Linkové vedení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 15:39

KM píše:Proxy: Nechť si to DP laskavě vyřeší. Já být magistrát a Ropid, a mít pocit že 12 po Libeňském mostě vozí vzduch a že platím zbytečnou 3, tak by se DP točil jinak. Celý první odstavec je interní problém DP.
Nebo se na SN dá domeček a v něm bude řidič odpočívat, zatímco se souprava bude točit s jiným.
Jseš jsi jistý, že tebou ušetřené peníze budou na stačit na pokrytí nákladů na provoz toho domečku? :mrgreen:

Mimochodem, o střídaných přestávkách se prý na některých linkách uvažuje. Zatím zkušebně na linkách, které jezdí okolo některé z vozoven, která by tramvajákovi poskytla azyl.
Doufám, že tímto příspěkem neaktivizuji odpory. ;-)

KM

Příspěvek od KM » 22.4.2005 15:26

Proxy: Nechť si to DP laskavě vyřeší. Já být magistrát a Ropid, a mít pocit že 12 po Libeňském mostě vozí vzduch a že platím zbytečnou 3, tak by se DP točil jinak. Celý první odstavec je interní problém DP. Holt bude motolská záloha v Hlubočepích. Nebo se prodlouží 13 na Kotlářku a zruší se 4 v celé trase (admine Petře! :twisted: ) Nebo se na SN dá domeček a v něm bude řidič odpočívat, zatímco se souprava bude točit s jiným. Proč musí tramvaj odpočívat stejně dlouho jako řidič? Platí pro ni zákoník práce? Jednou to tak stejně bude, když to jde v metru.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 15:13

KM píše:Prox: to je ta typická strnulost v myšlení, něco doteď nebylo, tak to nejde ani v budoucnu... 12 se zkrátí trvale na Smích. nádr. a 20 se trvale prodlouží na Barr. a proloží s 14. 13 se zavede vždy , kdy to bude třeba, podobně jako nynější 21 a ne nějaké prodlužování ve špičky a 3 spoje v noci jak je to teď u 20.
K tomu je nutno dodat. Na d-12 budeš potřebovat střídané přestávky, nebo naopak BP v celku při odstavení jedné soupravy na vnitřní koleji na SN. Pokud bude jedna souprava manipulovat na vnitřní koleji, bude se muset přesunout motolská záloha; cestující na části spojů d-12 budou na SN vystupovat/nastupovat z jízdní dráhy nebo tramvaj jedoucí na BP udělá 2 kolečka ve smyčce navíc. :?

Vzájemné ukončení d-12 a d-13 na SN mi přijde jako nepříliš elegantní řešení, chtělo by d-13 protáhnout k Andělu, což je podmíněno otevření MSO v Radlické ulici pro tramvajovou dopravu. Jako výhledový bonus pak vidím d-13 prodlouženou k metru Radlická.

KM

Příspěvek od KM » 22.4.2005 14:34

Prox: to je ta typická strnulost v myšlení, něco doteď nebylo, tak to nejde ani v budoucnu... 12 se zkrátí trvale na Smích. nádr. a 20 se trvale prodlouží na Barr. a proloží s 14. 13 se zavede vždy , kdy to bude třeba, podobně jako nynější 21 a ne nějaké prodlužování ve špičky a 3 spoje v noci jak je to teď u 20.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: To nepůjde

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 14:12

MOp píše:prosím lépe objasnit..
Co je na tom k nepochopení? Tak znovu:

1/ Když d-12 ve směru DC někde nachytá zpoždění, tak jí zůstane i ze směru ZC, protože nemá přestávku, kde by to vyrovnala.
2/ Polookružní d-12 nejde proložit s d-14, pokud se nepřehází proklady a polohy spojů na navazujících linkách.
3/ Pokud d-12 není proložena s d-14, vzniká mezi dvěma následnými spoji obou linek velká mezera, kdy se na zastávkách kupí čekající kaštanstvo a zátěž linek je pak nerovnoměrně rozvrstvena.
Proto by to chtělo třetí linku (např. d-20), která by tuto mezeru vykryla.
:roll:

MOp

Re: To nepůjde

Příspěvek od MOp » 22.4.2005 13:20

Proxy píše:Po více jak měsíční zkušenosti s polookružní d-12, jí mám tak akorát plné zuby.Navíc začínám díky tomu pomalu začínám být nahlodán v otázce třetí linky na Brrndov CD+CT, což jsem dosud považoval za nesmyslné plýtvání.
prosím lépe objasnit..

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: To nepůjde

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 13:09

KM píše:Prox: A že to teď měsíc tak dobře funguje...
Po více jak měsíční zkušenosti s polookružní d-12, jí mám tak akorát plné zuby.Navíc začínám díky tomu pomalu začínám být nahlodán v otázce třetí linky na Brrndov CD+CT, což jsem dosud považoval za nesmyslné plýtvání.
:smt027

Jonáš

Re: To nepůjde

Příspěvek od Jonáš » 22.4.2005 13:04

willyjeff píše:Co je za dulezitou uličku Stejskalova :?:
Ulička nic moc, ale v blízkosti zastávky je ÚMČ P8 a Karlín pod toto spadá. Jako P7 má 15, tak P8 má 24.

KM

Re: To nepůjde

Příspěvek od KM » 22.4.2005 12:57

Jonáš píše:To mi již seplo. Ale co spojení Karlín a Stejskalova?
Úřady budou stále více elektronické a stále méně lidí tam bude muset fyzicky. Nezaměstnaní a bezďáci nechť si laskavě přestoupí. To je nezabije.
Prox: A že to teď měsíc tak dobře funguje...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 12:48

K_M píše:12 ukončit polookružním objezdem Holešovic.
Provozně nevhodné řešení, které rozhodí proklady a přenáší zpoždění z jednoho směru na druhý. :(
willyjeff píše:Co je za dulezitou uličku Stejskalova :?:
To je zastávka uprostřed Libně poblíž Rokytky.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: To nepůjde

Příspěvek od willyjeff » 22.4.2005 12:45

Jonáš píše:
KM píše:Nesepnulo podruhé. Prohodit 8 s 19. 8: přes Vysočanskou a Kolbenovu, 19 přes Harfu.
To mi již seplo. Ale co spojení Karlín a Stejskalova?
Co je za dulezitou uličku Stejskalova :?:

Jonáš

Re: To nepůjde

Příspěvek od Jonáš » 22.4.2005 12:34

KM píše:Nesepnulo podruhé. Prohodit 8 s 19. 8: přes Vysočanskou a Kolbenovu, 19 přes Harfu.
To mi již seplo. Ale co spojení Karlín a Stejskalova?

KM

Re: To nepůjde

Příspěvek od KM » 22.4.2005 11:53

Jonáš píše:B je sice pod celou Sokolovskou, ale oberlená část Pražanů neuznává metro jako slušný dopravní prostředek a kromě toho z Českomoravské i z Vysočanské je to daleko. Za 24 se omlouvám, nějak mi to nesepnulo :cry:
Nesepnulo podruhé. Prohodit 8 s 19. 8: přes Vysočanskou a Kolbenovu, 19 přes Harfu.

Jonáš

Re: To nepůjde

Příspěvek od Jonáš » 22.4.2005 11:47

KM píše:Bulovka-Trž: 24!, Karlín-Poliklinika: B! nebo holt prohodit 8 s 19.
B je sice pod celou Sokolovskou, ale oberlená část Pražanů neuznává metro jako slušný dopravní prostředek a kromě toho z Českomoravské i z Vysočanské je to daleko. Za 24 se omlouvám, nějak mi to nesepnulo :cry:

KM

Re: To nepůjde

Příspěvek od KM » 22.4.2005 11:45

Jonáš píše:To neprojde, neboť je požadavek od Magistrátu na spojení Karlína a Polikliniky Vysočany a taktéž Karlína a Stejskalovy (ÚMČ P8). A taky chybí tradiční spojení Bulovky a Pražské tržnice!
Bulovka-Trž: 24!, Karlín-Poliklinika: B! nebo holt prohodit 8 s 19.

Odpovědět