Moderátor: TRAM-FÓRUM
MKzB napsal:Teď se probírám historií a koukám, že 9111 - 9113 byly dodány se spřáhly Secheron a od 9114 výše už měly spřáhla s pražskou hlavou.
Co bylo důvodem osazení těch "atypických" spřáhel na první tři kusy?
Karosák napsal:Cca 5 let staré info bylo, že velký panel stal 42 000,-.
von Špilberk napsal:Zbytečný Nádražní opravovat, ono se tam stejně moc nejezdíhttp://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_4250/.
Musí jich být hafo, vždyť se z nich bude stavět odstavná plocha v ÚD a to jsou nejméně 2 km.9001 napsal: Jenže nové panely BKV nejsou a staré jsou už v
9001 napsal:To je celkem logické, protože pevný podvozek tomu oraništi moc neprospěje...
Bobik napsal:Tak já bych tomu i věřil. Jistě, trať není v nejlepším stavu, nicméně nezapomínej, že pevný podvozek spolu s vyšším nápravovým tlakem mohl poločas rozpadu výrazně urychlit. Dynamický síly a tlaky jsou u pevnýho podvozku, kterej natáčí celej článek při průjezdu obloukem výrazně vyšší.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků