Který by byly tak jako tak, bo tam jsou ještě starý kozlíky, takže by se to stejně muselo předělat. Jinak buď v klidu, promýšlely se všechny varianty, včetně té shodit jenom střechu a nechat obvodový zdi. Opravdu vychází nejlépe (a do budoucna i nejlevněji) to zbořit a postavit celý znova.9001 píše:Pohybují že koleje a zbytek vydrží odstřel resp pad stovek tun betonu takže další výdaje....
Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Budu hádat .
Osobně tipují že si myslí že by se vyměnila pouze střecha bez té omáčky okolo... Ale i to by byl stejně ranec... Pohybují že koleje a zbytek vydrží odstřel resp pad stovek tun betonu takže další výdaje.
Nová vozovna od základu nevyjde ó tolik dráž a ještě bude bonus že se udělá i zázemí pro vrchní stavbu...
Spíš mám strach aby se toho zase nechytil nějaký ekoterorista...
Osobně tipují že si myslí že by se vyměnila pouze střecha bez té omáčky okolo... Ale i to by byl stejně ranec... Pohybují že koleje a zbytek vydrží odstřel resp pad stovek tun betonu takže další výdaje.
Nová vozovna od základu nevyjde ó tolik dráž a ještě bude bonus že se udělá i zázemí pro vrchní stavbu...
Spíš mám strach aby se toho zase nechytil nějaký ekoterorista...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Mimochodem, plán na stavbu provizorního kolejiště v dílnách touto změnou postupu padá?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Tak ono jen "zhodit" stávající sřechu remízní haly a POSTAVIT PŘESNĚ NA JEJÍM MÍSTĚ JAKOUKOLIV LEHKOU (A ONA V NÁVRHU PŘESTAVBY/VÝSTAVBY CELÉ VOZOVNY JE PRÁVĚ TATO) KONSTRUKCI by rozhodně stálo zlomek z 1 - 1,5 miliardy Kč, v kterých jsou náklady na přesun (= výstavbu nové a zbourání staré) trafostanice i dílen + "překopání" (oddálení od sebe sousedních) kolejí v prostoru cca 1,5 současné lodě haly!P_V píše:To by mě zajímalo, kde tito dva citovaní chytrolíni přišli na to, že by to šlo opravit za desetinu ceny.
Jen je otázka, co je tzv. výhodnější pro budoucnost, pokud na přestavbu/výstavbu celé vozovny lze z cca 75% použít finance z fondů EU a mít "to sakumprásk nové" (zejména s údajně provozně lepším uspořádáním) nebo víceméně jen nahradit jednu špatnou věc novou, což někteří považují za pouhou opravu = asi na ní nejde použít ani koruna z fondů EU = DPP sám zaplatí cca 1/2 toho co za celou/velkou REKO s přispěním EU.
PS: 200milonů je více jak 1/10 z 1,5milardy.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
To by mě zajímalo, kde tito dva citovaní chytrolíni přišli na to, že by to šlo opravit za desetinu ceny.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
...a protože se nedostává dobrý zpráv, je třeba těm špatným dávat úsměvná hesla...
(s tebou mě baví svět)
(s tebou mě baví svět)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Vozovna Hloubětín... Co bude dál?
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2018010701
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2018010701
Nedostatek řidičů, nedostatek vozů, nedostatek vozoven, nedostatek dobrých zpráv...Bohužel zcela aktuální výsledky kontinuálně prováděného monitorování stavu konstrukce střechy haly již neumožňují garantovat bezpečný provoz haly. Z tohoto důvodu pražský Dopravní podnik od poloviny ledna 2018 přistupuje k úplnému uzavření haly pro provoz tramvají.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
No že se pokreje, co je potřeba, v ten čas, kdy je potřeba, aby vycházely přestávky atd. Neznám konkrétní situaci, uvidíme za týden
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
A smysl těch přejezdů?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
9001: Hádám, že to nebude zátah, ale přejezd na linku 17.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Jaký mají smysl zátahy v SO+NE v 9:41 do Kobylis?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Dva vozy se budou denně měnit, ráno vyjedou z HL a zatáhnou do KO a naopak.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Odsud bude lepší odhad.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Odhadnuto z LJŘ deponace bude. Ale část pořadí z HL
Linka 30
Budou se kvůli výluce Palmovka - Bulovka přesouvat nějaké KTN z HL do KO pro snížení výjezdových a zátahových kilometrů na 30? Nebo aspoň odstavování mezi R/O částí šejdra nebo výměnný způsob typu jeden den deponace v KO, druhý den v HL?