Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4690
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 09.11.2015 20:45

Trolej v useku Minska - Moskevska byla snesena jiz o vikendu.

Petr86
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 25.10.2013 13:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr86 » 09.11.2015 19:52

Na Vršovické se pomalu rýsuje trakce, dnes bylo vytrháno kolejivo z panelů koleje ZC a tamtéž sneseno TV (mezi Minskou a křižovatkou u Kohinooru). Na OKS se objevuje ve velkém zásyp hlínou...

vávra
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 06.11.2008 20:12

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vávra » 05.11.2015 11:53

petr91 píše:To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.
V zastávkách Marjánka a Drinopol (ve směru z centra) ale NAD opravdu zastavuje v zastávkách TRAM. Příkladem nájezdu pro objetí nehody je Kabešova z centra.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.11.2015 10:26

9001 píše:Karosák: Už před reko to bylo pořešené tak, že tam byla dodatková šipka rovně a doprava (společně pro tram) a celá zelená svítila pouze když stál protisměr. Takže se reálně nic nezmění.
realne se bude muset zmenit - az budou bus padat cocky vlevo, tak nebude moct vlevo soubezna iad a nejen soucasne stuj pro protijedouci iad a tram :!:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.11.2015 10:22

petr91 píše:
MM-Mikulovsky píše: 2.) pevný zákryt TT (asi pro případy provozu NAD - zde to totiž vypadá na asfaltovou vrstvu položenou na betonovou) bude viditelně i v/u zastávek Nádraží Vršovice - nájezdová obruba je instalována těsně před zastávkami od centra a od Bohemky již před křižovatkou před zastávkami (ovšem nejsem zcela přesvědčen, že při nájezdu/výjezdu BUS nebude hrozit poškození jejich pneu o obrubníky ochranných a zastávkových ostrůvků)
To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.
tak pro izs take dobre, ale kdyz uz to je prez zastavku, tak to ma byt i pro tu nad -at ta v takovem pripade znacne nesmyslne nehoni cekajici cestujici tzv. po vsech :devilsmokin .

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9883
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 05.11.2015 8:28

Karosák: Už před reko to bylo pořešené tak, že tam byla dodatková šipka rovně a doprava (společně pro tram) a celá zelená svítila pouze když stál protisměr. Takže se reálně nic nezmění.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MF » 05.11.2015 7:02

Karosák píše:Takže BUS při jízdě od Bohemians do Petrohradské nebude sjíždět z TT? A jak bude pořešeno jejich odbočování? :-k
A proč by mu třeba nemohly padnout čočky?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3606
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 04.11.2015 23:08

Takže BUS při jízdě od Bohemians do Petrohradské nebude sjíždět z TT? A jak bude pořešeno jejich odbočování? :-k

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 04.11.2015 21:57

MM-Mikulovsky píše: 2.) pevný zákryt TT (asi pro případy provozu NAD - zde to totiž vypadá na asfaltovou vrstvu položenou na betonovou) bude viditelně i v/u zastávek Nádraží Vršovice - nájezdová obruba je instalována těsně před zastávkami od centra a od Bohemky již před křižovatkou před zastávkami (ovšem nejsem zcela přesvědčen, že při nájezdu/výjezdu BUS nebude hrozit poškození jejich pneu o obrubníky ochranných a zastávkových ostrůvků)
To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1457
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 04.11.2015 19:31

MM-Mikulovsky píše: O tom jsem dosud nikde neslyšel/nečetl - říkalo se vždy, že ihned po zprovoznění stávajícího vyloučeného úseku bude následovat výluka úseku Vršovické mezi ul. Minskou a křižovatkou Kooh-i-noor!
- tedy l.7 a 24 v pravidelných trasách (či místo 24 l.6 ve výlukové) přes/na Kubánské nám. budou logicky vedeny závlekem přes Čechovo nám. a právě Minskou.
Možná jsem to blbě pochopil, nehádám se.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.11.2015 19:15

Radek píše:
KarlosK píše:mě by zajímalo jestli dojde i na rekonstrukci Minské.
Dle tisku ještě letos.
O tom jsem dosud nikde neslyšel/nečetl - říkalo se vždy, že ihned po zprovoznění stávajícího vyloučeného úseku bude následovat výluka úseku Vršovické mezi ul. Minskou a křižovatkou Kooh-i-noor!
- tedy l.7 a 24 v pravidelných trasách (či místo 24 l.6 ve výlukové) přes/na Kubánské nám. budou logicky vedeny závlekem přes Čechovo nám. a právě Minskou.

Ovšem viděl jsem, že mezi Minskou ul. a Vršovickým nádražím jsou rekonstruovány i chodníky a tyto nově zužují vjezdy/výjezdy z vedlejších/kolmých ulic tzv. vytažením přes parkovací místa v nich k vlastním jízdním pruhům.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1457
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 04.11.2015 18:58

KarlosK píše:mě by zajímalo jestli dojde i na rekonstrukci Minské.
Dle tisku ještě letos.

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 188
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od KarlosK » 04.11.2015 18:47

mě by zajímalo jestli dojde i na rekonstrukci Minské.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2340
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 04.11.2015 18:36

klopene oblouky, dlazdene zastavky, zatravneni, tmave stozary sloucene s VO. skvele!

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.11.2015 18:10

Polaanek píše:Jak se dívám na fotky z RTT Vršovická, ten beton, zastávka bude společná i pro bus? Tedy někomu došlo, že asfalt není vhodný, protože se zvlní při častém brždění busů do zastávek (nebo jak to nazvat)?
já tama dnes také procházel s fotoaparátem a upřesňuji:
1.) ten beton:
a) je od Minské ul. přes obě zastávky Bohemians
b) viditelně bude pokračovat až ke křižovatce (včetně ní) v míž odbočují/najíždějí BUS ke/od zastávky Kloboučnická (mezi TRAM zast. Pod Jezerkou a Horky)
= VIDITELNĚ BUDOU MINIMÁLNĚ (otázkou je co bude zákrytem TT za Bohemians ZC ke Koh-i-noor) V TOMTO ÚSEKU na TT vyznačeny vyhrazené jízdní BUS pruhy!
2.) pevný zákryt TT (asi pro případy provozu NAD - zde to totiž vypadá na asfaltovou vrstvu položenou na betonovou) bude viditelně i v/u zastávek Nádraží Vršovice - nájezdová obruba je instalována těsně před zastávkami od centra a od Bohemky již před křižovatkou před zastávkami (ovšem nejsem zcela přesvědčen, že při nájezdu/výjezdu BUS nebude hrozit poškození jejich pneu o obrubníky ochranných a zastávkových ostrůvků)
3.) U08(sama nová) od Vršovic před zast. Otakarova/Zámeckou ul. je nově zadlážděná a nenalézají se tam žádné obvody (odhlašovací) = rozhodně nebude změněna z ruční s pomocným návěstidlem na radiově ovládanou
4.) na všech 4 zast. ostrůvcích Bohemians a Nádr.Vrš. jsou patrné základy bro zábradlí po celé jejic délce na straně k souběžným pruhům IAD = velmi by mne zajímalo zda tam (jako nedávno na Ortenově nám. k Nádr.Hol.) ta zábradlí budou prvně instalována a následně odstraňována
5.) východně podél přejezdu IAD přes TT u Agip/Lidlu mezi Nadr.Vrš a Otakarkou "roste" přechod pro chodce s ochrannými ostrůvky mezi TT a jediným pruhem IAD v každém směru - nejsou tam známky budoucí SSZ, ale díky délce (resp krátkosti) těch ostrůvků tam rozhodně nevznikne ani tzv. šikana, která zbrzdí přecházející před TT a potažmo je donutí se rozhlédnout! #-o

Odpovědět