Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zima, investice ci navazne prace?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A důvod proč to je takhle naprocované?Martin Šubrt píše:Zastávka Průběžná bude po rekonstrukci celá v přímé, tj. zmizí klasický oblouk uprostřed. Tato zastávka a Kubánské nám. do centra budou postaveny s provizorním přístupem a příští rok v rámci obnov okolních SSZ a revitalizace prostoru záchodu budou dokončeny s plnou návazností na okolí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zastávka Průběžná bude po rekonstrukci celá v přímé, tj. zmizí klasický oblouk uprostřed. Tato zastávka a Kubánské nám. do centra budou postaveny s provizorním přístupem a příští rok v rámci obnov okolních SSZ a revitalizace prostoru záchodu budou dokončeny s plnou návazností na okolí.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je hodně velká škoda
Můžeme se asi těšit na další plexi-džej-sý-dekó. Každopádně díky moc za fotky.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A kolem 16h už bagr rozkousal i zbytek, docela nezvyk. Věděl by někdo kdy se cca toto veřejné WC uzavřelo?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Asi budeme muset na Praze 10 zvyknout na provizoria...
Škoda, mohla to být ideální střídací místnost pro ML linku oproti IPP...
Škoda, mohla to být ideální střídací místnost pro ML linku oproti IPP...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dnes byl definitivně zbourán zastávkový přístřešek v zastávce Průběžná. Slyšel jsem, že prý bude po rekonstrukci zastávka v provizoriu a za rok dána do finálního stavu. Věděl by někdo víc? Předpokládám, že trávník co Praha 10 před lety slibovala do úseku Kubánské nám. - Průběžná nebude.
Zde pár dokumentačních fotek z demolice:
Zde pár dokumentačních fotek z demolice:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Naváží se zejména kolejnice, podkladní štěrkodrť sypákama a podkladní štěrk. Většinou v krátké noční výluce. A i kolejová pole, pokud jsou použita - jen se nenaváží po té provozované 2.koleji, ale od začátku/konce té rekonstruované přímo do ní.von Špilberk píše:Na koridoru bych ten aparát chápal. Jedna kolej musí zůstat v provozu, tak se po ní nemůže nic navážet.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
dodavatele kolejnic a pražců, ale dále i betonu (zejména pro TT ve W-tramu) atd. má DP rok co rok vysoutěžené pro opravy i REKO TT prováděné tzv. vlastními silamiP_V píše:Předpokládám že v tom případě by se řešilo odvolání neúspěšných dodavatelů kolejnic a pražcůvon Špilberk píše:Žebříky mohl smontovat DP sám....
a protože se určitě přesně neví jaké množství čeho bude skutečně potřeba (respektive možno využít - s ohledem na finance a hlavně možnosti uzavírek TT), tak se soutěží:
a) předpokládané množství "od - do"
b) minimální množství s možností navýšení (např. o x%)
A dosud jsem neslyšel, že by v těchto dodávkách byl nějaký problém.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Předpokládám že v tom případě by se řešilo odvolání neúspěšných dodavatelů kolejnic a pražcůvon Špilberk píše:Žebříky mohl smontovat DP sám....
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Žebříky mohl smontovat DP sám a do smlouvy na REKO by se přidal dodatek, že vítěz použije při reko materiál předpřipravený DP. Ale když se pořád hledá zdůvodnění, proč něco nejde (což je mnohem jednodušší) a nehledá se způsob, aby něco šlo (což je mnohem namáhavější a může to i bolet), tak je to těžké.
Proto taky jsme tam, kde jsme, a nejen DP nebo Praha, ale celá ČR.
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 28.10.2013 10:16, celkem upraveno 1 x.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To se ještě řešilo odvolání neúspěšných účastníků VŘ.von Špilberk píše:(Přitom na montáž žebříků se mohl využít čas v létě, kdy práce na Evropské prakticky stála, teď by je jen navezli a bylo by hotovo.)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Na koridoru bych ten aparát chápal. Jedna kolej musí zůstat v provozu, tak se po ní nemůže nic navážet. Ale tady to zkrátka nechápu. Taky nechápu, proč vás napadlo, že by se měly žebříky navážet od Olšan
Já to vidím tak, že DP a Město by měli mít zájem (kvůli cestujícím v MHD i všeobecnému bordelu na Evropské), aby byla výluka co nejkratší (a ne si z úsporných důvodů libovat v co nejdelší
), takže by mohli být nápomocni hledání a poskytnutí vhodného místa na žebříky. Že by se nenašlo místo třeba na Vypichu nebo v areálu garáží Řepy
Kdyby se chtělo a hledalo se, určitě by se našlo. ![Anxious 8-[](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
Ale když jste s délkou výluky a tempem prací spokojeni a nevadí vám to, tak OK, beru to, ale zase vy berte, že mně to vadí a spokojen nejsem, proto přemýšlím o tom, jestli by to náhodou nešlo rychleji.
Tak asi nešlo, no. ![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
(Přitom na montáž žebříků se mohl využít čas v létě, kdy práce na Evropské prakticky stála, teď by je jen navezli a bylo by hotovo.)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Anxious 8-[](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
Ale když jste s délkou výluky a tempem prací spokojeni a nevadí vám to, tak OK, beru to, ale zase vy berte, že mně to vadí a spokojen nejsem, proto přemýšlím o tom, jestli by to náhodou nešlo rychleji.
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
(Přitom na montáž žebříků se mohl využít čas v létě, kdy práce na Evropské prakticky stála, teď by je jen navezli a bylo by hotovo.)
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Krásná ilustrace-například zrovna tyto transporty přes město by nebyly ideální, nehledě na cenu. Asi si nebude APB účtovat za kamionkilometr s kolejovými poli totéž co dodávka co ti veze domů křeslo ze Sconta. A pak kudy ten náklad poveze? Centrem? Veletržní, Kulaťák? Nebo po okruhu? To je přes 30 km jen jedním směrem. Kolikrát se musí otočit? Nevím, jen mi přijde poněkud prosté, zvolat do vvětru, že je to blbost!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Přesně tak. Hlavně DPP tady uplatnuje znalost prostředí. Nebo si myslíte, že by Subtera získala možnost "odložit" si kolejová pole u Olšanských hřbitovů?