T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Ostravák
- Uživatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 18.6.2005 16:11
- Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
- Kontaktovat uživatele:
Opravdu netuším proč se vlek 301 nezapřahuje za wany. Možná je to způsobeno tím, že je nějaká chyba v komunikaci mezi vozy (infopanely atd.) Proto taky dosud nejezdí soupravy wan, i když jak to tak vypadá už by snad neměl být problém s jejich nasazením. První plánované nasazení souprav wan se očekává 3.6.2006, kdy by se měly kvůli íkendu pro postižené děti nasadit na lince 5 do Zátiší. Je však možné, že kvůli problémům se spojováním dojde k nasazení KT8D5R.N1 a vozů TRIO.
Ještě k vlekům. Spíše se mi však zdá, že se opravdu čeká na dodávku 302, aby pak vznikla sladěná souprava. V Ostravě se opravdu dbá na to, aby vozy v soupravě hezky vypadaly. Nepočítám paskvily jako 789+745 a 782+742
Ještě k vlekům. Spíše se mi však zdá, že se opravdu čeká na dodávku 302, aby pak vznikla sladěná souprava. V Ostravě se opravdu dbá na to, aby vozy v soupravě hezky vypadaly. Nepočítám paskvily jako 789+745 a 782+742
Myslím, že fakt nejde o to, že by měl vlek skla v gumě. "Pevná" asi jako že za žádnou jinou tram ho zatím nezapojili.Proxy píše:Jak to myslíš: pevná souprava? Vždyt bulwa 1301 jezdí o víkendu i samostatně?
Podle mne je čekání na na vleky s lepenými skly zbytečné a vlek 301 by se měl spřáhnou s některou ze současných wan.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Jak to myslíš: pevná souprava? Vždyt bulwa 1301 jezdí o víkendu i samostatně?izzy píše:Vlek jezdi v Ostrave predevsim s jedinou jejich klasickou Europulskou T3R.EV 1301...k wanam se vleky dovyrobi ale uz s lepenymi skly...ale neni argument ze vlek v Ostrave nejezdi s wanou kvuli sklum...1301+301 T3R.EV+VV60LF byla nakoupena jako pevna souprava a proto jezdi spolu...sprazeni s wanou neni problem a taky se uz zkouselo...
Podle mne je čekání na na vleky s lepenými skly zbytečné a vlek 301 by se měl spřáhnou s některou ze současných wan.
Vlek jezdi v Ostrave predevsim s jedinou jejich klasickou Europulskou T3R.EV 1301...k wanam se vleky dovyrobi ale uz s lepenymi skly...ale neni argument ze vlek v Ostrave nejezdi s wanou kvuli sklum...1301+301 T3R.EV+VV60LF byla nakoupena jako pevna souprava a proto jezdi spolu...sprazeni s wanou neni problem a taky se uz zkouselo...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Ale třeba v Ostravě rozdílný design vadí.adam_r píše:Presne tak. Akorat to bude blbe vypadat na soto-fotkach Technicky tam zadna prekazka neni. Je zajimave, ze treba ve Vidni (metro, Badenka) to nikomu nevadi.
Kvůli tomu se zatím nespřahují wany s vlekem, protože wany mají lepená skla, ale vlek má v gumě.
A to přesto, že Ova potřebuje spíš nízkopodlažní soupravy než sóla a soupravy wany se nevejdou do zastávky.
Vcelku jo, ale.... mají pak bulwí čela smysl ? Ten nátěr taky dělá dost a když bude ještě vše při starém.izzy píše:Me to teda neprijde tak strasny...i kdyz zase bulwi cela, okna v gume...ale je to vcelku fajn...
Mimochodem, třeba v Brně máte jaksi výhodu v tom, že klasiky T3 mají už většinou barevné schema ala T6, takže bulwí design by pak podle mě líp zapadl a vypadalo by to ok, navíc také možnost spojení s vlekem.