Cyklistická doprava
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistická doprava
před pár dny jsem jezdil opět jel od zastávky Divadlo Na Fidlovačce DC a uvědomil jsem si cca tento pohled, z nějž mne skoro hned napadla tato úprava - integrace cyklostezky do prostoru:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Cyklistická doprava
Balisety jsou samozřejmě plastové.
Re: Cyklistická doprava
Já odpovím, betonovéMM-Mikulovsky píše:upřímně doufám, že ti na tuto de.ilní otázku + vyvozený chybný závěr (když odpověď je opakovaně níže) nikdo neodpoví!!!abcdefg píše:... Jen se chci zeptat, jsou betonové nebo plastové? Pokud betonové a jsou půl metru do země tak
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistická doprava
upřímně doufám, že ti na tuto de.ilní otázku + vyvozený chybný závěr (když odpověď je opakovaně níže) nikdo neodpoví!!!abcdefg píše:... Jen se chci zeptat, jsou betonové nebo plastové? Pokud betonové a jsou půl metru do země tak
Re: Cyklistická doprava
Tou ulicí jezdím pravidelně autem. Dneska asi po 14 dnech jsem tam jel a všiml jsem si jich na poslední chvíli. Jsem zvyklý tam jet těch 60 přes tu křižovatku a málem jsem to do nich napálil. Vyrostli tam jak houby po dešti. A i na mnoha a mnoha dalších místech... Jen se chci zeptat, jsou betonové nebo plastové? Pokud betonové a jsou půl metru do země tak
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Cyklistická doprava
Fakt. Na fotce "z nadhledu" od MŠ se to krásně počítá.Karosák píše: 30 (fakt?!!) pikolíků
Pokud je sundá příliš brzo (což se dá čekat), bojím se že bude.gabuliatko píše:Balisety sundá první vozidlo co si jich nevšimne a bude po problému. Snad si nemyslíte že je někdo bude obnovovat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistická doprava
Na celou věc je určitě třeba se podívat s nadhledem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Cyklistická doprava
Taky jsem na to z tramvaje koukal, ale fotit jsem nemohl. Já jsem hlavně rád, že město umí v době nedostatku finančních prostředků správně hospodařit. Buduje jen životně důležité stavby a všechno ostatní odsouvá na dobu, kdy bude peněz více. Kvalita hospodaření města je pak vidět na každém rohu, aspoň na tomto rohu určitě.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistická doprava
A ještě mě mrzí, kolik užitku mohlo těch 30 (fakt?!!) pikolíků udělat na mnoha jiných místech současně. :'(
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Cyklistická doprava
Balisety sundá první vozidlo co si jich nevšimne a bude po problému. Snad si nemyslíte že je někdo bude obnovovat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistická doprava
Karosák: Snížené obruby k tomu dílku se začínají budovat až dnes. Mezi 9:00 a 9:30 místem projelo 7 cyklistů dc a 1 cyklista zc. Vyznačené opatření použil 1 cyklista zc a 1 cyklista dc, který se ovšem zarazil o ten obrubník. 6 cyklistů dc jelo logicky jako Absolut a jezdit tak budou nadále.
Teď pár poznatků, jak to asi vzniklo. Problém dc asi byl v tom, že někdo požadoval, aby tam mohlo vyčkávat a rozhlížet se auto z vedlejší, které by půlkou bylo v křižovatce a jen půlkou na přechodu. A za ním se dá přejít. Tj. logická přímá cyklotrasa by vedla z podjezdu přes to auto, což asi někdo nemohl rozdýchat a vytvořil cyklovlnu. Auto tam ale stávává roky a když je najeté moc, cyklista to projede za ním po přechodu, nebo to vezme rovně a na chodník najede až na tom přechodu za křižovatkou. Tj. v okamžiku, kdy je přímá trasa zablokována autem ,určitě tam jsou možnosti, jak to objet.
Stejně by nebyl problém protáhnout cyklistu v hlavním prostoru až za ten přechod na konci křižovatky a pak ho na chodník navést na začátku parkovacího zálivu aut podél Botiče. Předpokládám ale, že cykloplánovači neradi protahují cyklisty přes přechody, protože by cyklista nedej bože také musel dát přednost chodci, takže ho raději vyženeme do křížení hlavních pěších tras na chodník, dáme tam společnou cyklopěší značku a necháme to se nějak porovnat na chodníku.
Směr z centra je logičtější a nabízí slušnou možnost vyčkávání a rozhledu při jízdě směrem k Fidlovačce. Tenhle pohyb bych asi i použil, nicméně při vjezdu z téhle strany musím dávat přednost celé hlavní a ještě té vedlejší od Botiče. A auta odtud nemusejí čekat, že vyjedu z té jednosměrky vpravo. Tj. osobně bych se sanžil o cyklobox na rozhled z té strany té vedlejší od Botiče, protože pak dávám přednost jen té hlavní a z té vedlejší vyjíždím sám.
Nebudu raději komentovat 30 baliset a několik kýblů barvy. Takhle by teda veřejný prostor vypadat neměl (začínám si pohrávat s termínem de-bilizace veřejného prostoru), navíc to nepochybně bude muset někdo pořád udržovat, protože za pár dní tam nepochybně bude pár baliset ležet. I při tomto řešení je tam nejméně 10 baliset zbytečně. Dost přemýšlím o tom, jak se to bude čistit v létě a odhrabávat v zimě. Ale kuželky by se tam asi hrály dobře...
Teď pár poznatků, jak to asi vzniklo. Problém dc asi byl v tom, že někdo požadoval, aby tam mohlo vyčkávat a rozhlížet se auto z vedlejší, které by půlkou bylo v křižovatce a jen půlkou na přechodu. A za ním se dá přejít. Tj. logická přímá cyklotrasa by vedla z podjezdu přes to auto, což asi někdo nemohl rozdýchat a vytvořil cyklovlnu. Auto tam ale stávává roky a když je najeté moc, cyklista to projede za ním po přechodu, nebo to vezme rovně a na chodník najede až na tom přechodu za křižovatkou. Tj. v okamžiku, kdy je přímá trasa zablokována autem ,určitě tam jsou možnosti, jak to objet.
Stejně by nebyl problém protáhnout cyklistu v hlavním prostoru až za ten přechod na konci křižovatky a pak ho na chodník navést na začátku parkovacího zálivu aut podél Botiče. Předpokládám ale, že cykloplánovači neradi protahují cyklisty přes přechody, protože by cyklista nedej bože také musel dát přednost chodci, takže ho raději vyženeme do křížení hlavních pěších tras na chodník, dáme tam společnou cyklopěší značku a necháme to se nějak porovnat na chodníku.
Směr z centra je logičtější a nabízí slušnou možnost vyčkávání a rozhledu při jízdě směrem k Fidlovačce. Tenhle pohyb bych asi i použil, nicméně při vjezdu z téhle strany musím dávat přednost celé hlavní a ještě té vedlejší od Botiče. A auta odtud nemusejí čekat, že vyjedu z té jednosměrky vpravo. Tj. osobně bych se sanžil o cyklobox na rozhled z té strany té vedlejší od Botiče, protože pak dávám přednost jen té hlavní a z té vedlejší vyjíždím sám.
Nebudu raději komentovat 30 baliset a několik kýblů barvy. Takhle by teda veřejný prostor vypadat neměl (začínám si pohrávat s termínem de-bilizace veřejného prostoru), navíc to nepochybně bude muset někdo pořád udržovat, protože za pár dní tam nepochybně bude pár baliset ležet. I při tomto řešení je tam nejméně 10 baliset zbytečně. Dost přemýšlím o tom, jak se to bude čistit v létě a odhrabávat v zimě. Ale kuželky by se tam asi hrály dobře...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistická doprava
Taky jsem z toho nemohl a chystal se to dat na vedomi. Ano, DC to nepouziju u ZC jen obtizne, bo chodnik nema ani sjezd a kolik cyklistu je tak zrucnych a umi skakat na/z obrubniku...ja to neumel dlouho. A pak radeji na Otakarku podle Botice, nez resit tuhle krizovatku, kde jsem celkem nekryty a pak se nechat ometat v piktoonom. At radsi nedelaj nic, vysledek bude stejnej a usetrime. Ale blizej se komunalky, tak je potreba budovat viditelne k0k0tiny. Napr. jakesi krasno tez vznika u zast. Tesnov-prechod k zastavce s navadecimi pasy a trubkovym betlemem. Ovsem Zelva s Hradcanskou jiz zakotvili na postu pomniku :-S
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Cyklistická doprava
Tak tohle je tedy cykloteroristická onanie. Samozřejmě že já na kole pojedu rovnou na ten chodník a šikanu mezi Balisetama nepoužiju.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistická doprava
Stačí nějakej náklaďák odbočující z toho mostku vpravo a ty patníčky vezme sebou .)Bobik píše: No, teď už jenom čekám, kdy to tam někdo s autem porovná, tipuju že to dlouho trvat nebude.
Re: Cyklistická doprava
Otázka je, co bude porovnáno dříve, zda-li patníky, nebo cyklisté, jež jsou hnáni do šikany pro auta.