KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2420
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 30.5.2019 19:00

MKzB píše:Tady nejde o neprovozní Škodovky, tak jde o obousměrnost, takže se ty kachny ještě budou hodit.
Probůh, tak na to snad těch současných 52 (nebo kolik) kachen musí stačit. I kdyby byla na Kaliforňanu třeba devítka...

Nehledě na to, že obousměrnost snižuje kapacitu (čtyři dveřní prostory v krajních VP článcích + koncové stanoviště řidiče).

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 303
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MKzB » 30.5.2019 17:53

Tady nejde o neprovozní Škodovky, tak jde o obousměrnost, takže se ty kachny ještě budou hodit.
A pokud se podaří do Plzně dodat nové For City Smart, bude k dispozici dalších 12 již modernizovaných kachen.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2420
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 30.5.2019 17:07

https://www.instagram.com/p/ByFg0swoNcC/

Takže se bude rekonstruovat ještě dalších sedm kachen? :shock: A opravdu by mne zajímalo - nezmenší se tím kapacity pro mimořádné opravy/pravidelné údržby 15T? Případně i 14T...

Člověka tak nějak napadá, že kdyby počet neprovozních 15T nebyl tak strašně vysoký (30%?), tak by žádných rekonstrukcí 30 let starých krumplů ani nebylo potřeba...

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 925
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od ZXS91 » 18.5.2019 16:44

Karosák píše:Za vraty ÚDu stojí oranžový trailer Universal Transport....tak možná nějaký dáreček z údolí Tisé :P =P~
Nejspíš jo, Atlas hub je plnej fotek #211

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3586
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 18.5.2019 14:14

Za vraty ÚDu stojí oranžový trailer Universal Transport....tak možná nějaký dáreček z údolí Tisé :P =P~

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9811
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 22.11.2018 23:29

pawel píše:z rubriky "drive bylo vse horsi": vsimnete si stavu zanovnich vozu 9025+9029 v roce 1993 ve smycce sidl. dablice
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 25-026.jpg
Ono některé vozy dnes nevypadají o moc lépe když mají před prohlídkou :D

A že máme hezčí koleje je taky otázka spíš posledních 10 let a uvidíme jak dlouho to vydrží s tím, že pořád se najde pár výživných úseků, které čekají na velké kdyby...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od pawel » 22.11.2018 19:58

z rubriky "drive bylo vse horsi": vsimnete si stavu zanovnich vozu 9025+9029 v roce 1993 ve smycce sidl. dablice
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 25-026.jpg

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3586
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 01.7.2018 16:02

To má být vzpomínka na RT6, nebo to chceš genderově vyvážit, aby ke kachnám byli i kačeři?

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2420
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 01.7.2018 3:50

Technické zpracování hrozné, ale nešlo odolat. :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6201
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 10.3.2018 7:42

fricoolinek2 píše:Jak se postupuje, pokudu do ÚDDP zamíří KT8N na PÚ/PO? Jsou do ní vždy dosazeny Fainsy s plastovou vložkou nebo se tak děje jen v případě Kachen s látkovým čalouněním? A pokud je to dřevokachna, tak se tam City-W ponechají, příp. se vymění jen nejhorší kusy? =P~
U kachen zatím proběhlo vždy Fainsa polstr/City W -> Fainsa plast. Pouze u 15T z důvodu nedostatku Vogelsitze u několika kusů zůstaly vybrané City W.
Aktuálně v dílnách žádná kachna na předání není.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2420
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.3.2018 1:59

Jak se postupuje, pokudu do ÚDDP zamíří KT8N na PÚ/PO? Jsou do ní vždy dosazeny Fainsy s plastovou vložkou nebo se tak děje jen v případě Kachen s látkovým čalouněním? A pokud je to dřevokachna, tak se tam City-W ponechají, příp. se vymění jen nejhorší kusy? =P~

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Bobik » 19.1.2018 5:45

Dobře, ale nechápu, proč to okamžitě DP nedementoval a neudělal z novináře...(nějaký rohatý zvíře).
Na druhou stranu, zrovna tohle téma, a je buřt, že jde "jen" o metro, vytahovat v době nedostatku řidičů a ze strany vedení ignorování snahy o vyjednávání ohledně zlepšení podmínek, působí přinejmenším drobet jako výsměch zaměstnancům. Přes všechny krásný kecy v DP-Kontaktu ohledně toho, jak si všichni váží naší práce, když pak srovnám reálné kroky, tak panu generálnímu jaxi nemůžu věřit ani nos mezi očima.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6201
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 18.1.2018 20:28

MM-Mikulovsky píše: 100%souhlas - viz, že mám nezávisle na tobě potvrzeno, že GŘ DPP neřekl E15 nic o TRAM a BUS bez řidičů za 30 let (uvedené uvedl skutečně jen o =M=)!
Tohle je skutečně taková marginálie, že by mě od něj něco takového ani na vteřinu nepřekvapilo, zvlášť když je mu známo, že DP na vývoji takového systému skutečně spolupracuje.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6201
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 18.1.2018 20:24

Karosák píše:Já to uvedl jako poznámku proti tvému tvrzení, že to nikdo z DP nemohl vypustit z úst.
Což se ale nevylučuje s tím, co jsem napsal.
Že to napsal novinář víme, ale co ve skutečnosti řekla Aneta, to už se můžeme jen dohadovat...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3586
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 18.1.2018 19:40

demon píše:Nic proti, ale číst ještě umim.
No, to věřím. Já to uvedl jako poznámku proti tvému tvrzení, že to nikdo z DP nemohl vypustit z úst.

Odpovědět