Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 29.6.2005 19:41

MOp píše:
Gagarin píše:Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.
wanizace, rucni radic, bulwa design (k nemu samozrejme polopantak).. atd..
A to je stále ještě v kategorii TROCHU upravená R.P? Já mám takový dojem, že se jedn spíš o novou tramvaj. A takovou DPP kupovat nebude. Kruh se uzavřel...

MOp

Příspěvek od MOp » 29.6.2005 19:38

Gagarin píše:Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.
wanizace, rucni radic, bulwa design (k nemu samozrejme polopantak).. atd..

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 29.6.2005 19:37

9001 píše:Krnováci taky měly být taky jenom na doplnění Motola. :wink:

A hlavně kdyby se R.P. trochu upravily podle trendů,tak nevím proč je nedělat dál.
Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9577
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.6.2005 19:30

MOp píše:
9001 píše:Nebo může být úvaha. Předělat postupně všechny SUCS na R.P + Anitry
takovato uvaha neni na poradu dne. erpecek ma byt pouze 350. dnes jich je cca 170, takze se maximalne dodelaji veskere t3 klasika a konec..
Krnováci taky měly být taky jenom na doplnění Motola. :wink:

A hlavně kdyby se R.P. trochu upravily podle trendů,tak nevím proč je nedělat dál.

MOp

Příspěvek od MOp » 29.6.2005 19:21

9001 píše:Nebo může být úvaha. Předělat postupně všechny SUCS na R.P + Anitry
takovato uvaha neni na poradu dne. erpecek ma byt pouze 350. dnes jich je cca 170, takze se maximalne dodelaji veskere t3 klasika a konec..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9577
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.6.2005 19:16

dušan píše:nevidím na tom nic vtipného, tato představa může být opravdu naprosto reálná, sice ještě žádná není v provozu, ale i takovéto úvahy jsou na místě
Nebo může být úvaha. Předělat postupně všechny SUCS na R.P + Anitry

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 29.6.2005 19:00

9001 píše:To je vtip. Ještě není ani prototyp v provozu a ty už myslíš na 250 vozů.
nevidím na tom nic vtipného, tato představa může být opravdu naprosto reálná, sice ještě žádná není v provozu, ale i takovéto úvahy jsou na místě

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9577
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.6.2005 18:53

To je vtip. Ještě není ani prototyp v provozu a ty už myslíš na 250 vozů.

m@rtin

Příspěvek od m@rtin » 29.6.2005 16:14

SM Lomoz
Ale, kdyby VŘ vyhrála Škodovka s vozy 14T, tak těch 250 vozů může nahradit 500 tramvají. Poršetra dá za 2 vozy, proto by mohly být vozy T3SUCS vyřazeny už v roce 2014! Co jedna nová tramvaj, to vyřazení dvou vozů "T".

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 29.6.2005 13:05

Pepa píše:Nemaj ty Kievské nějak zpevněný rám? No když to ale už postavili tak to asi problémy dělat nebude, no nevim. V nějakém čísle MD o tom byl článek, zkusim ji najít.
Pokud mne vlasní skleróza neklame, tak Jenki (nebo někdo jiný) na k-repu psal, že rám na KT3UA zpevněn nebyl, a proto by dopravní úřad v Čechách podobné reka nepovolil.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 29.6.2005 11:58

adam_r píše:Nejak to urcite zpevnit museli, ale je to naprosto nevyzkousene reseni => je otazka, co se s tim stane po par letech provozu.
No tak by s ní měli hodně jezdit, problém je v tom, že se o ní bojej a prý moc nejezdí takže je uklizená ve vozovně. A nebo to je výmluva kvůli nějaké závadě, kdo ví.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 29.6.2005 11:52

Pepa píše: Nemaj ty Kievské nějak zpevněný rám? No když to ale už postavili tak to asi problémy dělat nebude, no nevim. V nějakém čísle MD o tom byl článek, zkusim ji najít.
Nejak to urcite zpevnit museli, ale je to naprosto nevyzkousene reseni => je otazka, co se s tim stane po par letech provozu.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 29.6.2005 11:50

adam_r píše:Tuto modernizaci nepovazuji za stastne reseni. Kostra vozu T3 je uplne jina, nez kostra k2. Pri uriznuti zadku/predku vzniknou uplne jine sily v kostre, na ktere tato kostra nebyla vubec konstruovana. Po 5 letech muze byt takto rekonstruovany vuz na odpis. Jsem strasne zvedavy, jak dopadnou tyto reka pro Kijev po 5, 10, ... letech provozu.

Take jsem zvedavy, co na to rekne drazni urad. O podobnych rekonstrukcich uvazuji v Plzni, takze odpoved na tuto otazku mozna prijde uz brzy.

Jeste je tedy reseni udelat tyto predni a zadni clanky jako novostavbu na puvodni papiry z 2 vozu T3. (nebo treba by se Brno klidne zbavilo i nejakych papiru na K2, ktere se ted vyrazuji)
Nemaj ty Kievské nějak zpevněný rám? No když to ale už postavili tak to asi problémy dělat nebude, no nevim. V nějakém čísle MD o tom byl článek, zkusim ji najít.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 29.6.2005 11:45

Pepa píše: Vozy T3SU(CS) by mohli být modernizovány na KT3 :wink:
Tuto modernizaci nepovazuji za stastne reseni. Kostra vozu T3 je uplne jina, nez kostra k2. Pri uriznuti zadku/predku vzniknou uplne jine sily v kostre, na ktere tato kostra nebyla vubec konstruovana. Po 5 letech muze byt takto rekonstruovany vuz na odpis. Jsem strasne zvedavy, jak dopadnou tyto reka pro Kijev po 5, 10, ... letech provozu.

Take jsem zvedavy, co na to rekne drazni urad. O podobnych rekonstrukcich uvazuji v Plzni, takze odpoved na tuto otazku mozna prijde uz brzy.

Jeste je tedy reseni udelat tyto predni a zadni clanky jako novostavbu na puvodni papiry z 2 vozu T3. (nebo treba by se Brno klidne zbavilo i nejakych papiru na K2, ktere se ted vyrazuji)

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 29.6.2005 7:36

fricoolinek2 píše:Do jakýho čísla v R.P, by jsme mohli dojít na konci roku ?
že bychom udělali tipovačku? můj tip při současné rychlosti je 8475


moderátor Proxy píše:Tipovat můžete, ale v příslušné rubrice, prosím :wink:

Odpovědět