Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Tonda Ježek v 08.7.2005 11:09

pawel napsal:ze 100% vysokopodlažní tram se udělá částečně nízkopodlažní, a to tak, že se nízká podlaha objeví mezi klasickými PCC podvozky (tedy nacpe se sem "wana"). v užším slova smyslu je wanou zatím jen ostavská T3LF, v širším vlastně i KT8N.


A abys to měl komplet, tak tady to máš nafocené :wink: http://www.mhdcr.biz/fotky/czech_railda ... dex.htm#t3
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 22:54

Odeslatod pawel v 08.7.2005 8:36

ze 100% vysokopodlažní tram se udělá částečně nízkopodlažní, a to tak, že se nízká podlaha objeví mezi klasickými PCC podvozky (tedy nacpe se sem "wana"). v užším slova smyslu je wanou zatím jen ostavská T3LF, v širším vlastně i KT8N.
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Odeslatod MOp v 08.7.2005 8:32

Predseda napsal:Můžu se jako kaštan na něco zeptat? Dlouho tady sleduju vaše odborný diskuze ohledně tramvají a asi stokrát jsem narazil na jeden termín, kterýmu nerozumím. Může mi prosím někdo říct, co je to wanizace? Děkuju a omlouvám se, že s tím jako laik otravuju.

To je jednoduché! :-D

Proces, při kterém dojde k výměně současné kastle T3 za novou kastli s nízkopodlažní částí - T3R.ENV. Vzhledem k tvaru se jí říká wana.
MOp
 

Odeslatod Predseda v 08.7.2005 8:06

Můžu se jako kaštan na něco zeptat? Dlouho tady sleduju vaše odborný diskuze ohledně tramvají a asi stokrát jsem narazil na jeden termín, kterýmu nerozumím. Může mi prosím někdo říct, co je to wanizace? Děkuju a omlouvám se, že s tím jako laik otravuju.
Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
 
Založen: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa

Odeslatod Proxy v 07.7.2005 12:21

fricoolinek2 napsal:Hlavní problém vidím v tom, že by se čtyřčlánková souprava dost nepříjemně vlnila při jízdě - ona jízda tříčlánkovou kačenou do Modřan už teď není žadnej med

A jak se to bude řešit v 5 článkový 14 T ???
Poršetra narozdíl od KT8 nebude mít otočné podvozky umístěné pod klouby a bude mít o jeden podvozek méně - takže se nebude vlnit, ale škubat. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod fricoolinek2 v 07.7.2005 12:15

Hlavní problém vidím v tom, že by se čtyřčlánková souprava dost nepříjemně vlnila při jízdě - ona jízda tříčlánkovou kačenou do Modřan už teď není žadnej med

A jak se to bude řešit v 5 článkový 14 T ???
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Odeslatod adam_r v 30.6.2005 17:27

XSC napsal:Tohle je jasny, ze jako reko soucasnych T6 to neni na poradu dne. Ja ale myslel vyrabet wanu na zaklade konstrukce T6 s novejma papirama. T6 neni tak stara, takze by snad papiry na novostavbu prosly. Stejne je to v pripade T3 wany v podstate novostavba, vzdyt co se pouzije z puvodni T3? Motory?


V pripade Ostravy ma wana z puvodniho vozu akorat technicky prukaz. Na k-repu dokonce nekdo psal, ze puvodni vuz a wana stali vedle sebe ve vozovne (oba vozy pojizdne).
V pripade Liberce se budou pouzivat minimalne motory, uzkorozchodne podvozky (mozna i normalnerozchodne), mozna okna, a hromada dalsich nedulezitych veci.
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 9:23
Bydliště: Brno

Odeslatod XSC v 30.6.2005 17:14

adam_r napsal:
Tom napsal:si myslím že reko T6 určitě taky přijde na řadu... aneb wana bude i zde :)

Wana by nemela byt problem i na papiry T6. S ohledem na soucasny stav vozu T6 to ale neni na poradu dne. A co bude v dobe, kdy by se meli rekonstruovat T6, to se neodvazuji odhadovat.

Tohle je jasny, ze jako reko soucasnych T6 to neni na poradu dne. Ja ale myslel vyrabet wanu na zaklade konstrukce T6 s novejma papirama. T6 neni tak stara, takze by snad papiry na novostavbu prosly. Stejne je to v pripade T3 wany v podstate novostavba, vzdyt co se pouzije z puvodni T3? Motory?
XSC
Uživatel
 
Založen: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Odeslatod adam_r v 30.6.2005 11:36

Tom napsal:si myslím že reko T6 určitě taky přijde na řadu... aneb wana bude i zde :)

Wana by nemela byt problem i na papiry T6. S ohledem na soucasny stav vozu T6 to ale neni na poradu dne. A co bude v dobe, kdy by se meli rekonstruovat T6, to se neodvazuji odhadovat.
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 9:23
Bydliště: Brno

Odeslatod Tom v 29.6.2005 19:25

XSC napsal:
MOp napsal:
XSC napsal:Mě by spíš zajímalo, proč se někdo nepokusí o NP na bázi T6 (když to jde s T3). T6 se vyráběla ještě nedávno a tedy by narozdíl od T3 nemusel být problém s papíry i na nový vůz.

ale pokusi.. :-D neboj..

No ja ale nemyslel pokusit se za 20 let o reko T6...


si myslím že reko T6 určitě taky přijde na řadu... aneb wana bude i zde :)
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod XSC v 29.6.2005 19:08

MOp napsal:
XSC napsal:Mě by spíš zajímalo, proč se někdo nepokusí o NP na bázi T6 (když to jde s T3). T6 se vyráběla ještě nedávno a tedy by narozdíl od T3 nemusel být problém s papíry i na nový vůz.

ale pokusi.. :-D neboj..

No ja ale nemyslel pokusit se za 20 let o reko T6...
XSC
Uživatel
 
Založen: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Odeslatod fricoolinek2 v 29.6.2005 19:08

XSC napsal:Mě by spíš zajímalo, proč se někdo nepokusí o NP na bázi T6 (když to jde s T3). T6 se vyráběla ještě nedávno a tedy by narozdíl od T3 nemusel být problém s papíry i na nový vůz.


Není to nevhodnou stavbou skříně která je odlišná (aspoň myslim) od T3 ?
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Odeslatod fricoolinek2 v 29.6.2005 19:05

Gagarin napsal:Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.

skoro padesát let starou tramvaj

Koncepce /z USA/ PCC je stará mnohem dýl... 70 let ?
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Odeslatod MOp v 29.6.2005 19:04

XSC napsal:Mě by spíš zajímalo, proč se někdo nepokusí o NP na bázi T6 (když to jde s T3). T6 se vyráběla ještě nedávno a tedy by narozdíl od T3 nemusel být problém s papíry i na nový vůz.

ale pokusi.. :-D neboj..
MOp
 

Odeslatod MOp v 29.6.2005 19:04

Radek napsal:No já nevím. V magistrátním plánu investic (popsán třeba v Pražském dopravním magazínu březen/2005) je položka Rekonstrukce tramvají T3 uváděna v letech 2000-2013. Tak to vypadá, že by se mělo hrábnout i do SUCS. O wanách se uvažuje pro příští rok. K tomu mi ale taky nesedí to nové výběrové řízení :?: Vypadá to na styl řízení Ode zdi ke zdi. :?

t3su(cs) se budou delat pouze bouracky. na radu pujdou tyristorky, jejichz nektery stav je zalostny :-(
MOp
 

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron