Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Jó, POZOR:
Včera jsem si všiml, že na trase l.17 od Mánesa/Jiráskova náměstí k ND se opět běvila DZ (dopravní zančka) "30"
Velmi sím - najaře jsme se tu bavili, že ve stejné době byly odstraněny takové DZ na Koněvově a možná ještě někde jinde - kontrolujte a hlašte, jestli se opět nevrátily, velmi dík.
Včera jsem si všiml, že na trase l.17 od Mánesa/Jiráskova náměstí k ND se opět běvila DZ (dopravní zančka) "30"
Velmi sím - najaře jsme se tu bavili, že ve stejné době byly odstraněny takové DZ na Koněvově a možná ještě někde jinde - kontrolujte a hlašte, jestli se opět nevrátily, velmi dík.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Abych navázal na svůj příspěvek: tak zpoždění na l.11 se postupně dostalo až na 40 minut, naprosto mimo i l.14. Nusle byly naprosto ucpané díky skvělé koordinaci prací Nějaký dopravní mozek totiž k uzávěře Nuselského údolí přidal uzávěru Nuselské ulice pro IAD od Synkáče (přesně: od Vladimírovi) k Horkám kvůli začátku rekonstrukce silnice a chodníku.von Špilberk píše:Aktuálně dělá l. 11 od Nuslí na Pavláku 20 min., l. 6 15 min. a l. 13 od Vršovic 10 minut zpoždění. Nusle naprostý dopravní kolaps.
Skvělá práce , gratulace
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
máto pokračování:MM-Mikulovsky píše:Spor městských částí vyvrcholil kolapsem dopravy v pražských Bohnicích
https://praha.idnes.cz/praha-praha-8-pr ... pravy_turc
následkem uvedeného jsem cca před 9. h ráno nabral mezi Hercovkou ZC a Ke Stírce ZC 5 minut zpoždění
Spory radnic odnášejí občané, zákaz vjezdu vydržel nad Trojou pouze den
https://www.novinky.cz/domaci/450782-sp ... e-den.html
https://praha.idnes.cz/troja-bohnice-do ... zpravy_zufŘidiči i lidé cestující v MHD z Čimic, Bohnic či Kobylis v pondělí strávili často i desítky minut v kolonách, které se tvořily ve směru do centra metropole. Dopravu zásadně zkomplikovalo faktické uzavření ulice K Bohnicím, na níž se objevila značka zakazující v ranních hodinách vjezd. V úterý už bylo vše při starém.
...........
Nutno dodat, že k dopravním problémům v oblasti však přispělo i dřívější rozhodnutí Prahy 8 zapovědět vjezd do Trojské ulice ve směru k Vltavě.
„Praha 8 vyšla vstříc rezidentům v Trojské ulici u tramvajových kolejí, kde zakázala vjezd směrem dolů, a tím vyhnala všechna auta do ulice k Bohnicím. A nyní to musí řešit Troja jako situaci, kterou nezpůsobila,” připomíná květnový zápis trojského zastupitelstva, na němž se mimo jiné jednalo i o řešení dopravy v ulici K Bohnicím.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Jak jsem napsal i FB ROPIDu. Krásná ukázka jak v ČR je svět ještě v rámci mezí v pořádku . Nebo si snad dokážete představit kolony městských busů s tisící možná i desetisíci lidmi jezdit po areálu letiště bez nějakých kontrol a nebo masivního dohledu policie v západních zemích EU? .P_V píše:https://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dop ... 48597.html
Podobná truc akce taxikářů byla u letiště. Zde se náhradní dopravu podařilo zorganizovat.
Re: Preference / antipreference MHD
https://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dop ... 48597.html
Podobná truc akce taxikářů byla u letiště. Zde se náhradní dopravu podařilo zorganizovat.
Podobná truc akce taxikářů byla u letiště. Zde se náhradní dopravu podařilo zorganizovat.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Pánové a dámy z linek 102/144/152/200 měli sekery cca 40-45 minut...MM-Mikulovsky píše:Spor městských částí vyvrcholil kolapsem dopravy v pražských Bohnicích
https://praha.idnes.cz/praha-praha-8-pr ... pravy_turc
následkem uvedeného jsem cca před 9. h ráno nabral mezi Hercovkou ZC a Ke Stírce ZC 5 minut zpoždění
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Spor městských částí vyvrcholil kolapsem dopravy v pražských Bohnicích
https://praha.idnes.cz/praha-praha-8-pr ... pravy_turc
následkem uvedeného jsem cca před 9. h ráno nabral mezi Hercovkou ZC a Ke Stírce ZC 5 minut zpoždění
https://praha.idnes.cz/praha-praha-8-pr ... pravy_turc
následkem uvedeného jsem cca před 9. h ráno nabral mezi Hercovkou ZC a Ke Stírce ZC 5 minut zpoždění
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Bobik na to vcelku nic, už si zvykl, to tam takhle po ránu běhá běžně. Bohužel. Směrem DC je to po ránu kolikrát překvapení, když to před nosem nečekaně práskne na stůj....
Jo, není to dobrý, ale protože takovejhle i horších nestandardností jsou všude mraky - jak to někdo přirovnal k Hydře, jednu hlavu usekneš, dvě nový narostou - už to ignoruju a odmítám řešit. Mám jenom jedny nervy.
Jo, není to dobrý, ale protože takovejhle i horších nestandardností jsou všude mraky - jak to někdo přirovnal k Hydře, jednu hlavu usekneš, dvě nový narostou - už to ignoruju a odmítám řešit. Mám jenom jedny nervy.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Brzo ráno (4:12 a 4:25) nějak haproval Vypich/sm., přišlo mi to jako pevný cyklus, neboť v prvním případě padlo volno na odbočení do smyčky. V druhém případě to asi taky padlo do smyčky, proti mě na světlech stál Bobik, co on na to?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Ano, Elsnicovo DC potvrzuji s chybou detekce a nefunkční.
Ke Stírce jsem neměl větší problémy.
Pražák na h#vno jako vždy, hází stůj před vlak a zhasínají VN, obousměrně si to žije vlastním životem.
Ke Stírce jsem neměl větší problémy.
Pražák na h#vno jako vždy, hází stůj před vlak a zhasínají VN, obousměrně si to žije vlastním životem.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
NIKOLIV - ZAMLČUJEŠ, ČI SI ANI NEUVĚDOMUJEŠ, ŽE TADY SE KŘÍŽIL ŘÍZENÝ PROU IAD (Z JS VLEVO DO CHODOVSKÉ) S NEŘÍZENÝM PROUDEM IAD (Z CHODOVSKÉ ZC ROVNĚ DO SPOŘILOVSKÉ)demon píše:Často. To co popisuješ se běžně děje na každý druhý křižovatce...MM-Mikulovsky píše:Promiň, jak často tam jezdíš?
Já tam za 9 let i několikrát:
a) "měl" (více či méně "před čumákem" TRAM) průjezd IAD...
b) stál než se nabourané/á silniční vozidlo/a podařilo odstranit z profilu oblouku TT!
Blablablabla...
Při současnym řešení tam prostě nějakej ten rok budeš zažívat podstatně nebezpečnější situace při vyhýbání s autobusy, jelikož se tam oba naráz nevejdete a díky pevnýmu cyklu tam na sebe narazíte při každym průjezdu.
Resumé: současné řešení je pro provoz MHD v úseku nebezpečnější než minulé.
Toto je stav značně nesmyslný až nebezpečný, a proto (dle mě) protiprávní, který si u vzájemného křížení dvou směrů IAD jinde ani nevybavuji - u TRAM x CHODCI jej máme (reálně bez vyznačení přechodu) u začátku zast. MUZEUM k IPP a (oficiálně s vyznačeným přechodem spojujícím přerušený chodník) VJEZDEM/VÝJEZDEM OBRAT. ČERNOKOSTELECKÁ, KDY V OBOU PŘÍPADECH OBĚMA SMĚRY MÁ TRAM PROJET JEN NA SVÉ VOLNO UDĚLENÉ SSZ/TZV. ČOČKAMI, ALE CHODCI TAM NEMAJÍ ŽÁDNÉ SSZ = NEMOHOU VĚDĚT, ŽE ZROVNA ŽÁDNÁ TRAM JET NESMÍ A NAOPAK PŘÍTOMNÁ MUSÍ
EDIT to o zamlučuješ je důvod častých nehod uváděných v citaci jednoho z mých předchozých příspěvků - a ten důvod jsem (mimo to zde v RE na tebe) již uvedl v tomto jiném předchozím příspěvku
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 30.9.2017 22:02, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
No, jak ty autobusy při tom vyjíždění pozoruju, tak by jim taky pomohlo, kdyby se odstranilo ještě pár metrů obrubníku, protože jim to i docela zatáčí, ale musí se trefit na TT. A ten obrubník jim brání v plynulejším nájezdu. Takže to musí vytočit na kolej ZC.mart337 píše:Jak už jsem napsal někde výš, měl se ten oblouk pro MHD rozšířit směrem dovnitř aby busy mohly "seknout" oblouk zadní částí víc dovnitř a nahnat sjíždějící auta do pravého pruhu.
Ale holt se nestalo, to by soudruzi projektanti museli trochu myslet víc v praxi...
(a byl by to docela jednoduchý zákrok, který by snad šel relativně rychle provést)
Ještě je otázka, jestli DP nějakou úpravu vůbec požadoval a nebylo mu vyhověno, nebo dělal, že se ho to netýká.
Re: Preference / antipreference MHD
Jo a dneska zase senza preference mhd. Mezi Stejskalovou a Div. pod Palmovkou to tam hezky padalo před čumákem na stůj, pak nevím jak to je s preferencí od Okrouhlické na Stírku, protože když se tam přiblížím, tak to asi reaguje na světla a pouští to neexistující auta a pak teprve tram. A klasika na Pražského povstání - průjezd na čočky spodní křižovatkou, na horní padají čočky na stůj, pouští to neexistující auta na magistrálu a pak teprve zase mne.
Re: Preference / antipreference MHD
Jak už jsem napsal někde výš, měl se ten oblouk pro MHD rozšířit směrem dovnitř aby busy mohly "seknout" oblouk zadní částí víc dovnitř a nahnat sjíždějící auta do pravého pruhu.
Ale holt se nestalo, to by soudruzi projektanti museli trochu myslet víc v praxi. No nic, fakt je ten, že zase nyní je do příjezdu od smyčky víc vidět a tak to teď řeším tak, že zůstanu stát cca 10 m před obloukem a případný přijíždějící autobus, který je docela dobře vidět, pouštím a pak teprve jedu.
Ale holt se nestalo, to by soudruzi projektanti museli trochu myslet víc v praxi. No nic, fakt je ten, že zase nyní je do příjezdu od smyčky víc vidět a tak to teď řeším tak, že zůstanu stát cca 10 m před obloukem a případný přijíždějící autobus, který je docela dobře vidět, pouštím a pak teprve jedu.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Často. To co popisuješ se běžně děje na každý druhý křižovatce...MM-Mikulovsky píše:Promiň, jak často tam jezdíš?
Já tam za 9 let i několikrát:
a) "měl" (více či méně "před čumákem" TRAM) průjezd IAD...
b) stál než se nabourané/á silniční vozidlo/a podařilo odstranit z profilu oblouku TT!
Blablablabla...
Při současnym řešení tam prostě nějakej ten rok budeš zažívat podstatně nebezpečnější situace při vyhýbání s autobusy, jelikož se tam oba naráz nevejdete a díky pevnýmu cyklu tam na sebe narazíte při každym průjezdu.
Resumé: současné řešení je pro provoz MHD v úseku nebezpečnější než minulé.