
Jinak k samotným SSZ. V posledních dnes jsem musel jezdit autem víc, než bych bych chtěl. upřímně mi přijde, že nejde o "autíčka", ale že slušná část SSZ je nastavená stylem "proti všem".

Moderátor: TRAM-FÓRUM
Dovolím si trošku nesouhlasit. Zacpání Politických vězňů nemá vliv na téměř každodenní kolonu tramvají, která sahá od Lazarské až k Václavskému nám. (a mnohdy i dál k Jindřišské). OR pomalu na křižovatce Lazarská také nemá / nemělo v minulosti vliv, bo tam není tak dlouho. Ale ta stavba, kvůli které je jednosměrka ve Vodičově ulici je už minimálně od prosince (ale spíš od října) 2016, kdy tam poprvé začaly vznikat tyto kalamitní stavy. Problém je vyjet ze zastávek v Lazarské právě směrem na Karlák, protože po "hlavní" zprava i zleva pořád něco jezdí. Špuntují to tam auta i tramvaje. Auta právě kvůli tomu, že tudy objíždí jednosměrnou Vodičkovu ulici. Možná že by tedy nebylo na škodu směr jednosměrky otočit obráceně... Nevím, z dneška mám opačnou zkušenost. Já dnes s l. 24 odpoledne nabíral mezi Vodičkovou až Lazarskou 5 minut navíc... Politických vězňů bylo OK až na jeden okamžik když jsem jel v protisměru na Palmovku. Zpátky OK.mart337 píše:Podle mne ti žádný řízení provozu v Lazarské nepomůže. Jindřišská bývá ucpaná z důvodu zacpání křižovatky s Politických vězňů, kam se cpou IAD, které objíždějí ucpanou magistrálu. Pak je další problém auta najíždějící od Jungmanky a Žitné, a následně ucpaný Karlák, bo Ti tam stojí auta až od Lazarské.
No a to nemluvím o vlastní křižovatce Lazarská - 10 všemi směry. Tam než se to procourá, tak je pak zaděláno.
Včera jsem měl 18 a tak jsem na Lazarské pouštěl 14 a 5. Předevčírem 3/6 a to jsem si procoural Jindřišskou (oběma směry, když se tam nacpou v křižovatce čekající auta) a Lazarská ale byla celkem v klidu.
Bohužel v současné rozkopané Praze běžný a stále častější stav. Lze pochopit že se ta kanalizace opravit musí. Dát ji jako zakázku firmě, která má dlouhé termíny (zde kutají už víc jak 1,5 roku) lze taky pochopit. Kšeft je kšeft. Ale pomohlo by křižovatku v Lazarské v takových kolapsech operativně řídit policajt + někdo z dispečerů, aby zastavili směr 2+18+22 od Národní na Karlák, aby se dalo ve směru od Václavského nám. v pohodě najíždět, bo se vlaky neštosovaly až do Jindřišské.von Špilberk píše:Včera večer (18 - 19) totální kolaps v centru. Všechno přes Václavák v obou směrech +20 i víc. Ovšem dle mimořádností nic. Asi žádná mimořádnost.Karosák píše:Ano, ano, podpora MHD je pro město klíčová....
Včera večer (18 - 19) totální kolaps v centru. Všechno přes Václavák v obou směrech +20 i víc. Ovšem dle mimořádností nic. Asi žádná mimořádnost.Karosák píše:Ano, ano, podpora MHD je pro město klíčová....
Jestli míněn horní Mírák, tak viz novinka na http://preference.prazsketramvaje.cz/Bobik píše:A nešťouraj v tom přes den zas z centrály, nebo tak něco?
Jestli ono to zdůvodňování nebude kvůli takovým jako ty. Většina je to schopna pochopit i bez toho, jen na základě vlastního úsudku.9001 píše:Demon: Mě se hrozně líbi kolik energie celá ta mašinerie dá do hledání proč to nejde...