T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 28.1.2006 21:00

Tonda Ježek píše:Tak to je hodně upřímná rekace :D

Ale pořád lepší, když budou tramvaje o něco tižší. Pak jim teba hygienici nezakážou po 22. hodině zvonit.
Oni jim spíš zakážou jezdit úplně po 22.hodině :lol: a v praze zavládne chaos. A bude tam hluk až se bude každej ožralej vracet pěšky :lol: . Ale to je už hodně přehnaný.

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 28.1.2006 20:56

pawel píše:néééééé @3648
Tak to je hodně upřímná rekace :D

Ale pořád lepší, když budou tramvaje o něco tižší. Pak jim teba hygienici nezakážou po 22. hodině zvonit.

DavidD

Příspěvek od DavidD » 28.1.2006 20:52

pawel píše:néééééé @3648
Ale je fakt že je to tiší!

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 28.1.2006 15:23

néééééé @3648

DavidD

Příspěvek od DavidD » 28.1.2006 11:37

Vůz 8675 je zakrytovanej,a včera na lince 6.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 29.12.2005 17:31

tramvajak píše:
Akribius píše:K čemu slouží to červené tlačítko nad resetem OIS?
Bohužel neporadím, neb všechna tlačítka T6 zpaměti neznám. Ale s tou motorolou to nesouvisí.
od červeného tlačítka bych čekal "tísňové volání" (v T3R.P je za Apexem)

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 29.12.2005 15:06

Akribius píše:Včera jsem dostal na noční vůz 8609...
Tak jsem si tu novou vysílačku motorola vyzkoušel "na vlastní uši" a musím říct, že je to u našeho vozového parku po dlouhý době opět krok vpřed a dobrým směrem. Mluvené slovo je v uFonu opravdu čistě slyšet, stejně tak hovor. Obsluha je jednoduchá, jak už bylo zmíněno, na zařízení se nachází jedno tlačtko na přepínání poslechu / mluvení.
Vede-li si někdo statistiku, zde jsou čísla vozů vozovny Pankrác s těmito vysílačkami: 5502, 5519, 8237, 8388+8389. Pro uchycení mluvítka slouží nový držák na okenním sloupku, káblík k mluvítku je zapojen do nové zásuvky za apexem. Viz foto níže.
Akribius píše:K čemu slouží to červené tlačítko nad resetem OIS?
Bohužel neporadím, neb všechna tlačítka T6 zpaměti neznám. Ale s tou motorolou to nesouvisí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 20.12.2005 15:39

Akribius píše:Jenom na voze mohl být papír s nějakým povídáním,abychom zbytečně nestresovali.Když se začínalo s pneumatickými sedačkami,tak byl v každé takto vybavené tramvaji návod na použití,alespoň pro to první období.
Jinak mikrofon jsem pustil na radu dispečera stejně jako u T3R.PV- 2x alt menu pak podmenu hlásič a pak menu uFon-což je mikrofon.Jinak i mikrofom byl pěkně ve voze slyšet.Myslím,že to bude přínos,ale na všechny funkce bych udělal téma na školení.
jo tak je to 2xalt. jsem se spletl přeci jenou jsem to zkoušel jen asi 3x. Ale slyšet je opravdu pěkně. Papír by se měl udělat. Aspon jsem to slyšel že se s tím počitá. Už je na čase si myslím když už to jezdí. A řidiči s tím moc neumí. A hlavně když se stane to co se stalo tobě. Ted to bylo v pohodě. Ale co teprve kdyby byla nehoda. A ty v rozrušení začal hledat sluchátko. A ono by nebylo :lol: Jen tato mušle

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 20.12.2005 15:36

Jenom na voze mohl být papír s nějakým povídáním,abychom zbytečně nestresovali.Když se začínalo s pneumatickými sedačkami,tak byl v každé takto vybavené tramvaji návod na použití,alespoň pro to první období.
Jinak mikrofon jsem pustil na radu dispečera stejně jako u T3R.PV- 2x alt menu pak podmenu hlásič a pak menu uFon-což je mikrofon.Jinak i mikrofom byl pěkně ve voze slyšet.Myslím,že to bude přínos,ale na všechny funkce bych udělal téma na školení.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 20.12.2005 15:05

Akribius píše:Včera jsem dostal na noční vůz 8609
Tento vůz je osazen novou vysílačku od minulého pondělí. A je to tam zkušebně. Ale bude se to montovat seriově. V tuto chvilku už to mají všechny typy tramvají v Praze i jejich různé konfigurace. Jen to nemá RT6ka ta to dostane 4.ledna. Má to už i 9081. Co vím já tak to mají 9018,9081,9111,8609,8388,7109,6720,6795 ještě nějaká T6ka ze žižkova a další no celkem 15 radiostanic z toho 4 na kačenách (každá kabina má jinou) Je to dobré v tom že ti to později bude moc posílat DSM. Takové ty smsky co ted systém doris posilá dispečerum. A i když se přihlásíš tak ti to tam už dnes posilá potvrzení. Vše se ovladá pomocí apexu(toho palubního počítače) Hlasitost té radiostanice i zapnutí toho mikrofonu myslím tlačítko F4 a pak zase F4 a už to mluví. Má to dokonce GPS a podobné věci. No strašně chytré je to. A měla by být do budoucna lepší slyšitelnost vysílačky. Jak jsou ted problémy že některé místa jsou hluchá.

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 20.12.2005 14:50

Včera jsem dostal na noční vůz 8609 asi :-).Klasická T6,ale zaujala mě nová vysílačka respektive sluchátko.Střídal jsem asi o 7 minut později než jsem měl takže jsem si toho nevšimnul.Horko mě polilo až na Kubáni,kde mi volal dispečer s dotazem kolik mi ukazuje Apex hodin včetně sekund.Jedná se o sluchátko Motorola stejné jako mají dispečeři.Přepínání se děje jedním a jediným tlačítkem,které na sluchátku je.
Když jsme vyřešili problém s hodinama,tak jsem mobilem zavolal na dispečink a ptal jsem se jak se pustí mikrofon,protože ten na voze už není v podobě husího krku v levé řásti kabiny.Navíc je hned nad tlačítkem reset OIS ještě jedno červené,ale ani dispečer si nebyl jist k čemu slouží a já to raději nezkoušel.
Nicméně ve vysílačce je super rozumět a je nahlas a zřetelně slyšet,což ve mě vyvolalo onen zmiňovaný pot,když se mi poprvé ozvala.I lidi-sice přes otevřenou kabinu-slyšeli co si povídáme.Totiž při cestě zpět mě bylo opět voláno,že vůz mi musí vyměnit,protože se nezobrazuji na počítači,což mě teda osobně vůbec nevadilo :D
Po dojezu na Laurovou mi byl vyměněn vůz za jinou T6 se starou vysílačkou,nicméně s novým řadičem.
K čemu slouží to červené tlačítko nad resetem OIS?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 11.12.2005 22:26

DavidD píše:A jak je to s 51. a 52. T6A5?
kde sou tedka nevim, ale SIEMENS je prodal Parsu

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9742
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 11.12.2005 22:08

DavidD píše:A jak je to s 51. a 52. T6A5?
Myslím že našly domov v Bratislavě.

DavidD

Příspěvek od DavidD » 11.12.2005 21:38

A jak je to s 51. a 52. T6A5?

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2401
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 11.12.2005 20:23

Jak je to s 8600 ???

Odpovědět