Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 23.6.2018 18:13

Nejseš tu snad první den, aby ses ptal takhle natvrdle. Hotovo bude ztuha za tři týdny, předpokládám postup ála Plzeň, čili několik dílčích výluk (v délce týdnů) spojených s nějakými technologickými kroky, eventuálně BKV provizorii Z:idea:
Tři týdny může odhadem trvat RTT Dubečská - Ždánická, ale to asi nepůjde udělat na jeden zátah, když se v "tunelu" bude bude činit Swietelsky.
Naposledy upravil Karosák dne 23.6.2018 18:22, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 23.6.2018 17:30

Ještě k té rekonstrukci koridoru. To opravdu podjezd Zahradní město dají jenom za tři týdny přerušení provozu? :shock:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 23.6.2018 14:24

http://www.iprpraha.cz/uploads/assets/dokumenty/kvp/300_VIN_VYK_160801.pdf
Prostě to ucpeme...
Ovšem oni se domnívají, že to zlepší:
Do dimenze dopravního profilu ulice se pak, při snaze o respektování polohy stromořadí, maximální zachování parkovacích
míst a integraci cyklo opatření samostatné jízdní pruhy pro motorová vozidla, v celé délce ulice oddělené od tramvaje, z prostorových důvodů nevejdou.
Jízda vozidel po tramvajových kolejích je v současnosti problematická pro plynulost veřejné dopravy pouze v úseku mezi
ulicemi Šumavská a Legerova, kde se tvoří kolony aut vzdutím od křižovatky s ulicí Legerovou
(nájezd na Severojižní magistrálu).
Z tohoto důvodu je v tomto úseku navržen samostatný jízdní pruh oddělený od tramvajové trati, což je v souladu především s obecným záměrem HMP preferovat v uličních prostorech veřejnou dopravu. Samostatný jízdní pruh pro automobily je v tomto úseku řešen na úkor podélného stání při severní straně ulice.
V návrhu koncepční studie dochází nově k pojíždění tramvajové tratě pouze v krátkém úseku podél náměstí Jiřího z Poděbrad ve směru do centra a lokálně v místě zastávky Vinohradská tržnice. Eliminaci vozidel vjíždějících na tramvajový pás v prostoru stanice Vinohradská tržnice ve směru do centra bude nutné v dalším rozpracování zajistit řízením SSZ v předchozí křižovatce.

Pruh pro IAD od Šumavské dolů bude určitě +, ale bude problém se k němu dostat. Navíc při odpolední špičce vzdutí rozhodně nezačíná u Šumavské, ale už u Radhošťské. 8-)
Podél náměstí Jiřího z Poděbrad - to rozhodně není krátký úsek. (-X
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 23.6.2018 14:15

demon napsal:Já tam čtu že Italská ZC a Vinohradská tržnice v obou směrech budou mysy, Italská DC, Olšanské hřbitovy a Želivského zůstanou nástupními ostrůvky...


Takže další průserová ulice... :roll:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 23.6.2018 13:35

Karosák napsal:Nicméně ta Italská ZC a Vintrž v mysu mi přijde docela hardcore.

I Jiřák a Radhošťská mají být mysy nebo původně měly být.
Ovšem jak chápat tohle:
Zastávky Jiřího z Poděbrad a Radhošťská, obě v obou směrech, budou provizorně ponechány ve stávajících místech. Jedná se o nástupní ostrůvky

Je to snad naděje, že mysy na těchto zastávkách nakonec nebudou :?: [-o< Nebo jen v "další etapě" :?:
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 23.6.2018 12:11

Já to pochopil stejně jako démon. Ten "potlesk" jsem udělal na "oslavu" dalších dočasně nádherných mysů z BKV. Nicméně ta Italská ZC a Vintrž v mysu mi přijde docela hardcore.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod demon v 23.6.2018 6:59

Já tam čtu že Italská ZC a Vinohradská tržnice v obou směrech budou mysy, Italská DC, Olšanské hřbitovy a Želivského zůstanou nástupními ostrůvky...
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 22.6.2018 20:59

To si děláte :zadnice , že na Želivského/Olšany/Italskou chtějí narvat Víden a nebo mys? :shock: :shock:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 22.6.2018 20:22

Přéésně tak draku =D> :lol: :zadnice :prase
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod pawel v 22.6.2018 18:51

Nejlepší formulace je toto: "Zastávka Italská směrem do centra a zastávky Olšanské hřbitovy a Želivského v obou směrech zůstanou nástupními ostrůvky (...)".

Zmínka o provizorních mysech znamená, že se opět nepodařilo zkoordinovat práce na chodnících a TT a že Vinohradská bude další z pražských ulic, kde budou měsíce strašit provizorní zastávky z BKV???
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Bobek v 21.6.2018 14:15

To je zase pečlivá práce, Sudoměřická, polovina písmen s nabodeníčky někam emigrovala...
Bobek
Šťoura
 
Založen: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Syrda v 20.6.2018 18:49

info k rekonstrukci Vinohradské od DP
http://www.dpp.cz/dpp-chysta-rekonstruk ... nohradske/
Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
 
Založen: 25.6.2005 15:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Syrda v 16.6.2018 4:13

Ten se snad má dělat až při reko náměstí OSN. Při tom se přesune i smyčka Vysočanská.
Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
 
Založen: 25.6.2005 15:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 16.6.2018 3:40

ZXS91 napsal: NTD 36 Lehovec - Vysočanská - Želivského - Ústřední dílny.

No moment. A co úsek Poliklinika Vysočanská - Vysočanská :?: To se fakt Kolbenka otevře a tohle se tam nechá smrdět :?:
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 14.6.2018 21:38

pawel napsal:flikování na 2 měsíce?


Úspora vozokm/řidičů?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron