T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 19.5.2005 9:13

Fořtík píše:
Marek píše: Možná jsem nedával pozor, ale je to tak, že vůz 8300 vyrobený z 6554 bude klasický T3R.P se Progressáckou výzborojí a stejnosměrnýma motorama a že stávající výzbroj a asynchronní motory půjdou do pryč? ;-(
Myslím, že motory s výzbrojí byly Praze jenom zapůjčeny ke zkouškám.
ano, z vozu 6554 má být 8300 na doplnění seriových čísel, tak aby vůz 8301 měl taky konečně k sobě něco hezkého, jezdí zatím hlavně jako sólo vůz a čeká a čeká a čeká.......

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 19.5.2005 6:09

Marek píše:
Martin píše:POZOR, POZOR, POZOR :!: :!:
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP (...) Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů :wink:
Možná jsem nedával pozor, ale je to tak, že vůz 8300 vyrobený z 6554 bude klasický T3R.P se Progressáckou výzborojí a stejnosměrnýma motorama a že stávající výzbroj a asynchronní motory půjdou do pryč? ;-(
Myslím, že motory s výzbrojí byly Praze jenom zapůjčeny ke zkouškám.

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 19.5.2005 1:45

Martin píše:POZOR, POZOR, POZOR :!: :!:
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP (...) Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů :wink:
Možná jsem nedával pozor, ale je to tak, že vůz 8300 vyrobený z 6554 bude klasický T3R.P se Progressáckou výzborojí a stejnosměrnýma motorama a že stávající výzbroj a asynchronní motory půjdou do pryč? ;-(

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 18.5.2005 22:03

Martin píše:No, slyšel jsem že byli i takoví (kolegové z kámošova řádku), kteří s ní jezdili bez školení už loni....
tato info ke mně nedošla, nehádám se , fakt nevím

Martin

Příspěvek od Martin » 18.5.2005 22:01

No, slyšel jsem že byli i takoví (kolegové z kámošova řádku), kteří s ní jezdili bez školení už loni....

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 18.5.2005 21:56

Martin píše:No jo, máš recht, Radku... Na tomhle konkrétním místě jsme dneska jeli 55 km/h.
PS: Po úpravě výzbroje tohoto vozu se na něj dělala školení a kdo jej neměl, na vůz se nedostal. Poslední minimálně rok byl však vůz už přístupný takřka pro každého i bez onoho školení.
ten rok jsi martine trochu přecenil, neb je asi tak od nového roku povoleno jezditi bez školení, které prý stejně bylo ve formě podepsaného papíru - mne naštěstí tato herka minula, i když jsou řidiči,kteří na ní nedali dopustit kvůli nemožnosti couvnutí

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 18.5.2005 21:53

radek31 píše:
Martin píše:lepší než mnohý šumperák.
lepší než každý šumperák - 6554 má výkon 4x 90kW, zatímco ostatní 4x 40kW - nejlépe se to zkouší do kopce (např. v Modřanech v úseku mezi zastávkama U Libušského potoka a Modřanská rokle je moc pěkné stoupání a 6554 dá před sekcí v pohodě 60km/h - i ten nejlepší šumperák se nedostane přes 50km/h a klasika to samé)
ale ale ale, Radku, ty jsi s tím jel??????? na trojské - a je to větší kopec - jsem jel i 53 nahoře u sekce!!!!!!!!!
v modřench se takto jet častěji, jen nesmí být přede mnou za mnou jiná tram. i na barrandov je nejvyšší dosažená rychlost - ne mnou, já jel 58 - 63!
6554 je opravdu dělo, jen nepodceňovat T3R.P, některé soupravy jezdí jak draci!

Martin

Příspěvek od Martin » 18.5.2005 21:46

No jo, máš recht, Radku... Na tomhle konkrétním místě jsme dneska jeli 55 km/h.
PS: Po úpravě výzbroje tohoto vozu se na něj dělala školení a kdo jej neměl, na vůz se nedostal. Poslední minimálně rok byl však vůz už přístupný takřka pro každého i bez onoho školení.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 18.5.2005 21:19

Martin píše:lepší než mnohý šumperák.
lepší než každý šumperák - 6554 má výkon 4x 90kW, zatímco ostatní 4x 40kW - nejlépe se to zkouší do kopce (např. v Modřanech v úseku mezi zastávkama U Libušského potoka a Modřanská rokle je moc pěkné stoupání a 6554 dá před sekcí v pohodě 60km/h - i ten nejlepší šumperák se nedostane přes 50km/h a klasika to samé)

Martin

Příspěvek od Martin » 18.5.2005 21:09

POZOR, POZOR, POZOR :!: :!:
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP :!: Již dnes tak mohutně činili hoši ze serveru http://www.doprva.unas.cz
Ke spatření bude na lince 21 (pokud ještě vyjede). Dnes jsem měl možnost se s ním projet (z pohledu cestujícího i řidiče :P ) na 5/21 a je to opravdu "dělo", lepší než mnohý šumperák. Pokud by neměl nastavený omezovač na 65 km/h, rychlostní rekordy na modřanské trati by se třásly... Dokonce i díry, o kterých psal Petr v úvodníčku, byly na stará kolena zaletovány! Jen nevím, co v dílnách řeknou rámu... Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů :wink:

6529
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 17.1.2004 21:57

Příspěvek od 6529 » 15.5.2005 19:53

MOp píše:
9001 píše:Já to nechápu. Ve Strašnicích jezdí takový šunky 6650 atd. a ty lepší vozy jdou na reko. viz 6714,6432 atd.
kilometry romane, kilometry..

a 6432 jezdila neustale ty nejvetsi streky.. muselo to brzo prijit..
Kobyliský 6509,vlastně nejstarší "pětistovák" a teď po ostavení 6432 nejstarší vůz,se taky celkem drží.Jsem zvědav,kolik mu ještě zbývá.Poslední dobou je vidět na l.č.17.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 15.5.2005 2:24

Gagarin píše:Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.
6514 je naprosto v pohodě

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9881
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 14.5.2005 23:09

Pepa píše:
Gagarin píše:Asi jde o kilometry. Ale je pravda, že z pohledu cestujícího je 6432 celkem normální vůz. Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.
Ve Strašnicích jsou jen dvě 65xx (6529 a 6514)
Jde o kilometry, jak již bylo řečeno :wink: nic jiného s tím nenaděláš.

A dneska jsem viděl 7220+7221 ta má taky pěkné šlupky na kolech a Česká pošta se na ní vozí už taky dlouho, chtělo by to změnu.
Myslím,že na Tesco (7244+7245)nemá. Ještě déle.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 14.5.2005 21:52

Gagarin píše:Asi jde o kilometry. Ale je pravda, že z pohledu cestujícího je 6432 celkem normální vůz. Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.
Ve Strašnicích jsou jen dvě 65xx (6529 a 6514)
Jde o kilometry, jak již bylo řečeno :wink: nic jiného s tím nenaděláš.

A dneska jsem viděl 7220+7221 ta má taky pěkné šlupky na kolech a Česká pošta se na ní vozí už taky dlouho, chtělo by to změnu.

MOp

Příspěvek od MOp » 14.5.2005 21:25

9001 píše:Já to nechápu. Ve Strašnicích jezdí takový šunky 6650 atd. a ty lepší vozy jdou na reko. viz 6714,6432 atd.
kilometry romane, kilometry..

a 6432 jezdila neustale ty nejvetsi streky.. muselo to brzo prijit..

Odpovědět