Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 19.2.2020 9:27

https://deska.praha.eu/files/0ir8Bx6Pib ... %C3%AD.pdf

Kód: Vybrat vše

https://deska.praha.eu/files/0ir8Bx6PibzME3pbxpl4YgSI5fxA==/h7EYxNOebzUT0yimJKxIgA==/B28%20Moul%C3%ADkova,%20N%C3%A1dra%C5%BEn%C3%AD.pdf
Na Nádražní se něco začíná dít

(odkaz nějak zlobí)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3758
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 14.1.2020 7:31

http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. ... 0113095142
letošním roce dojde konečně k rekonstrukci tramvajové tratě v Nádražní ulici. Od února tak startují celkem dvě etapy této náročné výluky. Nejprve bude až do poloviny května přerušen provoz tramvají v úseku Smíchovské nádraží - Sídliště Barrandov. Během této etapy výluky dojde k opravě tratě v úseku Hlubočepy - Sídliště Barrandov a zároveň k úpravě smyčky Sídliště Barrandov vložením kolejových konstrukcí pro budoucí pokračování tratě směr Holyně. Od poloviny května do konce listopadu naváže druhá etapa s vyloučením provozu tramvají pouze v úseku Smíchovské nádraží - Hlubočepy a zavedením náhradní tramvajové dopravy mezi Hlubočepy a Barrandovem. ► Během letních prázdnin proběhne mimo jiné rekonstrukce tramvajové tratě v úseku Vozovna Strašnice - Průběžná. Výluky bude využito také k rekonstrukci kolejiště na dvoře vozovny Strašnice. ► Od září na výluku vozovny Střešovice naváže výluka vozovny Pankrác pro rekonstrukci tramvajové tratě v úseku Vladimírova - Vozovna Pankrác. Je předpoklad, že v listopadu by mohl být provoz vozovny Pankrác zajišťován a využitím jednokolejného provozu na rekonstruované trati. až listopad 2020 dojde k úplnému uzavření vozovny Pankrác Část pankráckých vozů bude deponována v prostoru smyčky Nádraží Braník.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3758
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 23.11.2019 14:03

Žižkov:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3758
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 09.11.2019 10:04

Nusle...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3758
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 03.11.2019 15:16


Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 395
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slonik » 28.10.2019 8:39

Na ty "talíře" se namontují stínidla výrobená podle původních Janákových návrhů. Údajně byly ty lampy v havarijním stavu, tak se to udělalo teď.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9679
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 26.10.2019 22:55

Upřímně tohle jde taky mimo moje chápání... Dušují, že se do tří let reko začne, s tím, že se budou modlit, aby jim to DÚ nezatrhl dřív.... A oni dají nové lampy [-o<

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3614
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 26.10.2019 16:35

Vzali to ze správného konce :evil: Jako by ty staré lampy nemohl ještě těch 5 let do stavby (nebo spadnutí) vydržet. A co na to památkáři, že tam místo kubistických koulí budou jakési talíře?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3758
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 26.10.2019 15:59

Rekonstrukce Libeňského mostu započala...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3392
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.10.2019 10:30

A když nepodepíše? Tak co? Tak nic...tak slez :prase

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3758
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 22.10.2019 9:08

https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 91021.html
„Jsme silně znepokojeni Vaším vyjádřením k odkladu řešení situace s Libeňským mostem. Osobně mne znepokojuje, že most v havarijním stavu má sloužit beze změny i další dlouhá léta. Proto městská část požaduje záruky a ujištění, že tento provoz je a bude bezpečný a našim občanům nehrozí nebezpečí,“ píše se mimo jiné v dopise.
Schválně, kdo takovou záruku podepíše. 8-[
(Chvíli jsem přemýšlel, jestli to nedat do humoru.)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3758
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.10.2019 12:29

Pokud vím, tak z toho vlhkého snu zůstalo to, že v samotných podjezdech nebude REKO, ale jen repanelizace.
Nová hala v Hloubětíně má být "do konce roku 2022", to by znamenalo ještě víc než 3 roky. A to už fakt těžko ta naše TT na Pankrác vydrží.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9679
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.10.2019 11:57

On hlavní problém bude asi v tom, že politik a IPR má pořád vlhký sen a úrovňové křížení magistrály a TT. :-(

Asi nejreálnější odříznutí Pankráce je po ukončení Hloubětína... Budou volné koleje v ÚD + zbytek se někam nacpe.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3758
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.10.2019 10:53

Pro 1. etapu by stačil kalif 1: Kdyby byl totiž kalif na Pražského povstání za zastávkou ZC, tak už (podle mého skromného názoru) mohl být ten humus z ulic Na Veselí (3x ORPO, 2x OR15) a Soudní (OR20, OR30) pryč.
Pak už by byly potřeba pro další etapy kalify 2 a REKO by postupovala dolů k Táborské.
Samozřejmě počítám s provozem bez cestujících, jen pro ranní výjezd a večerní zátah.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1383
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 17.10.2019 10:44

Tak podobně se dělala Nuselská, ať zůstaneme v oblasti. Spíš je otázka, jak by se s kaliforňanem snášel provoz vězeňských autobusů. :D

Odpovědět