Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9608
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 14.6.2018 22:38

pawel píše:flikování na 2 měsíce?
Úspora vozokm/řidičů?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 14.6.2018 22:04

flikování na 2 měsíce?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3351
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 14.6.2018 20:35

No klidně až na Flóru, protože spodek se dělat nebude (hádám tedy jen Škrétovu) a za zast. Flora je rekonstruovaný kus z roku 2012, takže klidně místo na Kalifa by bylo. Jinak díky za info o opatření...

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 886
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 N7 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 14.6.2018 19:55

Myslím, že kdyby se neflikovalo kolem Muzea, tak by se 11 nechala jezdit na skoroFloru :)

Odklony:
5/16 a 15/16 řetězení na Floře. 10 a 13 zrušeny. 11 odkloněna od Bruselské na Čechovo náměstí. NTD 36 Lehovec - Vysočanská - Želivského - Ústřední dílny.
Naposledy upravil(a) ZXS91 dne 14.6.2018 20:47, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3009
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 14.6.2018 19:26

Karosák píše:Bude flikovačka i kolem Muzea... ví někdo bližší info?
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/i-p-p ... -tramvaji/
No RTT má být jen v úseku Flora - Želivského, ne? (To flikovačky samozřejmě nevylučuje.)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3351
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 14.6.2018 18:04

Bude flikovačka i kolem Muzea... ví někdo bližší info?
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/i-p-p ... -tramvaji/

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4272
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 09.6.2018 0:53

Tak hlavně aby to nezavlažovalo i střechu, jako na Hradčanský.... #-o

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr03 » 08.6.2018 17:21

Zavlaha jiz vcera byla funkcni a docela jsem na to hledel, ze nekde to jde, a jinde ne. Jsem zvedav, zda to bude v celem useku.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3351
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 05.6.2018 13:57

Rozumím, to dává smysl. Asi největší škoda je tedy zrušení trati Kbelskou :-(

Uživatelský avatar
JirkaR
Uživatel
Příspěvky: 71
Registrován: 04.9.2010 17:27
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od JirkaR » 05.6.2018 10:40

Karosák píše: (....) A vzhledem k přesunu výpravny je asi nasnadě i zrušení zastávek Nový Hloubětín, které byly využívány v posledku opravdu sporadicky.
Proboha jen to ne, používám ji denně. :wink: V téhle oblasti je totiž problém s obsluhou toho "starého" Nového Hloubětína (přilehlé konce ulic Kbelská, Zelenečská, V Novém Hloubětíně, V Humenci). Já ze svého konce Zelenečské mohu jít buď na metro (600m pěšky), nebo na tram Kbelská (500m pěšky), nebo právě Nový Hloubětín (370m pěšky), bus 110 ani nepočítám (jen 200m, ale jede 2x za hodinu a pro cestu do města úplně nesmyslným směrem). Při zrušeném Novém Hloubětíně by docházka na Vozovnu Hloubětín byla už zase 600m.

Jinými slovy, po zrušení smyčky která tuto oblast kdysi obsluhovala je dnešní docházková vzdálenost zastávky Nový Hloubětín sice už dost nepříjemná, přesto jde ještě pořád o nejbližší rozumnou spádovou zastávku. Jedu-li do centra tak už si dojdu na metro, ale pokud mám namířeno na Žižkov či Vinohrady tak ještě pořád vyhrává ta linka 16. Dokud jsme tu měli invalidního kolegu, tak ten vždy chodil právě na N.Hl., počítal každý pěší metr... Myslím si, že zastávka na znamení je tady i nadále správné řešení.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3351
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 05.6.2018 9:45

Kde "jinde"? A neřekl jsem, že tráva bude jen tam, v projektu je určitě i další úsek (y). Jen jsem přidal postřeh, že v daném úseku je již zasypáno, protože je nejdokončenější. V úseku Kolbenova - Poštovská teprve řádí Plasser. Jinak jak již bylo 100x řečeno, trávu neplatí podnik, takže si připlatila městská část, nebo developer. Navíc na trávu se brzy někdo dívat bude, protože u trati 231 staví Skanska, blíže kolejím Wafi (Tulipa) a poslední průmyslový objekt v severním cípu tam také nebude věčně. Jediné, co tam asi bude fakt dlouho je Pepsi, která objekt rekonstruuje a rozšiřuje. A tráva je docela marketing, tak proč ne. Navíc jsem pro travnatý zákryt buď se závlahou, nebo vůbec. Ta oblast se mění k nepoznání a se závlahou to hned nebude step a bude to lepší než ta nechutná Vršovická (se stále neodstraněnými starými kandelábry jako bonus).

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3574
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 05.6.2018 8:51

Karosák píše:v úseku Kolbenova - Nový Hloubětín je již zasypáno hlínou a pracuje zde firma Rain Bird osazující spriklery pro zavlažování.
V úseku s nejhnusnějším, nejprůmyslovějším okolím, kde ani zastávky zřízeny nebyly jak tam nikdo nechodí, se bude dělat krásno s automatickým zavlažováním? Proč ne jinde, kde z bytovek koukají na štěrk...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3351
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 04.6.2018 19:24

Zajdi se tam podívat a zjistíš, že jsi trochu mimo mísu, neboť vstupní branou do nové zástavby SUOMI je právě oblast nových zastávek Vozovna Hloubětín. Hlavním vjezdem pak ulice Laponská. Zast. Nový Hloubětín leží zaprvé nesmyslně blízko Voz. Hloubětín a navíc v severovýchodním cípu eventuální zástavby https://mapy.cz/s/2I8Ty
Prostě i kdyby se zahr...bezdomovecká kolonie zaplnila výstavbou nedává mi to moc smysl, zastávka nemá žádnou rozumnou "spádovou" oblast. To už kdyžtak ta Školka, ale až vyroste něco po dosud stojící části Kolbenky (kde teď sídlí ta krytá sjezdovka a trampolínový svět) a v okolí AutoBondu. Ale třeba budu nemile překvapen :-[

Jo a zapomněl jsem - ČVUT'áci osazují mezi koleje na sever od zast. Voz. Hloubětín nízké PHS stínící hluk od podvozků. Vpodstatě totéž, jako ten vzorový kus mezi Přístavištěm a Pobřežní cestou, jen jiná konstrukce a tvar výlisků z recyklátu Z:idea:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9608
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 04.6.2018 18:59

Karosák: Nový Hloubětín najde využítí pro novou zástavbu...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3351
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 04.6.2018 18:13

Další pochůzkou po RTT Kolbenova zjištěno:
1) v úseku Kolbenova - Nový Hloubětín je již zasypáno hlínou a pracuje zde firma Rain Bird osazující spriklery pro zavlažování. Vyskytuje se zde také mnoho zádlažbových panelů ale kam přijdou není na první pohled jasné (krom toho, že mezi koleje).
2) Novotou zářící vstřícně umístěné zastávky "Vozovna Hloubětín" u severního vrcholu kolejové křižovatky na výjezdu z vozovny. Možná tak zanikne jižní zastávka Vozovna Hloubětín, nebo se stane občasnou pro zatahující vlaky. A vzhledem k přesunu výpravny je asi nasnadě i zrušení zastávek Nový Hloubětín, které byly využívány v posledku opravdu sporadicky.

Odpovědět