Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1357
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 15.9.2018 11:49

Bude možný manipulační provoz 18:00 - 7:00, o víkendu do 8:00 a dále po dohodě i jindy.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa » 15.9.2018 10:32

http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/cerno ... -tramvaji/

Zajímalo by mě, jak se zachová provoz UDDP? Kde bydlí Hloubětín a Žižkov? Přes víkend bych to pochopil, ale týden?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3557
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 13.9.2018 8:30

mart337 píše:No ještě mne napadlo - co takhle z Libeňáku udělat pouze most - zónu pro pěší a cyklisty. Vždyť auta a tram by se mohly zakopat pod řeku, jako metro a Pražský okruh, ne?
Jsi možná docela blízko. Na chystaném Rohanském mostě má podle posledních zpráv jezdit i tramvaj, i když to v metropolitním plánu ještě není. Tak je docela možné, že z Libeňského mostu udělají nefunkčního kripla památkově chráněnou pěší zónu a veškerý provoz přesunou na nový most.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 829
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 12.9.2018 23:22

No ještě mne napadlo - co takhle z Libeňáku udělat pouze most - zónu pro pěší a cyklisty. Vždyť auta a tram by se mohly zakopat pod řeku, jako metro a Pražský okruh, ne?
Stejně se dále za mostem počítá s tunelem pod Palmovkou, tak proč to neprotáhnout až do Holešovic. =D> #-o =D> #-o =D> #-o :devilsmokin :devilsmokin :devilsmokin

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9582
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.9.2018 21:04

mart337: Souhlas. ;-).

Stejně je to fantasmagorie... Protože i po volbách budou snahy resp hádky most pouze "opravit" což při jeho stavu se rovná stejně stavba nového a nebo stavbu nového šiřšího...

Vzhledem k tomu jak vypadají průzkumy to spíš vidím na řešení "Zákaz vjezdu" než nějakou akci...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 829
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 12.9.2018 19:13

9001 píše:mart337: V Ostravě u ČEZ Arény v tom domě normálně lidi žijí ne? :twisted: V D je taky několik domů s provozem tram
Pardon, v Ostravě jsem nebyl. Nevím který dům je myšlen, zřejmě asi ten na Sportovní, pod kterým trať podjíždí - něco alá naše Karlovy Lázně, či Malostranská splítka.
Ten most je ale něco úplně jiného. Zatímco u těchto domů lze podle mne jakž takž oddělit základy domu a tratě, neb trať je vedena mezi sloupy rámu domu, tak ten most je želbet. rám včetně tratě a na něm je postaven ten dům - na stejných základech. Bude tedy asi dost náročné ho pořádně odizolovat, aby se chvění a zvuky nepřenášely do vrchní stavby. Možná, že dnes už něco alá japonsko proti chvění při otřesech zemětřesení existuje, co by dovedlo tyto konstrukce dostatečně oddělit. To nevím a neumím. A otazník je co to bude stát. Ale co jsem zatím vždy někde viděl, tak to má vždy oddělené konstrukce.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9582
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.9.2018 16:43

mart337: V Ostravě u ČEZ Arény v tom domě normálně lidi žijí ne? :twisted: V D je taky několik domů s provozem tram

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 282
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vlakoň » 12.9.2018 14:53

Pawel: Líp bych to nenapsal. Ta vydlážděná poušť před křižovatkou Želivského aspoň půjde použít jako "chodník". Při využití poloviny SSZ přes Vinohradskou člověk snadněji dojde k zastávce. Malé asi ilegální usnadnění pohodlného a rychlého přestupu :) Chodilo se tam tak dřív a bude zas...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 12.9.2018 14:26

kasme: diky za report z vinohradske.
krom evidentnich nedostatku co do kvality svatebnich praci by me zajimalo, proc nebyly presunuty cekarny ve smeru flora z chodniku na zastavku a k cemu je ta obri vydlazdena plocha v predpoli krizovatky zelivskeho. take citybloky nejsou zadna vyhra, stejne jako vysrafovana vozovka pred zastavkou ols. hrb. smer flora. je smutne, jak si s temihle plochami neumime v praze poradit - byt to treba v nemecku, uz tam jsou stromy, kere, travnik apod.
smutne je take, ze zastavka DPP v roce 2018 v jednom z nejbohatsich regionu EU obsahuje jen nastupni plochu, oznacnik a zabradli. kde jsou cekarny, stromy, infopanely....? neni treba jezdit se inspirovat jen na zapad, treba i v polsku to umi pekne.
jinak jsem samozrejme rad za nove koleje, zatravneni (i kdyz: neco suchomilneho by mozna bylo lepsi) a bezbarierove zastavky s dlazdenim.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3006
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 12.9.2018 12:52

mart337 píše:na tom návrhu bydlení na novém Libeňském mostě. Jak by se tem bydlelo, když by tam jezdily tramvaje? Podařilo by se to dostatečně zvukově odizolovat? Toho bych se docela bál.
Jak by? Normálně by se tam nastěhovali lidi a začali psát stížnosti a petice za zrušení těch zlých hlučných tramvají. A když se to povedlo u vozovny Kobylisy, v Libni, v Bělehradský a mnohde jinde, tak i tady by to určitě mělo velkou šanci na úspěch. :twisted:

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 829
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 12.9.2018 12:31

demon píše:
MOp píše:A jak by se tam ten oblouk asi vešel? Až jednou postaví nový a širší most Legií, tak se tam možná i ty oblouky vejdou. Lidi přemýšlejte trochu.
Pokud vím, tak se připravuje přesun tratě na mostě severněji s tím, že se pak vejde oblouk z mostu k Mánesu. Takhle zní oficiální zpráva, tak předpokládám, že je pravdivá.
Doufám, že něco podobného taky jednou potká Palackého most, současné řešení je taky na dvě věci a chtělo by to upravit - posunout severněji.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 829
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 12.9.2018 12:27

Bobik píše:
mart337 píše: No já jednu chvíli ještě před metrem bydlel naproti Máji a byl to opravdu docela hukot.
Jenže zapomínáš, že před metrem tam nebyl jen prostý oblouk jako dnes, ale vexle a křížení. Navíc se tehdy i v prosté trati nedělaly žádný protivibrační rohože, odhlučnění, ani speciální beton.
Jasně a samosebou tomu rozumím. Ono to bylo i tím, že ten barák je jestli se nepletu železobetonovej, takže tam se to taky "líp" nese. A nedá se to třeba srovnávat s nyní slyšitelným hlukem na jižňáku nad metrem. Tam je to jenom slaboučký, ale je tam taky slyšet každý rozjíždějící se vlak, pokud je jinak klid.
Ale chtěl jsem tím jenom říct, jestli tím zalitím v křižovatce nedošlo třeba k vytvoření nějaké zvukové desky, která to "lépe" roznáší. Ale je to jenom můj asi blbej názor na základě stížnosti té paní, že je to nyní hlučnější.
To mne taky zarazilo na tom návrhu bydlení na novém Libeňském mostě. Jak by se tem bydlelo, když by tam jezdily tramvaje? Podařilo by se to dostatečně zvukově odizolovat? Toho bych se docela bál.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3330
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 12.9.2018 12:21

Taky se před reko Myslíkovy mluvilo o oblouku (jednosměrném) od Divadla do Myslíkovy. Ale bohužel :(

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5975
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 12.9.2018 12:10

MOp píše:A jak by se tam ten oblouk asi vešel? Až jednou postaví nový a širší most Legií, tak se tam možná i ty oblouky vejdou. Lidi přemýšlejte trochu.
Pokud vím, tak se připravuje přesun tratě na mostě severněji s tím, že se pak vejde oblouk z mostu k Mánesu. Takhle zní oficiální zpráva, tak předpokládám, že je pravdivá.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9582
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.9.2018 10:37

MOp píše:
P_V píše:U divadla bude prostá oprava, nebo se bude i posouvat křížení a přidávat oblouk z nábřeží na most?
A jak by se tam ten oblouk asi vešel? Až jednou postaví nový a širší most Legií, tak se tam možná i ty oblouky vejdou. Lidi přemýšlejte trochu.
Jeden čas byly tamtamy, že se dá oblouk minimálně směr Újezd ;-). resp. pouze jeden směr od divadla k Újezdu ;-).

Odpovědět