Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod thriller2 v 02.1.2019 16:55

Málo to je, ale není to zas takovej průser. Dyť 18 a 193 jezdí v prokladu. Navíc, za zastávkou bude ještě tak 3 - 4 metry přechod, takže rezerva tam je. Navíc, sor má poslední dveře metr ok konce a 15 T dokonce dva metry, takže při troše snahy tam odstanicují současně i dvě patnáctky.
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 02.1.2019 16:50

thriller2 napsal:Obrázek naopak vypadá, že tam bude zastávka o délce 45 m. Dneska je tam mezi světlama 47 m, když se přechod posune trošku jižněji, tak se vykouzlí maximálně 53 m, víc místa tam opravdu není.


Což je málo, když 15T má přes 31m a KB má 18m + nějaká díra mezi vozy...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod thriller2 v 02.1.2019 16:47

Obrázek naopak vypadá, že tam bude zastávka o délce 45 m. Dneska je tam mezi světlama 47 m, když se přechod posune trošku jižněji, tak se vykouzlí maximálně 53 m, víc místa tam opravdu není.
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 02.1.2019 16:32

Mart: Vypadá, že zastávku na 60m tam narvou ;-)

Jinak kompletní dokumentace je na stránkách IPR http://www.iprpraha.cz/taborska včetně cca 140 MB PDF... (Kdo chce přímo náměstí Hrdinů jsou o stránky 124-126 :-)) a nebo výřez v příloze...

No jako vejde se to, ale odbočovat se 134 z kolejí do Děkanské vinice bych fakt fyzicky nechtěl...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod mart337 v 02.1.2019 1:11

kruťák napsal:Spíš bych se nedivil, kdyby pro 134 byla ta zastávka "mezi světly" jenom přidaná k současným :wink:

Nevím přesně co je míněno tím přidat, ale předpokládal jsem, že 134 bude stanicovat společně s tram a 193. A to je ten problém, že když se to sjede do té krátké zastávky "mezi světly", tak se to tam nemůže absolutně vejít. A taky je otazník, jak by 134 pak odbočovala ostře vpravo na Děkanskou Vinici (prostor pro vybočení z pruhu) a ještě křížem přes dva pruhy. To všechno se tam prostě nemůže vejít.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod kruťák v 01.1.2019 23:52

mart337 napsal:A co se týče NAD za metro

Zastávky NAD by přece mohly zůstat ve své poloze, rušit se nebudou, jen v nich nebude nic pravidelně zastavovat. Stejně se NAD musí otočit přes Děkanku. A v případě NAD směr Háje by na zastávku "mezi světly" ani neměly jak zajet.
Spíš bych se nedivil, kdyby pro 134 byla ta zastávka "mezi světly" jenom přidaná k současným :wink:
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 01.1.2019 18:52

mart337: Ono se taky dost může stát, že se IAD masivně omezí... Obě radnice jsou na to zelenočerné dost... :roll:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod mart337 v 01.1.2019 17:33

9001 napsal:Náměstí Hrdiné je oficiálně jenom v místě současné zastávky busu směr Otakarova :-) a tam prostoru je snad dost.

A NAD za metro jede rovně ne?:-)


To teda není. Když se pořádně podíváš na mapu a číslování baráků, tak všechny domy obklopující náměstí jsou adresně na Nám. hrdinů, včetně soudu, domu u vozovny PA a i barák nad metrem. A na malůvkách pro úpravu oblasti ve studii byla stanice situována mezi dvěma světelnými křižovatkami u metra. Aby tam mohly stavět všechny spoje MHD - i 134 od Podolské vodárny.
A co se týče NAD za metro, tak kde staví autobusy v případě ukončení na Pražského povstání? U metra v ulici Na Děkanské vinici. Když se tam zastávka pro 134 zruší, kde pak budou stát. Už vidim ten šrumec na těch ostrůvkách mezi světly. #-o #-o #-o :devilsmokin
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 31.12.2018 19:20

Náměstí Hrdiné je oficiálně jenom v místě současné zastávky busu směr Otakarova :-) a tam prostoru je snad dost.

A NAD za metro jede rovně ne?:-)
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod mart337 v 31.12.2018 17:42

kruťák napsal:Takže se přece jen od zasypání a zkrácení kolejí na zátah upustilo? A ještě se sjednotí zastávka tram+bus? Tak to je konečně zase něco dobrého pro lidi (bez ironie) a já tleskám a děkuji zdravému rozumu =D>

No já to bral jako řešení v budoucnu. Dokud nebude hotový vnitřní okruh, aby se mohla zklidnit magistrála, tak podle mne nejde řešit ty křižovatky úrovňově. Jinak je to podle mne stejně blbost to posouvání a sjednocování stanice. Je to sice dobré pro lidi, ale už někdo uvažoval, jak se tam bude stanicovat? Vždyť se tam vejde jen krátká zastávka. A jede Vám tam jedna tramvaj a dva busy. Jak se tam vejdou, když se sjedou najednou - to bude pěkná mela v křižovatce, až tam bude čekat tramvaj za busem v zastávce!!! A řešení náhrady za metro??? A to už vůbec nemluvím o kapacitě staničního ostrůvku pro všechny ty linky. To se tam absolutně nevejde.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod kruťák v 31.12.2018 17:08

Takže se přece jen od zasypání a zkrácení kolejí na zátah upustilo? A ještě se sjednotí zastávka tram+bus? Tak to je konečně zase něco dobrého pro lidi (bez ironie) a já tleskám a děkuji zdravému rozumu =D>
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Radek v 31.12.2018 16:31

9001 napsal:mart337: A zasypání podjezdu je už hotová věc? Myslel jsem, že je to jenom návrh.

V oblasti náměstí Hrdinů zůstane průjezd podjezdem, přičemž zastávka se přesune na náměstí Hrdinů a tím tam vznikne s metrem jednotný přestupní uzel.

Ne zrovna nejjasnější rozhovor se starostou:
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 81210.html
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod P_V v 31.12.2018 16:30

Co byste chtěli zasypávat?
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 31.12.2018 16:12

mart337: A zasypání podjezdu je už hotová věc? Myslel jsem, že je to jenom návrh.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod mart337 v 31.12.2018 15:55

Taky jsem hodně zvědavej, co z toho vznikne. Otazník je, jak velký úsek se nyní bude dělat. Hádal bych, že po Palouček a na vrchní část pak dojde, až se bude "modernizovat" okolí magistrály s kratším propojením do vozovny.
Teoretickou "výhodou" by hohlo být, že hlavní trasy inženýrských sítí by měly v zásadě být mimo tramvajové těleso. Hlavní kanalizační stoka je vedena v severním chodníku až po zatáčku a pak je v západní vozovce (podle výskytu kanalizačních poklopů). Ojediněle se pár poklopů nachází mezi kolejemi pod stanicí Palouček (asi křížení?). Ostatní sítě asi budou v chodnících.
Takže by byla možná i ta kratší varianta třeba s možným využitím jednokolejky v oblasti Paloučku, ale to je jen teorie. :) :) :)
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron