Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Tak černé huby už asi taky pomalu začnou dožívat, navíc mám pocit že na B jich není úplně ideální počet, tedy je asi rozumnější udržet M1 než udržovat 81-71. A těžko počítat, že se koupí nové vozy na A,B,C i stavěné D.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
Generál přeci říkal, že soupravy M1 půjdou z C na B. 

- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6323
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Už jsou počty zjevně upraveny, nicméně tuší někdo k čemu nám bude v roce 2027 dalších 53 souprav ke stávajícím M1, který tu budou podle plánu někdy do roku 2040 ?
O potřebě souprav pro D ani nemluvě...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4571
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pražské metro
No co, na Céčku dojde u současných souprav k "modernizaci" (umejou se) a zprůchodnění (odemknou se dveře mezi vozy). Při počtu souprav je to za tu náročnou modernizaci odpovídající cena. 

- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6323
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Nepatří to spíš do humoru ? 

-
- Uživatel
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
Praha chystá metro bez strojvedoucích. Vyjde na desítky miliard, vyjet by mohlo za šest let
https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-log ... et-1375561

https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-log ... et-1375561
„Pro automatizaci linky C předpokládáme nákup minimálně 53 pětivozových plně průchozích bezobslužných vlakových souprav. Náklady na ně nyní odhadujeme na zhruba dvanáct miliard korun,
Zajímavé počty...Pro linku D podnik počítá s šestnácti pětivozovými plně průchozími bezobslužnými soupravami v hodnotě šestnácti miliard.


Stanice Depo Zličín
Tady něco k tématu nové stanice metra B Depo Zličín.
https://www.najdivz.cz/verejne-zakazky/ ... n-1106248/
https://www.najdivz.cz/verejne-zakazky/ ... n-1106248/
Re: Pražské metro
Výluka metra na lince C 4.7-12.7 Hlavní Nádraží-Pražského Povstání
Linka rozdělena na 2 úseky
Háje-Pražského Povstání
Hlavní Nádraží-Letňany
zavedena NAD XC Pražského Povstání-Hlavní Nádraží
Linka rozdělena na 2 úseky
Háje-Pražského Povstání
Hlavní Nádraží-Letňany
zavedena NAD XC Pražského Povstání-Hlavní Nádraží
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
von Špilberk: Ono aby to spíš nebylo hlavně opačně.... Osekávat, jakmile se ukáže, že je volněji... resp max přelévání mezi jednotlivými dobami, aby balík zůstal stejný...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
Já to taky vždycky slyšel, že nejde 90 s kvůli cestujícím. Ale chce to odborníka.
Taky je zajímavé to flexibilní posilování: pořád se tvrdí, že se jezdí, co ROPID objedná. Něco posílit lze jen, když:
a) ROPID nebo město nařídí
b) někdo objedná předem.
Jak se to teda bude vykazovat nebo se to do té doby ROPID naučí proplácet zpětně, i když to neobjednal
Fakt to půjde, když to teď neumíme nebo nechceme umět (resp. pořád tvrdíme, že to nejde)


Taky je zajímavé to flexibilní posilování: pořád se tvrdí, že se jezdí, co ROPID objedná. Něco posílit lze jen, když:
a) ROPID nebo město nařídí
b) někdo objedná předem.
Jak se to teda bude vykazovat nebo se to do té doby ROPID naučí proplácet zpětně, i když to neobjednal



- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Nelže nám opět pan radní trochu??? Na C jde technicky jezdit po 90s ne?, ale má to jeden zásadní problém... Nestíhají nám to cestující....von Špilberk píše: ↑22.5.2020 7:20DPP začíná s výběrem metra bez strojvedoucích. Oslovil osm výrobců, automatický provoz má být i na trase C
https://zdopravy.cz/dpp-zacina-s-vybere ... e-c-49388/
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2442
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Nevíte někdo - je stanice Smíchovské nádraží největším podzemním prostorem v zemi? Řekněme spíše na objem než na rozlohu. Počítáno od skleněných dveří u označovačů u hlavního vstupu. A podzemním myslím skutečně podzemní tj. pod povrchem je i strop prostoru. O prostory se stropem nad úrovní povrchu mi nejde.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2442
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Chtěl bych se zeptat, jaký byl původní (ještě "socialistický") plán dodávek vozů pro 90. léta? Ty poslední dodané 81-71 byly dodány s ohledem na II.B i IV.B nebo na IV.B se počítalo s další dodávkou? Do toho samozřejmě vyřazování Ečs....
A dodávaly by se pořád derviáty 81-71 nebo (ještě před pádem režimu) už byla ve hře nějaká novinka? Ať už z Mytišči (I? 81-72/Jauza?) nebo z ČKD.
A dodávaly by se pořád derviáty 81-71 nebo (ještě před pádem režimu) už byla ve hře nějaká novinka? Ať už z Mytišči (I? 81-72/Jauza?) nebo z ČKD.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
Jestli se tím terminálem myslí "nová odbavovací hala" Hlavního nádraží, tak ta byla ve stavbě společně se stanicí metra (i když se začalo později). Projít z metra na vlak "dnešní "cestou šlo až v roce 1977. Ovšem z metra člověk musel do nedokončené odbavovací haly a pak nahoru na povrch a pak k vlaku.
Jestli někdo myslí na stav, že by z metra vyšel do parku a hala tam nebyla, tak to nikdy nebylo.
Zde je možno podívat se na Hlavní nádraží v roce 1975.
Jestli někdo myslí na stav, že by z metra vyšel do parku a hala tam nebyla, tak to nikdy nebylo.
Zde je možno podívat se na Hlavní nádraží v roce 1975.
Re: Pražské metro
V knize 30 let pražského metra od Pavla Fojtíka něco málo je.fricoolinek2 píše:Věděl by někdo o nějakých fotografií vstupů do stanice Hlavní nádraží z doby, kdy ještě nebyl terminál u Sherwoodu?