Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
thriller2: Přesně tak. Na rychlost max 10-15km/h a přímé úseky to je celkem jedno jestli je vyhlodaný nebo ne.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Otázkou je, v jakým stavu. Na odstavnou plochu se dají využít i vytěžené panely po skončení životnosti, tedy i takové, co jsou dnes v Nádražní. Naopak vytěžených použitelných pro stavbu tratě už nemusí být v zásobě dost na to, aby se jimi dala Nádražní opravit. A nové, vyrobit by šly, ale už by to bylo dražší, než klasika, když se to přestalo vyrábět masově.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Musí jich být hafo, vždyť se z nich bude stavět odstavná plocha v ÚD a to jsou nejméně 2 km.9001 píše: Jenže nové panely BKV nejsou a staré jsou už v
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Včera zase serval kamion trolej u Plzeňky...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
No bylo to hezké parkoviště, řada tramvají a busů od Smíchovského nádraží až po Lihovar. Ale zas ten klid spoustu autobusáků napadlo i chcípnout motor, tak to byla taková pěkná promenáda, jen vlaky okolo jezdily
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Zbytečný Nádražní opravovat, ono se tam stejně moc nejezdí http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_4250/.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Je to bludný kruh... Sekyra Group? chce stavět celou novou zástavbu, pak taky něco místo Lihovaru má vyrůst, ale pořád se čeká co kdy, protože s tím se automaticky předělá i ulice (Ala Českomoravská). Takže DP se bojí do toho nasypat peníze, aby to za 5 let celé neboural... Což je celkem pochopitelné...
Pak je otázka kdy do toho hodí vidle DÚ, protože ten stav není nejlepší a nechat Barrandov bez obsluhy před volbami je o ústa...
Určitým řešení by byla čistá repanelizace včetně spodku = nové podkladové vrstvy... Jenže nové panely BKV nejsou a staré jsou už v
Kdyby se řeklo 15 let, tak si myslím, že DP na to vlítne okamžitě... Klasická konstrukce + asfalt a je přes prázdniny hotovo...
Pak je otázka kdy do toho hodí vidle DÚ, protože ten stav není nejlepší a nechat Barrandov bez obsluhy před volbami je o ústa...
Určitým řešení by byla čistá repanelizace včetně spodku = nové podkladové vrstvy... Jenže nové panely BKV nejsou a staré jsou už v
Kdyby se řeklo 15 let, tak si myslím, že DP na to vlítne okamžitě... Klasická konstrukce + asfalt a je přes prázdniny hotovo...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
a bude se s tím aspoň něco víc dělat? Aspoň nějaká větší oprava, když už se na to kvůli Černýmu a spol. nebude smět ještě asi dalších 15 let sáhnout? ty koleje sou tam zvednutý na spoustě míst ....9001 píše:To je celkem logické, protože pevný podvozek tomu oraništi moc neprospěje...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
nemohl urychlit nic, neboť kromě pár cvičných jízd, se tam od poslední výluky 12+17 Poršetra prakticky neobjevilaBobik píše:Tak já bych tomu i věřil. Jistě, trať není v nejlepším stavu, nicméně nezapomínej, že pevný podvozek spolu s vyšším nápravovým tlakem mohl poločas rozpadu výrazně urychlit. Dynamický síly a tlaky jsou u pevnýho podvozku, kterej natáčí celej článek při průjezdu obloukem výrazně vyšší.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Já vím, to byla ironie ne? Cvičky byly, to vím ale taky jich nebylo nějak moc Nojo ale co tam s tím? to bude chtít taky pořádnou opravu protože jinak to budou flikvoat dnes a denně v létě Když byla výluka na Zlíchově, tak v těch obloukách proběhla repanelizace a pár panelů se měnilo i směrem k nádraží.... ale všechny ty repanelizae (na to, že výluka byla velmi dlouhá) se dělaly až v posledních dnech výluky a pak na to hnedka pustili dopravuKarosák píše:"Prý rozmlátily" je blábol z agentury Wild Duck. Ta trať je tam mnoho let v tragickém stavu a občasné flikovačky řeší jen nejhorší průšvihy. Oblouk u Lihovaru je podmáčený jako , panely tancují, kolejnice v nich nedrží a při každém větším vedru se dělají vzdutí. Při posledním omezení tomu nebylo jinak. Nicméně proto, že je předmostí bez většího zásahu neopravitelné a došlo pouze k lokálnímu zavaření a vyvěšení OR, přistoupilo se také k vyhlášení zákazu vjezdu pro 14T. Třeba cvičné jízdy jezdívaly se 14T nezřídka, ale rozhodně to není tak, že by tam něco "rozmlátily".
BTW. teďka 14T "hobluje" taky mimo jiné oblouky na Vozovně Žižkov.... jelikož už jsem viděl i nějaký to vypraveníčko na lince 15, která teda rozhodně nejezdí "rovně"
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tak já bych tomu i věřil. Jistě, trať není v nejlepším stavu, nicméně nezapomínej, že pevný podvozek spolu s vyšším nápravovým tlakem mohl poločas rozpadu výrazně urychlit. Dynamický síly a tlaky jsou u pevnýho podvozku, kterej natáčí celej článek při průjezdu obloukem výrazně vyšší.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
"Prý rozmlátily" je blábol z agentury Wild Duck. Ta trať je tam mnoho let v tragickém stavu a občasné flikovačky řeší jen nejhorší průšvihy. Oblouk u Lihovaru je podmáčený jako , panely tancují, kolejnice v nich nedrží a při každém větším vedru se dělají vzdutí. Při posledním omezení tomu nebylo jinak. Nicméně proto, že je předmostí bez většího zásahu neopravitelné a došlo pouze k lokálnímu zavaření a vyvěšení OR, přistoupilo se také k vyhlášení zákazu vjezdu pro 14T. Třeba cvičné jízdy jezdívaly se 14T nezřídka, ale rozhodně to není tak, že by tam něco "rozmlátily".
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Dnes jezdí hodně na l.16
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
To je celkem logické, protože pevný podvozek tomu oraništi moc neprospěje...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
tak bohužel.... na to, že za poslední rok vyjelo na Barrandov všeho všudy asi 5, slovy PĚT Elekter, tak dostaly zázákaz vjezdu.... protože prý rozmlátily oblouky na Lihovaruslonik píše:12 vždycky byla baštou 14T, je škoda, že zmizely. Odpovídaly by i vytíženosti, která není nijak extrémní. Ale časem tam stejně budou muset, až jich bude zpátky víc, pokud se teda neopraví Lazarská. Ale 3 má těch oblouků taky hodně a 24 ještě víc, to už by se spíš hodily na 14, která netrpí přetěžováním vůbec nikde oproti 3 a 24, kde občas ty kapacitní problémy jsou.