T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 25.10.2018 21:27

ZXS91: Ono z "historického" pohledu je to totální kočkopes :devilsmokin

Čelní okno v gumě, pak tři lepená, pak bez oken a poslední okno opět v gumě. Světla pro magnety tam vypadají jako dodělané homemade.
Pultík pro jízdenky byl ve všech vozech na straně dveří.
Atd atd atd.

Ale tak je to pro komerci a trochu malé domu pro architektu :D

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 879
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 N7 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od ZXS91 » 25.10.2018 21:19

Tak jo, já do toho rejpnu první:
Kupátko se mi zvenku líbí, ale nějak se mi dostalo na mysl pár otázek:
1) Opravdu DT01? Navíc u vozu, kde se předpokládá téměř trvalý provoz na síť?
2) Retro hrazda zrcátka a malé zrcátko - je tam vůbec něco vidět?
3) Má to nějaký nouzový východ? Nabořený přední dveře jsou dost častý.
4) Prej se bude točit Birrel. Neslibovali pivko? :D
5) Krabičku pro zpětný pohyb to má? Na fotkách jsem ji nenašel
6) Stará sedačka bez opěrek, chybějící tlačítko Výhybka 1, pedály, stěrače... achjo. Retro se vším všudy

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MKzB » 03.10.2018 21:31


Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 879
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 N7 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od ZXS91 » 23.9.2018 19:29

Jedním z exponátů včerejšího DOD byla i souprava 8285+8381
DSC_9738.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.7.2018 21:50

může někdo dát odkaz nebo zveřejnit technický výkres T3RP i s rozměry nejlépe z čelního mohledu a půdorysu, a to včetně maximální šíře vyklopení tzv. hrazdy se zpětným pravým zrcátkem?

velmi děkuji

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3299
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 27.6.2018 0:39

Tak se u nás ve stodole dneska sfoukávala první svíčka na dortu 8386. Právě rok od odstavení. Čeká se na nějaký kontejner pro tuším B podvozek...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4230
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 17.4.2018 5:59

Pche, podívejte se na politický vedení, mosty padaj, tratě se rozpadaj, ve srovnání se stavem ulic je tankodrom červenej koberec, tak buďte rádi za alespoň těžkej lowcost vůz složenej z toho "co dům dal". V tomhle směru jde vlastně o pronikavej úspěch... 8-) :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2292
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 16.4.2018 22:03

von Špilberk píše:Je hezké vědět, že člověk pracuje ve firmě, kde znakem pokroku je výměna světlých dveří za šedivé. To má člověk hned takový teplý, eee... pardon: hřejivý pocit. :lol:
To v sušickém SOLU přišli jednou s lepší inovací - síru začaly nanášet na druhý konec sirky!

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1048
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od thriller2 » 16.4.2018 10:33

P_V píše:...holý kov je mírně antimikrobiální...
Pokud je mi známo, tak nerez není. To by ty tyče musely být vyrobeny z bronzu nebo ze stříbra.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3535
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 14.4.2018 17:52

Oranžové tyče se mi nelíbí, jsou moc řvavé. Ale je to jen můj vkus.
Nerez je čistě designerský záměr, vedle nevýraznosti to také v ruce víc klouže a v zimě víc studí. Jediný plus snad je, že holý kov je mírně antimikrobiální. Ale toho se dá dosáhnou i u lakovaného povrchu, pokud by se tedy DP plácl přes kapsu a příslušný nátěr pořídil.

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 221
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od JaHu » 14.4.2018 15:12

P_V píše:Škoda že tyče nejsou žluté, jako doposud všude v T3 reko. Interiér to oživuje, takhle je to moc šedé. Navíc to podle mě i přispívá k bezpečnosti, když je dobře vidět, za co se chytit.
Vzpomínám si, jak byly před několika lety žluté / oranžové (v T6) tyče zdůvodňovány tím, že to musí být kvůli co největšímu barevnému kontrastu s okolím. Že by se změnily normy? Nerezové tyče proti bílému stropu a šedivému pásu kolem oken tolik nevyniknou.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 823
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 14.4.2018 11:24

Ale pánové, oni Vám to sprejeři stejně barevně upraví. Jinak souhlas s P_V, že tyče by měly být z bezpečnostních důvodů žluté.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od von Špilberk » 14.4.2018 10:38

Je hezké vědět, že člověk pracuje ve firmě, kde znakem pokroku je výměna světlých dveří za šedivé. To má člověk hned takový teplý, eee... pardon: hřejivý pocit. :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5958
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 13.4.2018 20:57

Jednotnost je ubíjející, rozmanitost je motorem pokroku. :^o :lol:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2327
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od pawel » 13.4.2018 18:16

ta nejednotnost v nátěru i provedení interiéru (tyče, sedačky...) je u pražských tramvají donebevolající.... aktuálně se dělají reko T3, KT8, 14T a dodávají 15T. všechny mají odlišný nátěr (zjednodušeně: červenokrémový, červenobílošedý, červnenočernostříbrný, červenobíložlutý) a na 4 typy vozů jsou 3 typy sedaček. ufffff.

Odpovědět