Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MOp

Příspěvek od MOp » 31.10.2005 8:02

Fanatic ve vzkazniku píše:Zdravim všechny příznivce MHD. Uvádím zde jeden zdánlivě nepodstatný fakt, na který se zapomíná při rekonstrukcích TV. Je to důsledná integrace výložníků Vo na masivní sloupy TV. Hnusí se mi staré orezlé, ohnuté sloupy, a vedle nich nové, bez lampy. Přitom by stačilo tak málo. např v liberci používají k instalaci výložníku s lucernou i kompenzační sloupy, což v Praze není ani v jednom případě: Takže závěrem, společnosti: Eltodo a vrchní stavby DP.
Jenze to je prave ten problem - jsou to dve ruzne firmy. Kazda ma svoje "sloupy" a svoje vedeni!

Bohuzel je to tak, a bude to tak i nadale, ze s kazdou dalsi rekonstrukci TV zmizi ruzice ze sten budov a prevesy ze stozaru poulicniho osvetleni, ktere vzapeti doplni nove stozary TV. Za par let tu bude sloupovy prales.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 13.9.2005 19:41

Martin píše:Z kolaudace trati v Sokolovské kouká monstrakce: měl by se jí zúčastnit i ministr (Šimonovský?) a vozem 9030 se pojede až k úřadu vlády...
(zdroj: IGBT)
Nevím jaký den je kolaudace. Ale dnes jsem se zůčastnil přednášky na MD a mimo jiné tam padlo že premier šimanovský by se měl účastnit předaní výsledků a cen nějaké soutěže a poté by měl odjet tramvají na úřad vlády jde o den 22.9.2005 a má to být ze smyčky Těsnov
http://doprava21.ecn.cz/kestazeni/TZ220904.doc
Třeba se mu cestovaní tramvají bude zamlouvat. :lol: a doporučí ho ostatním v parlamentu :?:

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od willyjeff » 12.9.2005 21:24

Martin píše:Z kolaudace trati v Sokolovské kouká monstrakce: měl by se jí zúčastnit i ministr (Šimonovský?) a vozem 9030 se pojede až k úřadu vlády...
(zdroj: IGBT)
šak jak nám pan prebiér Quimby prozradil : "už se blíží volby! " :D

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 12.9.2005 21:22

KM píše:Dnes mezi 8,15 a 8,30 po cestě l.č. 14 byly 3 posádky svařovacích (nebo jakých) vozů v plné práci. Na Těšnově, na křiž. Havlíčkova-Na poříčí a na Senovážném nám. Na první pohled chvályhodné,že se starají, na druhý méně: To byly hned tři akutní závady najednou a tak blízko u sebe? Nebo spíš mají údržbáři pracovní dobu shodnou s pracovní dobou cestujících a tak prudí a zdržují v době špičky, místo aby opravovali pěkně v noci?

Taky nevím, proč nemohou pracovat v noci, ale co se dá s nima dělat... :|

Martin

Příspěvek od Martin » 11.9.2005 12:42

Z kolaudace trati v Sokolovské kouká monstrakce: měl by se jí zúčastnit i ministr (Šimonovský?) a vozem 9030 se pojede až k úřadu vlády...
(zdroj: IGBT)

M_V
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 26.6.2005 18:13

Příspěvek od M_V » 08.9.2005 21:10

Marek B. píše:Strašně mě štve neschopnost DP a Města efektivně využít výluky. To, co je v Nádražní mezi Na Knížecí a pěší zónou nebo na Národní třídě je prostě šílenost a zmar a to tam před rokem byly výluky. A to je takovýchto nesmyslů víc. Přitom v každém z těcho dvou případů stačilo nahradit jen desítky metrů kolejí a panelů. Ať už je obnova panelizace trati jakkoliv sporná, pořád je lepší mít nové panely, než staré a totálně vymlácené s omezenou rychlostí. Kdy už konečně dojde odpovědným lidem, že je lepší opravit i za cenu vyžších nákladů trochu větší úsek, než pak za pár let udělat další výluku, která naštve hromadnou dopravu používající občany a vynutí si vyžší náklady kvůli nutnosti zajistit objízdné trasy a NAD?
Odpověď jednoduchá... přísun financí je natolik omezený, že se řeší jen to nejhorší, další není z čeho zaplatit... :cry: bohužel
Taky bych uvítal kompletní opravu uceleného úseku, než jen "flastrování", vždyť i Vysočany se konaly jen díky minimalizaci nákladů...

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 07.9.2005 14:06

Strašně mě štve neschopnost DP a Města efektivně využít výluky. To, co je v Nádražní mezi Na Knížecí a pěší zónou nebo na Národní třídě je prostě šílenost a zmar a to tam před rokem byly výluky. A to je takovýchto nesmyslů víc. Přitom v každém z těcho dvou případů stačilo nahradit jen desítky metrů kolejí a panelů. Ať už je obnova panelizace trati jakkoliv sporná, pořád je lepší mít nové panely, než staré a totálně vymlácené s omezenou rychlostí. Kdy už konečně dojde odpovědným lidem, že je lepší opravit i za cenu vyžších nákladů trochu větší úsek, než pak za pár let udělat další výluku, která naštve hromadnou dopravu používající občany a vynutí si vyžší náklady kvůli nutnosti zajistit objízdné trasy a NAD?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 25.8.2005 13:03

Petr Š. občas říká, že řešení některých záhad ohledně použitého materiálu v DP můžou být i jednoduchá,
... např. "Máme jich moc na skladě." :mrgreen:

V_L

Re: Sokolovská

Příspěvek od V_L » 24.8.2005 22:58

MOp píše:klasicky montovany styk, pouze ta bila spojovaci cast neni z oceli, ale z nejakeho materialu, ktery snizuje hluk pri prejezdu..
No, qůli snížení hluku to asi nebude. Na snímku to není moc vidět, ale mezi konci kolejnic je mezera a v ní vložená izolační vložka. Takže se to po krátké době vytluče a hluk to bude značně zvyšovat. Takhle udělané styky jsou jen 3 a jen v koleji do centra. Zbytek je kompletně svařený stejně jako kolej z centra. Dilatace to asi nejsou také z toho důvodu, že mezi dvěma těmito styky je vložena (stejně jako ve vedlejší koleji) klasická dilatace, jaká se teď běžně používá.

DPmPET

Montované styky

Příspěvek od DPmPET » 24.8.2005 13:21

Koukám že se oprašujou kolejové příložky ze silonu.To není zas žádná novinka!Když si projdete TT Ohrada -Palmovka tak tam se používali a jsou tam dodneška. 8-)

MOp

Re: Sokolovská

Příspěvek od MOp » 24.8.2005 8:18

V_L píše:Byl jsem se tam dnes podívat. Ale co má znamenat tohle, opravdu nevím. Vypadá to jako izolovaný styk, ale je to překlenuté propojkou.
klasicky montovany styk, pouze ta bila spojovaci cast neni z oceli, ale z nejakeho materialu, ktery snizuje hluk pri prejezdu..

V_L

Sokolovská

Příspěvek od V_L » 23.8.2005 23:32

Byl jsem se tam dnes podívat. Ale co má znamenat tohle, opravdu nevím. Vypadá to jako izolovaný styk, ale je to překlenuté propojkou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MOp

Re: Sokolovska

Příspěvek od MOp » 21.8.2005 20:48

Sopko píše:Ahoj, jak to tedy bude s tou rekonstrukci Sokolovske? Bude letos opravdu jenom polovicata nebo komplet vcetne obou casti silnice a chodniku?
vsechno letos, ale neni nejlepsi se jit podivat, jak to tam vypada?

Sopko

Sokolovska

Příspěvek od Sopko » 21.8.2005 20:45

Ahoj, jak to tedy bude s tou rekonstrukci Sokolovske? Bude letos opravdu jenom polovicata nebo komplet vcetne obou casti silnice a chodniku?

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 21.8.2005 0:46

9001 píše:Já netvrdím,že tam nebyla, ale ted při pohledu na tu trať opravdu moc rozeznat nejde ,zda to zastávka je nebo ne, takže v tomto případě budoucí.
I kdyby tam byla díra až na druhou stranu zeměkoule tak tam ta zastávka pořád je, ale jaksi je v rekonstrukci tak je mimo provoz... :D

Odpovědět