T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
NetmanCZ
Uživatel
Příspěvky: 2
Registrován: 01.2.2020 23:08
Bydliště: Praha

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od NetmanCZ » 22.5.2020 20:46

Tramvaje T6A5 v roce 1997-1999
https://youtu.be/6Pg8uqz7JjI

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2413
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od fricoolinek2 » 15.5.2020 23:22

https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/v ... 10#p216710
fricoolinek2 píše:
10.2.2019 20:19
Nezvažuje se ponechání páru T6A5 na linku 23? =P~
Tak žeby? Tak jako co s těma dvouma, že jo...
https://www.facebook.com/Tram.vcr/posts ... 1823105819

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3538
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karosák » 15.2.2020 16:12

Přátelé, úplně nevím, co si o té putovní výstavce mám myslet. Hledají se kupci? Kovošroty nemají volné kapacity? Záloha? Nebo záloha, která je maskovaná čekáním na prodej? Být v AZ-kvízu, volím políčko Z, protože je i při snaze rozjezdit mrtvoly, po 8 letech nad slunce jasné, že pro potřeby PD vypravení by musela být disponibilita 15T trvale 105%. Díly, opravy a taky to, že i malou nehodou se odstaví 2T a nejde to překuplovat jinak. A teď bude to snaha urvat do 2025 a doufat v nové stroje, nebo přijde vhodná chvíle a někdo konečně řekne oukej, tak jim ty PÚ ještě uděláme. I kdyby se 2025 uvolnila vata na nákup, chtělo by to už řešit VŘ, protože odvolání, homologace...a máme 2030, jen to hvízdne.
Nebo co?
Jak to vidí kolegové věštci?...

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 271
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od JANEK L. » 14.2.2020 21:58

Přesun do Hloubětína: 8635 + 8636, 8645 + 8642, 8679 + 8647, 8709 + 8735

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 917
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od ZXS91 » 14.2.2020 21:47

JANEK L. píše:
14.2.2020 21:29
Na fb jsem viděl, že byl opět velký přesun T6 do Hloubětína. O které šlo vozy?
Ještě, že to rozmístění vozů tady máme :)

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 271
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od JANEK L. » 14.2.2020 21:29

Na fb jsem viděl, že byl opět velký přesun T6 do Hloubětína. O které šlo vozy?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 30.9.2019 16:22

von Špilberk: Píště si radši dají další cigárko a kafe a prostě zavolají "Sorry, prázdnej krám" :D :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3882
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od von Špilberk » 30.9.2019 7:58

Sem nebo do humoru? http://mhd86.cz/2019/09/30/vypraveni-tr ... ni-podnik/
Za to, že stojí desítky 15T, nemůže nikdo; za to, že se musí tahat vozy z kopřiv, taky ne, ale aspoň víme, kdo může za to, že kopřiváci vyjely bez terminálků. :smt044
(přitom depo nejspíš celou noc makalo na tom, aby to vůbec jezdilo a místo poděkování dostalo navrch vynadáno :prase )

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 18.9.2019 21:43

Prý sjetí a tak jeden aktivně začal "couvat".

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3692
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od P_V » 18.9.2019 8:45

jako že tam najel a pak si to rozmyslel? :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3882
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od von Špilberk » 18.9.2019 7:40


Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6151
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 11.8.2019 12:12

Pokusy o opravu na Buranově selhaly, takže se převeze do Motola, kde by se měla zprovoznit.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3538
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karosák » 10.8.2019 15:38

O té 8608 se sice tvrdí, že čeká na opravu, ale po zběžném ohledání bych jí pasoval spíš na terénní sklad nd, určený ke kanibalizaci. Ta už v Praze vlastní silou asi nepojede :^o

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od thriller2 » 21.6.2019 14:04

To je fakt. V posledních třech letech východoněmecká města sešrotovala jen 9 kačen (Gotha, Plavno a Cvikov). Pokud by to tak šlo dál stejným tempem a pokud by podvozky šrotovaných tramvají byly použitelné, tak to máme v průměru tři sady podvozků ročně, což není mnoho. Ale nevím, kolik Té šestek by Bratislava chtěla.

Ohledně zbavování se tramvají KT4. Dá se předpokládat, že Gotha po zařazení šesti ex-basilejských tramvají vyřadí nějaké jeté KT4 o které už nebude na východě zájem (v posledních 20 letech Gotha vyřadila 23 tramvají, z nichž 20 šlo do šrotu a 3 do muzea, žádná na prodej). Ostatní provozovatelé kačen (Branibor, Chotěbuz, Frankfurt, Gera, Zhořelec, a Cvikov) plánují v příštích cca 5 letech pořízení nových tramvají, ale to ještě chvíli potrvá. Nejblíž tomu bude v případě Frankfurtu, kam má být první dodána už snad příští rok. Gera má mít první nové tramvaje v roce 2021, Zhořelec v roce 2022, Chotěbuz a Cvikov v roce 2023 a Branibor v roce 2024.

koci
Uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od koci » 19.6.2019 22:45

MKzB píše:Úzké pdvozky jsou ten nejmenší problém.
1. Dají se sehnat z DeDeRonských KT4
2. KOS nabízí podvozek /0/]Komfort Plus.]Komfort Plus[/url].
Tak růžově bych to neviděl. Zatím to moc nevypadá, že by se malé ex DDR provozy chtěly ve větší míře zbavovat svých úzkorozchodných KT4, navíc pořád existují města, která by ty tramvaje určitě koupila jako provozuschopný celek. Nákup nových podvozků zase může pořízení ojetých T6A5 rapidně prodražit až tak, že se takový nákup nevyplatí.

Odpovědět