 22.6.2013 20:30

9001 píše: Dneska na Ostrčilově náměstí pěkně vzdutá kolejnice vyřešená OR 10.
Vyvěšeno v noci ze čtvrtka na pátek a zas tak vzdutá není, bývá to horší...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 22.6.2013 20:21

Absolut píše:Stropní deska, akce související s metrem a dvůr vozovny. Akce RTT Evropská nikoliv.
Proč se mi zdá, že se lehce připravuje rušení některých TT. Hostivař je libová druhým rokem, Evropská se taky nechává vyhnít. Dneska na Ostrčilově náměstí pěkně vzdutá kolejnice vyřešená OR 10.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Absolut » 22.6.2013 19:59

Stropní deska, akce související s metrem a dvůr vozovny. Akce RTT Evropská nikoliv.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 22.6.2013 14:51

Marek B. píše:Martin: Bohužel bude pouze stropní deska.
To snad není možný!

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1023
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 22.6.2013 11:36

m@rtin píše:...Jen mě zaráží, že obě linky končí na Dejvické a ne až na Špejcharu, což bych očekával vzhledem k výluce na Prašném mostě...
X20 jede až na Hradčanskou

Odpovědět