Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9630
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od 9001 » 07.7.2018 9:53

Demon: Tak ono cokoli na 14T vypadá lépe než pražské schéma :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6019
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od demon » 06.7.2018 23:19

Rozhodně ty vozy už potřebujou oživení vnějšího vzhledu a jelikož je polep řádově levnější, tak byť to způsobuje potíže při opravách po nehodách, tak je jasná volba.
Vypadá to asi o 1000% líp než původní barevný schéma, zapadá to do nového konceptu vnějšího designu vozů a ještě to odliší vozy s provedenou malou modernizací interiéru, takže jednoznačně palec nahoru. =D>

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 838
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od mart337 » 05.7.2018 5:59

9001 píše:mart: Souhlasím s Pawlem... Na funkci to nemá vliv, takže vyhozené peníze oknem...
Tak vidíte. Ne je to věc názoru. Mě se líbí víc.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3370
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Karosák » 04.7.2018 22:34

Jen bych podotknul, že odstavené vozy pod širým nebem, eventuálně po odstraněné CVR mají lak v tak nechutném stavu olezlosti, že než to vyjede musí se to dát trochu do kupy. Buď obalit do nové CVR, nebo polepu. Tipuji, že než to celé pískovat a znova lakovat je levnější buď CVR, která se zčásti zaplatí, nebo řešení v podobě polepu, které se ještě prodá jako "facelift". Ovšem pokud by vám nevadil vzhled karoserie ála Liberec, vzor 94', pak jsou to vyhozené peníze.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9630
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od 9001 » 04.7.2018 21:01

mart: Souhlasím s Pawlem... Na funkci to nemá vliv, takže vyhozené peníze oknem...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 838
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od mart337 » 04.7.2018 17:06

Mě se zase líbí víc než originál. To je věc názoru.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od pawel » 04.7.2018 15:28

k čemu onen polep slouží a kdo ho objednal? úplně zbytečný další kotasí paskvil. :/

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6019
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od demon » 01.7.2018 16:11

S lakem se počítá až při větší opravě, tj.ideálně až při PO. Do té doby budou mít vozy s malou modernizací polep, vozy bez ní původní lak na který se instaluje CVR.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3585
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od P_V » 01.7.2018 12:17

V okénku do dílen jsem si všiml v popisu fotek, že Kotasův nátěr je vlastně polep. Ono se nepočítá s budoucí možností polepové CVR? Protože polep z polepu se pak špatně sundavá.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 292
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MKzB » 27.6.2018 8:34

Do Brna byly dodány T6A5 s pražskými spřáhly na jednom konci a ESW na druhém. Mezi vozy soupravy je ESW, na krajích soupravy pražské. Úplně stejně byly dodány do Brna i T3R. Nyní se jim ESW spřáhla při VP/GO postupně mění za standardní pražská s elektrickými propojkami vzor Vario.

koci
Uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od koci » 26.6.2018 22:16

Fakt byla automatická spřáhla na T6 iniciativa DPP? Já jen, že ČKD tuto řadu tramvají úplně bez automatických spřáhel nikdy nikam nedodávalo.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1371
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Radek » 26.6.2018 13:17

DPP jednu dobu plánovalo přechod na automatická spřáhla - proto T6 a první 14T. Pak se začalo šetřit (spřáhlo je první věc, která se při nehodě zničí).
Taky se mi matně vybavuje něco o sunutí mrtvoly 14T Chotkovou a ohnutí aut. spřáhla...

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 292
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MKzB » 26.6.2018 12:00

Secherony měly jen prototypy, jeden vpředu, druhý vzadu. Na zbylých koncích byla pražská spřáhla. Bylo to kvůli zkoušce soupravy dvou Aster. Napadá mě, že Škodovka měla skladem 6 spřáhel a potřebovala je udat.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9630
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od 9001 » 26.6.2018 9:13

MKzB píše:Teď se probírám historií a koukám, že 9111 - 9113 byly dodány se spřáhly Secheron a od 9114 výše už měly spřáhla s pražskou hlavou.
Co bylo důvodem osazení těch "atypických" spřáhel na první tři kusy?
To byla u Škody klasika... Secherony měly i Astry v Plzni...

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 292
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MKzB » 26.6.2018 8:10

Teď se probírám historií a koukám, že 9111 - 9113 byly dodány se spřáhly Secheron a od 9114 výše už měly spřáhla s pražskou hlavou.
Co bylo důvodem osazení těch "atypických" spřáhel na první tři kusy?

Odpovědět