Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr03 » 02.11.2013 20:41

Zima, investice ci navazne prace?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 02.11.2013 20:14

Martin Šubrt píše:Zastávka Průběžná bude po rekonstrukci celá v přímé, tj. zmizí klasický oblouk uprostřed. Tato zastávka a Kubánské nám. do centra budou postaveny s provizorním přístupem a příští rok v rámci obnov okolních SSZ a revitalizace prostoru záchodu budou dokončeny s plnou návazností na okolí.
A důvod proč to je takhle naprocované?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 02.11.2013 19:57

Zastávka Průběžná bude po rekonstrukci celá v přímé, tj. zmizí klasický oblouk uprostřed. Tato zastávka a Kubánské nám. do centra budou postaveny s provizorním přístupem a příští rok v rámci obnov okolních SSZ a revitalizace prostoru záchodu budou dokončeny s plnou návazností na okolí.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od DG7021 » 02.11.2013 17:46

To je hodně velká škoda :( Můžeme se asi těšit na další plexi-džej-sý-dekó. Každopádně díky moc za fotky.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa » 02.11.2013 16:45

A kolem 16h už bagr rozkousal i zbytek, docela nezvyk. Věděl by někdo kdy se cca toto veřejné WC uzavřelo?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 02.11.2013 16:38

Asi budeme muset na Praze 10 zvyknout na provizoria...

Škoda, mohla to být ideální střídací místnost pro ML linku oproti IPP...

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 02.11.2013 15:18

Dnes byl definitivně zbourán zastávkový přístřešek v zastávce Průběžná. Slyšel jsem, že prý bude po rekonstrukci zastávka v provizoriu a za rok dána do finálního stavu. Věděl by někdo víc? Předpokládám, že trávník co Praha 10 před lety slibovala do úseku Kubánské nám. - Průběžná nebude.
Zde pár dokumentačních fotek z demolice:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Petr86
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 25.10.2013 13:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr86 » 28.10.2013 18:35

von Špilberk píše:Na koridoru bych ten aparát chápal. Jedna kolej musí zůstat v provozu, tak se po ní nemůže nic navážet.
Naváží se zejména kolejnice, podkladní štěrkodrť sypákama a podkladní štěrk. Většinou v krátké noční výluce. A i kolejová pole, pokud jsou použita - jen se nenaváží po té provozované 2.koleji, ale od začátku/konce té rekonstruované přímo do ní.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.10.2013 11:39

P_V píše:
von Špilberk píše:Žebříky mohl smontovat DP sám....
Předpokládám že v tom případě by se řešilo odvolání neúspěšných dodavatelů kolejnic a pražců :D
dodavatele kolejnic a pražců, ale dále i betonu (zejména pro TT ve W-tramu) atd. má DP rok co rok vysoutěžené pro opravy i REKO TT prováděné tzv. vlastními silami
a protože se určitě přesně neví jaké množství čeho bude skutečně potřeba (respektive možno využít - s ohledem na finance a hlavně možnosti uzavírek TT), tak se soutěží:
a) předpokládané množství "od - do"
b) minimální množství s možností navýšení (např. o x%)

A dosud jsem neslyšel, že by v těchto dodávkách byl nějaký problém.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 28.10.2013 10:03

von Špilberk píše:Žebříky mohl smontovat DP sám....
Předpokládám že v tom případě by se řešilo odvolání neúspěšných dodavatelů kolejnic a pražců :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 28.10.2013 9:42

Žebříky mohl smontovat DP sám a do smlouvy na REKO by se přidal dodatek, že vítěz použije při reko materiál předpřipravený DP. Ale když se pořád hledá zdůvodnění, proč něco nejde (což je mnohem jednodušší) a nehledá se způsob, aby něco šlo (což je mnohem namáhavější a může to i bolet), tak je to těžké. 8-) Proto taky jsme tam, kde jsme, a nejen DP nebo Praha, ale celá ČR.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 28.10.2013 10:16, celkem upraveno 1 x.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 28.10.2013 9:00

von Špilberk píše:(Přitom na montáž žebříků se mohl využít čas v létě, kdy práce na Evropské prakticky stála, teď by je jen navezli a bylo by hotovo.)
To se ještě řešilo odvolání neúspěšných účastníků VŘ. :twisted:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 28.10.2013 7:43

Karosák: Na koridoru bych ten aparát chápal. Jedna kolej musí zůstat v provozu, tak se po ní nemůže nic navážet. Ale tady to zkrátka nechápu. Taky nechápu, proč vás napadlo, že by se měly žebříky navážet od Olšan :?: Já to vidím tak, že DP a Město by měli mít zájem (kvůli cestujícím v MHD i všeobecnému bordelu na Evropské), aby byla výluka co nejkratší (a ne si z úsporných důvodů libovat v co nejdelší :roll: #-o #-o ), takže by mohli být nápomocni hledání a poskytnutí vhodného místa na žebříky. Že by se nenašlo místo třeba na Vypichu nebo v areálu garáží Řepy :?: Kdyby se chtělo a hledalo se, určitě by se našlo. 8-[
Ale když jste s délkou výluky a tempem prací spokojeni a nevadí vám to, tak OK, beru to, ale zase vy berte, že mně to vadí a spokojen nejsem, proto přemýšlím o tom, jestli by to náhodou nešlo rychleji. 8-) Tak asi nešlo, no. ](*,)
(Přitom na montáž žebříků se mohl využít čas v létě, kdy práce na Evropské prakticky stála, teď by je jen navezli a bylo by hotovo.)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 27.10.2013 23:11

Krásná ilustrace-například zrovna tyto transporty přes město by nebyly ideální, nehledě na cenu. Asi si nebude APB účtovat za kamionkilometr s kolejovými poli totéž co dodávka co ti veze domů křeslo ze Sconta. A pak kudy ten náklad poveze? Centrem? Veletržní, Kulaťák? Nebo po okruhu? To je přes 30 km jen jedním směrem. Kolikrát se musí otočit? Nevím, jen mi přijde poněkud prosté, zvolat do vvětru, že je to blbost!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 27.10.2013 21:24

Karosák: Přesně tak. Hlavně DPP tady uplatnuje znalost prostředí. Nebo si myslíte, že by Subtera získala možnost "odložit" si kolejová pole u Olšanských hřbitovů?

Odpovědět