Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
240: No je to opravdu pitomá linka, co se týče trasy a intervalů. Bohužel, no částečně i bohudík, neprošel návrh na změnu 181 a 183 a tak jako aby se vyřešilo spojení jižáku s čerňákem, vymyslel Ropid tu 240 (tedy Černý Most - Nádr. Běchovice - Dubeč - Dolní Měcholupy - Sídl. Hor. Měch. - Sídl. Petrovice - Háje). Bohužel jen PD 6-20 hod. v intervalech 30-60-30.
Hotliner x DP: No já předpokládám že ta X4 teď na listopad je poslední náhradka Hotlinera, protože se DP s Horkým dohodli že Horkej už nebude zajišťovat náhradky a dostane normální linky. Horkej tak bude mít jistý Počernice, to je OK. Časem to bude normální dopravce jako ostatní, i co do vozového parku. A náhradky bude jezdit DP. No tak to ještě jednou vydržíme.
Hotliner x DP: No já předpokládám že ta X4 teď na listopad je poslední náhradka Hotlinera, protože se DP s Horkým dohodli že Horkej už nebude zajišťovat náhradky a dostane normální linky. Horkej tak bude mít jistý Počernice, to je OK. Časem to bude normální dopravce jako ostatní, i co do vozového parku. A náhradky bude jezdit DP. No tak to ještě jednou vydržíme.
A je to opět tady!
Na náhradní autobusové se opět vrací společnost Hotliner (naštěstí jen na vybrané náhradky)... Přání Pražanů po komfotním cestování se tak splnila. Provoz NAD X-4 mezi I.P.Pavlova a Koh-i-noorem tak již od 2.11. připadne tomuto dopravci...
Díky jakési zajímavé dohodě mezi DPP a touto společností bude Hotliner také místo podniku provozovat linky 222, 223, 251, 562 a 564 a novou linku 240 (Černý Most-Sídliště Petrovice), díky čemuž třeba garáž Hostivař přijde o 13 šejdrů, které se jí těžko udou kompenzovat v plném počtu...
Rozhodně zajímavé, což?
Na náhradní autobusové se opět vrací společnost Hotliner (naštěstí jen na vybrané náhradky)... Přání Pražanů po komfotním cestování se tak splnila. Provoz NAD X-4 mezi I.P.Pavlova a Koh-i-noorem tak již od 2.11. připadne tomuto dopravci...
Díky jakési zajímavé dohodě mezi DPP a touto společností bude Hotliner také místo podniku provozovat linky 222, 223, 251, 562 a 564 a novou linku 240 (Černý Most-Sídliště Petrovice), díky čemuž třeba garáž Hostivař přijde o 13 šejdrů, které se jí těžko udou kompenzovat v plném počtu...
Rozhodně zajímavé, což?
Propagovat prodloužení intervalů? To bych raději nepraktikoval...Martin píše:Tohle mě docela překvapilo:
Od 1.10. se v zavádí proklad v jízdním řádu autobusu a vlaku... Konkrétně jde o linky 204/244 a příměstské vlaky v úseku Smíchov-Radotín, díky čemuž se také prodlužují intervaly na zmíněných bus-linkách. Docela zajímavý tah, pokud bude ovšem dostatečně propagován...

Jinak pokud se nepletu busy do Radotína jezdí ve špičce v prokladu 06,16,26,36,46 a 56. A vlaky k Berounu po 171 xx:04 a xx:34. Ubydou tedy dva autobusové spoje?


6068 je autoškola DPMartin píše:K 1.10. se mění trasy linek 133 a 207. Linka 207 bude zkrácena do trasy Florenc-Ohrada a v provozu bude v PD od šesti, v sobotu od sedmi a v neděli až od třinácti hodin. Na Staroměstskou bude náhradou prodloužena linka 133.
PS: Nevíte někdo o osudu vyřazeného kačerovského vozu 6068? V pátek byl již bez ev. čísel odstaven na Břevnovské...
K 1.10. se mění trasy linek 133 a 207. Linka 207 bude zkrácena do trasy Florenc-Ohrada a v provozu bude v PD od šesti, v sobotu od sedmi a v neděli až od třinácti hodin. Na Staroměstskou bude náhradou prodloužena linka 133.
PS: Nevíte někdo o osudu vyřazeného kačerovského vozu 6068? V pátek byl již bez ev. čísel odstaven na Břevnovské...
PS: Nevíte někdo o osudu vyřazeného kačerovského vozu 6068? V pátek byl již bez ev. čísel odstaven na Břevnovské...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 17.11.2003 20:21
- Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ondrys píše:Místo 3 klasických autobusů, pojedou třeba jen dvo klobusy, takže šetříš za mzdu jednoho řidiče a za kilometry, ale kapacita je stejná (jen jsou delší intervaly).Afenot píše: Platit řidiče se bude muset tak jako tak, ne?? A najeté km taky...
Nebo to zas nechápu??


Místo 3 klasických autobusů, pojedou třeba jen dvo klobusy, takže šetříš za mzdu jednoho řidiče a za kilometry, ale kapacita je stejná (jen jsou delší intervaly).Afenot píše:Platit řidiče se bude muset tak jako tak, ne?? A najeté km taky...7036 píše:V budoucnu se spíše počítá s náhradou standardních vozů kloubovými - neochota platit řidiče a najeté km.
Nebo to zas nechápu??
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele: