Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
A otázka. Nádražní je tedy už finální překopání úplně z ulice a nebo jde o "lepší" repanelizaci?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Vidím to tam černé na bílém, 8.7.-8.9.2019 Nádražní. Takže jáma bude potřeba a i přes různé dezinformace se opravdu dnes začala hrabat. Viděno na vlastnívon Špilberk píše:
P.S.: naděje umírá poslední, protože ve výlukách DP na léto to přece není.
Edit: pardón, ty jsi mluvil o Bělehradské. Ano, také doufám.
IPP: je to možné a bylo by to nejschůdnější. A RTT toho zbytku Bělehradské + Škrétovy udělat až s trianglem nad Muzeem. Kéž by.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
Když zvednou chodník a udělají vídeň s vyššími obrubníky než mají současné zastávky, tak se niveleta kolejí změní taky a za provozu to půjde. Takže pořád doufám, že chtěli jen říct zvedneme nástupní hranu dle normy, ale řekli to "odborně", ale jak jsem napsal:Karosák píše:No když má dojít ke "změně nivelety koleje", tak to za provozu tram půjde špatně.
jestli to zavřou, tak je to pakárna. Hlavně ten termín.
P.S.: naděje umírá poslední, protože ve výlukách DP na léto to přece není.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
No když má dojít ke "změně nivelety koleje", tak to za provozu tram půjde špatně. Ale je pravda, že TSK to formuluje pro IAD. Stále se také v jízdním pruhu směr Anglická hrabou kanálníci a zazdít ten kus ulice v době, kdy je rozvrtaná Vinohradská asi nešlo. Takže do prázdnin snad budou mít v kanále hotovo a může se dělat vídeň. Ale to by šlo vyřešit oblíbeným svedením IAD na TT. Fakt nevím, co si z toho mám vzít.
P.S. Nevěřte nástěnkám, ode dneška (do odvolání) se hrabe na Barrandově, vnější koleji jáma. Vyšel na to oběžník, 12 změna kódu a vnitřní s l. 20, nestůjte u WC, ale tlačte to až k námezníku, ať se to tam vejde. O tomto víkendu pak navíc vyloučena i střední kolej a l. 5 jen na SN. A zhotovitel asi vybrán byl, když je jím Skanska
P.S. Nevěřte nástěnkám, ode dneška (do odvolání) se hrabe na Barrandově, vnější koleji jáma. Vyšel na to oběžník, 12 změna kódu a vnitřní s l. 20, nestůjte u WC, ale tlačte to až k námezníku, ať se to tam vejde. O tomto víkendu pak navíc vyloučena i střední kolej a l. 5 jen na SN. A zhotovitel asi vybrán byl, když je jím Skanska
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
No jo, ale je to info TSK. To píše o uzávěrách pro auta, ne pro tramvaje. Teda doufám, jinak by to byla samozřejmě naprostá pakárna.P_V píše:"za úplné uzávěry komunikace"
Re: Výluky a jiná omezení
"za úplné uzávěry komunikace"
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
Já to chápu tak, že tam nebudou jezdit auta, než ta vídeň vznikne. Tramvaje jezdit budou, teda myslím.
Re: Výluky a jiná omezení
Jako že se slavnostně otevře Vinohradská, ale nebude po ní kam jezdit?
Navíc se tím poněkud zazdí možný posun křižovatky a zřízení oblouku od Pavláku.
Navíc se tím poněkud zazdí možný posun křižovatky a zřízení oblouku od Pavláku.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
To už se někdo finálně zbláznil?
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1545
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
TSK píše:
10. PRAHA BEZ BARIÉR – I. P. PAVLOVA
Úsek: zastávka I. P. Pavlova v Bělehradské ulici
Plánovaný termín: 07 – 10/2019
Jedná se o rekonstrukci tramvajové zastávky na bezbariérovou vídeňského typu. V rámci akce dojde v koordinaci s PVS a DPP přeložce vodovodu a změny nivelety kolejí. V přilehlém úseku bude návazně rekonstruována vozovka a chodníky.
DOPRAVNÍ OMEZENÍ:
Realizace bude prováděna za úplné uzávěry komunikace. Objízdná trasa bude upřesněna.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1545
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Trefa, pomalu je přesně tam.von Špilberk píše:ZC už pomalu je, tak to bude symetrické.Kolej byla poškozena na trati v ulici Na Veselí ve směru do centra
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
Maká se v Táborské na kanalizaci. Ovšem když srovnám stav TT v Táborské a TT Na Veselí, tak Táborská je luxusní bezproblémová trať a ta OR 20 v obloučku na Paloučku je bezvýznamný detail.
Re: Výluky a jiná omezení
Na Pankráci se už maká. Akorát má zatím tu výhodu, že sítě z větší části nejsou v silnici, ale v chodnících včetně kanalizace. Až v oblasti Paloučku dochází ke kolizi.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
A že by to bylo potřeba jako sůl: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/vedro ... zpravy_rsrRadek píše:Pankrác tedy dle očekávání nebude.
ZC už pomalu je, tak to bude symetrické. Navíc bych řekl, že by se Na Veselí a Soudní daly dělat za jednokolejného provozu, takže nějak nechápu, proč se s tím čeká. Až definitivně rupne ta prolomená kolej ZC u toho kanálu, tak nevím, jak to budou opravovat.Kolej byla poškozena na trati v ulici Na Veselí ve směru do centra