Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 01.1.2018 11:24
parrot píše: A protože není v nejbližší době v plánu rekonstrukce inženýrských sítí...
Nevím, kdy naposledy jste na Zenklově byl, ale rekonstrukce různých sítí tam v různých úsecích už probíhají nebo dokonce proběhly a skončily.
+
https://www.praha8.cz/Rekonstrukce-Zenk ... pa-1a.html
V la. etapě budou práce probíhat ve třech úsecích zároveň. V prvním úseku Stejskalova – Horovo náměstí dojde nejprve k rekonstrukci vodovodů a kanalizace. Posléze budou rekonstruovány tramvajové koleje a v poslední řadě dojde k obnově povrchů vozovky i chodníků. Ve druhém úseku Prosecká–Vosmíkových bude probíhat rekonstrukce vodovodů a kanalizace. Ostatní práce zde budou následovat až v dalších etapách. Ve třetím úseku Primátorská – Na Korábě dojde k rekonstrukci kanalizace. Navíc bude pokračovat rekonstrukce mostu na Elsnicově náměstí
-
parrot
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 25.9.2013 16:26
Příspěvek
od parrot » 01.1.2018 11:08
von Špilberk píše:Ale Libeňská spojka zasahuje do TT až u Kříže. Takže úsek od Elznicova náměstí, přes Stejskalovu až k podjezdům by klidně mohl být w-tram. Hlavně by se něco mohlo udělat s esíčkem pod zámečkem, tam je rozhodně dost místa na lepší vedení TT.
Ale holt se budeme muset nechat překvapit, co bude, resp. co naši IPR-géniové vymysleli.
Kluci k té rekonstrukci. Z ofiko zdrojů DPP už zaznělo někdy před půl až 3/4 rokem, že se trať nerozpadá, ale že se už definitivně rozpadla (viz neplánované MÚ v poslední době vzniklé špatným technickým stavem kolejiva a vyhnilých BKV panelů). A protože není v nejbližší době v plánu rekonstrukce inženýrských sítí, tak DPP přistoupil na rekonstrukci tratě uložené na pražcích, aby se dala trať právě během rekonstrukce vodovodu, kanalizace a nevím čeho všeho ještě snadno rozebrat. Proto nečekejte žádný w-tram, ani přeložky a podobně. V tomto se DPP musím zastat, že rekonstrukce je proto, že už další provozní stav trati je neudržitelný. Zvolila se nejúspornější varianta (rozebíratelná trať a znovu využití pražců a kolejiva), a taky se jedná o reakci na nečinnost Městské části s provedením rekonstrukce celé ulice.
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 01.1.2018 7:31
Ale Libeňská spojka zasahuje do TT až u Kříže. Takže úsek od Elznicova náměstí, přes Stejskalovu až k podjezdům by klidně mohl být w-tram. Hlavně by se něco mohlo udělat s esíčkem pod zámečkem, tam je rozhodně dost místa na lepší vedení TT.
Ale holt se budeme muset nechat překvapit, co bude, resp. co naši IPR-géniové vymysleli.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4083
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 31.12.2017 15:29
Podle mě to bude stále stejně hnusné, jen s tím rozdílem, že místo kostek bude asfalt kvůli hluku. Žádná snaha o odstranění kolizních míst s auty, protože přeci za mufnáct let bude Libeňská spojka, stejně jako během uplynulých 40 let. Takže asi nemají čím se chlubit.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 31.12.2017 14:56
Petr: Spíš narážím na mlčenlivost MČ i DPP s vizualizacemi jak to bude vypadat. Sice se objevily 3 fotky, ale tam dokonce u libenského zámečku chyběly koleje
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 31.12.2017 9:24
9001 píše:Ono i úřad P8 poměrně mlčí jak to bude vypadat... Prezentace je taková že tam má být všude krásno, ale jak je vidět DPP je jiného názoru a na rekonstrukci se bude šetřit.
Na prosto dopředu veřejně dostupná informace, že Zenklova se bude dělat ve stylu Náměstí Bratří Synků. Tedy vytěžené nepoškozené pražce a nové kolejnice. Důvod? Stejně jako u Synkáče. Snadná rozebíratelnost konstrukce v případě zahájení stavby tunelů (u Synkáče Metra)... Takže naopak palec nahoru za dobré hospodaření (y)
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 30.12.2017 23:28
Ne, jsou to úplně normální železobetonové pražce s patinou pro žlábkové kolejivo, které se nijak nedrolí a nevidím důvod je nevyužít. Ostatně třeba rekonstruovaná trať na Čechově náměstí je také na vytěžených pražcích a nevidím žádné vady.
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 30.12.2017 20:35
No, pokud těm švelům nic není, bylo by plýtvání je vyhodit.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 30.12.2017 18:39
9001 píše:Ono i úřad P8 poměrně mlčí jak to bude vypadat... Prezentace je taková že tam má být všude krásno, ale jak je vidět DPP je jiného názoru a na rekonstrukci se bude šetřit.
Ono je šetřit a "šetřit" a máš-li na mysli ty vytěžené pražce, tak to je rozhodně odůvodněná úspora na správném místě. Cokoliv jiného by se naopak dalo označit jako plýtvání.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 30.12.2017 17:31
Ono i úřad P8 poměrně mlčí jak to bude vypadat... Prezentace je taková že tam má být všude krásno, ale jak je vidět DPP je jiného názoru a na rekonstrukci se bude šetřit.
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 30.12.2017 15:12
Karosák píše:V Braníku se připravuje Zenklova. Jsou to i obloukové díly a na jednom z konců jsem našel popisek a šipku "Kobylisy". Za zmínku stojí i fakt, že pražce jsou vytěžené (asi ex Komoko).
s těmi vytěženými pražci si mě teda dostal, ale něco mi matně vrtá hlavou, že jsme tu už v minulosti diskutovali o informaci z tisku, že Zenklova má být TT na pražcích se zákrytem (asfalt/dlažba/panely?), což jsem si snad odůvodňoval jednodušší rozebratelností a opětovným složením minimálně samotných kolejí v případě potřeby výkopů kvůli výstavbě tzv. Blanky 2.
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 29.12.2017 22:12
V Braníku se připravuje Zenklova. Jsou to i obloukové díly a na jednom z konců jsem našel popisek a šipku "Kobylisy". Za zmínku stojí i fakt, že pražce jsou vytěžené (asi ex Komoko).
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 18.12.2017 9:41
Mohou to být i žebříky pro Kolbenovu. Kdo ví...
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 18.12.2017 9:10
P_V píše:V Zenklově jednak nebude otevřený svršek, druhak je to tam samý oblouk. To se těžko dá smontovat předem. Tam snad bude wtram, a v tom kousku kde za deset uherských let hrozí Libeňská spojka, asi klasika na dřevě.
Jo, ale já jaksi nenapsal, že se montují žebříky z
žlábkových kolejnic. Takže taky tipuju Zenklovu.
Klasiku na dřevě jsem viděl dělat nově už jen na křižovatkách. Tohle bude klasika na betonových pražcích. A rovných úseků se najde dost.
-
ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ZXS91 » 17.12.2017 12:38
von Špilberk píše:Nějakej náročnej, ne
Ani moc ne