Pokud nejsi tele a jedeš rozumně, tak není co řešit, když tam je OR 10 a budu ji dodržovat, tak proč by to mělo mít nějaké následky pro podvozek? Proto tam ta OR je, aby to následky nemělo. Nerozumím, co jsi tím chtěl říci a navíc jak napsal Karosák, přes křížení dostává podvozek větší rány a nebo i na jiných částech tratí...9001 píše:Auto taky projede po autodromu, ale pak zkontroluj stav auta. Pochybuji, že tramvaj na tom bude jinak
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dám to sem: Od prázdnin mají KT8D5N2 jezdit na 12, 20 i 22!!! Tak že výměna zrcátek ukončena?
Na lince 13 asi 2 wany (PA), tak že zákaz u Muzea už nebude?? U Muzea je T-KT, ale vana by mít problém neměla a co 2x wana???
Je tam blbě vidět, blbej cyklus, tak se ptám![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Na lince 13 asi 2 wany (PA), tak že zákaz u Muzea už nebude?? U Muzea je T-KT, ale vana by mít problém neměla a co 2x wana???
Je tam blbě vidět, blbej cyklus, tak se ptám
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Je spousta ale... TT na Hostivař lze odříznout už za podjezdem. Smyčka tam bude postavená, takže není co řešit. Tramvaj toho do Intersparu moc nepřiveze díky postavení zastávek a sídliště se odvozí busy na Skalku. Aspon se to trochu zaplní a bude nejdražší doprava vytížená.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
U těch desítek si nemyslím, že by měly devastující vliv na podvozky. Na kdejakém křížení se nahopsáš více. Jinak OR 20 v podjezdu Bulhar směrem DC byla prodloužena až na začátek ostrůvku, taktéž pro vzdutí, střížka rozříznuta s mezerou, jako v Bělehradské pod Schody. Pomalu se ochlazuje, takže doufám začnou vyvařovací akce (kolejnic).
Na Malostranském nám. před Starbucksem se oba oblouky minulý týden navařovaly strojně za provozu. Zvedám palec pro šikovnost dělníků a techniky a tedy ušetření výluky, na druhou stranu to bylo trochu o hubu, ocenil bych alespoň generální volbu. BTW mezi Na Hroudě a Nádr. Strašnice není signál-často mi tam svítí vidle a je-li relace, tak tady nechytím nic a i vysílačka to vzdává a ukončuje sama relaci
To by se asi mělo nahlásit co? ![Whistle :-W](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Ještě k tomu stavu TT, jsem si tak přemítal - Evropská bude muset být nějakým způsobem zachována, ať již pro nějakou eventualitu k letišti, či Dědině, tak minimálně pro vozovnu na jejím konci, do níž se nyní investuje (co ta objízdná, bude, nebude, nevíme?). Když se teď udělají jen úseky kolem metra, tak ve zbytku se můžou činit Vrchní a povyměňovat pár panelů a nebude-li trať dále huntována busy a věčným vedením IAD po TT, ještě chvíli vydrží bez masivního vyvěšování OR. Zůstane hlučnost, prašnost a nekomfortní jízda, ale pořád to půjde. RTT tam padla též také kvůli výběrku? Jak je na tom Poděbradská? Tam se pořád hádají, nebo se to už vzdalo ad acta? Nepostřehl jsem někde, že na to jsou již připravena kolejová pole/kolejivo/materiál?
Hostivař si myslím, že nepojde - zaprvé má dost velký potenciál, vláčky 22 jsou nesmysl, ale vzduch se tam také nevozí, do betonové díry na konci davy nejezdí, ale třeba na SZM i ve večerních a nočních hodinách vystupuje dost lidí, Dubečská, NA Padesátém, Interspar.... Proto je taky takový opruz s tím přechodem, protože to dycky někdo zmáčkne
2 linky jsou akorát a zlepší-li se stav trati, polohy zastávek, preference na SSZ, proč by nemohla přitáhnout další kaštanstvo. Dalším milníkem pro tuto trať může být ten slavnej koridor, který možná započne dřív, než RTT
Nechtěl také někdo náhodou tramvaj do Měcholup a Petrovic? Do té doby můžou Vrchní ve vlastní režii udělat Průběžnou po Čačalu, jako kdysi Olšanskou a dál se to vošefuje busem a Skalkou. A potom je snad momentálně i politicky IN ekologická doprava a tramvaje, ne? Ano znám příběh Gliwic...
Na Malostranském nám. před Starbucksem se oba oblouky minulý týden navařovaly strojně za provozu. Zvedám palec pro šikovnost dělníků a techniky a tedy ušetření výluky, na druhou stranu to bylo trochu o hubu, ocenil bych alespoň generální volbu. BTW mezi Na Hroudě a Nádr. Strašnice není signál-často mi tam svítí vidle a je-li relace, tak tady nechytím nic a i vysílačka to vzdává a ukončuje sama relaci
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Whistle :-W](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Ještě k tomu stavu TT, jsem si tak přemítal - Evropská bude muset být nějakým způsobem zachována, ať již pro nějakou eventualitu k letišti, či Dědině, tak minimálně pro vozovnu na jejím konci, do níž se nyní investuje (co ta objízdná, bude, nebude, nevíme?). Když se teď udělají jen úseky kolem metra, tak ve zbytku se můžou činit Vrchní a povyměňovat pár panelů a nebude-li trať dále huntována busy a věčným vedením IAD po TT, ještě chvíli vydrží bez masivního vyvěšování OR. Zůstane hlučnost, prašnost a nekomfortní jízda, ale pořád to půjde. RTT tam padla též také kvůli výběrku? Jak je na tom Poděbradská? Tam se pořád hádají, nebo se to už vzdalo ad acta? Nepostřehl jsem někde, že na to jsou již připravena kolejová pole/kolejivo/materiál?
Hostivař si myslím, že nepojde - zaprvé má dost velký potenciál, vláčky 22 jsou nesmysl, ale vzduch se tam také nevozí, do betonové díry na konci davy nejezdí, ale třeba na SZM i ve večerních a nočních hodinách vystupuje dost lidí, Dubečská, NA Padesátém, Interspar.... Proto je taky takový opruz s tím přechodem, protože to dycky někdo zmáčkne
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![zebrovoky :devilsmokin](./images/smilies/devilsmokin.gif)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Auto taky projede po autodromu, ale pak zkontroluj stav auta. Pochybuji, že tramvaj na tom bude jinak
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Myslíš konkrétně to Ostrčilovo nám.? Bez problémů projede.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Při současném stavu TT na jihovýhodě to moc vtipné není... Další hřebíček do oblíbenosti tramvají.
Další otázka je jak na to reagují třeba 15T a jejich podvozky...
Další otázka je jak na to reagují třeba 15T a jejich podvozky...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MMM: Kup si brejle, kolej byla přepálena, svařena a přebroušena, zvedlé to je a zvedlé to bude, jak si to správce zorganizoval, takové to má. Proto tam zůstala i ta OR, ovšem většina řidičů tuto OR nerespektuje o čemž jsem se dneska osobně přesvědčil..., takže je tam vlastně vy-víte-k-čemu...
9001: Co říci víc než jen: smůla. Neboj, pozítří se má ochladit a kolej splaskne![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
9001: Co říci víc než jen: smůla. Neboj, pozítří se má ochladit a kolej splaskne
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pro pravidelné cestující linkou 7 a 24 další super místo...Pepa píše:Vyvěšeno v noci ze čtvrtka na pátek a zas tak vzdutá není, bývá to horší...9001 píše: Dneska na Ostrčilově náměstí pěkně vzdutá kolejnice vyřešená OR 10.
![Ä?un?k :prase](./images/smilies/prase.gif)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
když je horší - bývá okamžitě přepálena, ale tady není (páč vypadá málo) - ovšem jízda přes ní je pěknej skok i při 10km/h!Pepa píše:Vyvěšeno v noci ze čtvrtka na pátek a zas tak vzdutá není, bývá to horší...9001 píše: Dneska na Ostrčilově náměstí pěkně vzdutá kolejnice vyřešená OR 10.
Naprosto nechápu proč bylo v noci, kdy byl úsek Otakarka - Albertov - Výtoň/Moráň ve výluce a i svářeči v něm "přítomní" (minimálně kvůli výměně sjezdovky z Otakarky) jen vyvěšeno OR a nebyla kolejnice po ukončení naplánovaných prací přepálena
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vyvěšeno v noci ze čtvrtka na pátek a zas tak vzdutá není, bývá to horší...9001 píše: Dneska na Ostrčilově náměstí pěkně vzdutá kolejnice vyřešená OR 10.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Proč se mi zdá, že se lehce připravuje rušení některých TT. Hostivař je libová druhým rokem, Evropská se taky nechává vyhnít. Dneska na Ostrčilově náměstí pěkně vzdutá kolejnice vyřešená OR 10.Absolut píše:Stropní deska, akce související s metrem a dvůr vozovny. Akce RTT Evropská nikoliv.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Stropní deska, akce související s metrem a dvůr vozovny. Akce RTT Evropská nikoliv.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To snad není možný!Marek B. píše:Martin: Bohužel bude pouze stropní deska.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
X20 jede až na Hradčanskoum@rtin píše:...Jen mě zaráží, že obě linky končí na Dejvické a ne až na Špejcharu, což bych očekával vzhledem k výluce na Prašném mostě...