Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
zajímavé jsou oblouky:
před Slánskou DC (i 20 km/h je moc, je fakt nejhorší)
před Kavalírkou ZC (tak do 20)
za Klamovkou ZC (taky tak 20)
těsně za výhybkou do smyčky Vysočanská ZC
ten druhý za zast. Nus. schody DC (ještě nedávno tam nebyla dvacítka, ale patří tam)
jo a pak místečko před výhybkou Želivského od Mezi Hř.
před Slánskou DC (i 20 km/h je moc, je fakt nejhorší)
před Kavalírkou ZC (tak do 20)
za Klamovkou ZC (taky tak 20)
těsně za výhybkou do smyčky Vysočanská ZC
ten druhý za zast. Nus. schody DC (ještě nedávno tam nebyla dvacítka, ale patří tam)
jo a pak místečko před výhybkou Želivského od Mezi Hř.
Re: TT
na rohu sidli jehoviste, paklize se nemylim.. Klidne jim to pak projed skrz, alespon nebudou neustale otravovatYvona U. píše: Mimochodem Hradčanská dc, tam je velice zajímavé kříženíčko, bez omezené rychlosti.Tam se více jak 10km/h jet nedá. Větší rychlost by v tamním úseku znamenala nečekaná návštěva ambasády sídlící na rohu ulice..
- Sheep
- Uživatel
- Příspěvky: 325
- Registrován: 06.1.2006 23:37
- Bydliště: Slovensko, Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT
Ak by si zila v KE tak myslim si ze by si si zvykla na hocico .Myslim ze Prazaci sa nemaju naco stazovat .Yvona U. píše:Dnes jsem měla po nějaké době linku 24 a byla jsem dost šokovaná stavem TT od Lazarské směr Radoš a zpět.
Nejhorší se jeví křížení viz. Alebertov zc, kde jedu cca do 10km/h, protože více se opravdu jet...
TT
Dnes jsem měla po nějaké době linku 24 a byla jsem dost šokovaná stavem TT od Lazarské směr Radoš a zpět.
Nejhorší se jeví křížení viz. Alebertov zc, kde jedu cca do 10km/h, protože více se opravdu jet nedá.
První oblouk před podjezdem u Fidlovajdy zc, kde je sice omezená rychlost do 15km, ale myslím, že by v tomto oblouku pasovala rychlost do 10km. Od 10-15 km/h je sázka do loterie a koupadlo v Botiči.
Oblouk od Otakarky k Fidlovačce, tam není omezená rychlost, což mě dost překvapuje, tam se dá jet tak do 13km/h (to samé zpět).
Karlovo náměstí bez komentáře.
Botanická zahrada zc těsně za křižovatkou, je tam vymletý oblouk a to dost hustě, tamní levá kolejnice zřejmě zahájila silnou hubnoucí kůru, alias anorexie.
Nechápu, že se s tím vůbec nic nedělá. Je fajn, když tam jsou svářeči, ale není přece možné donekonečna něco neustále"fládrovat".
Mimochodem Hradčanská dc, tam je velice zajímavé kříženíčko, bez omezené rychlosti.Tam se více jak 10km/h jet nedá. Větší rychlost by v tamním úseku znamenala nečekaná návštěva ambasády sídlící na rohu ulice.
Já už mám pocit, že snad na skladě nejsou žádné tabulky s omezenými rychlostmi, protože všechny visí na drátech.
O Zenklovce směr Kobylisy ani nemluvím.
Tramvajové tratě se opravovat nebudou a nebudou. Vlastně budou, až bude nějaké pořádné vykolejeníčko, několik zraněných k tomu, popřípadě nějaký ten smrťáček na rozcvičku. Drsná slova že? Bohužel vycházím z reality a předpokladu.
Jestli máte také nějaké postřehy ohledně špatného stavu TT, neváhejte a prezentujte.
Nejhorší se jeví křížení viz. Alebertov zc, kde jedu cca do 10km/h, protože více se opravdu jet nedá.
První oblouk před podjezdem u Fidlovajdy zc, kde je sice omezená rychlost do 15km, ale myslím, že by v tomto oblouku pasovala rychlost do 10km. Od 10-15 km/h je sázka do loterie a koupadlo v Botiči.
Oblouk od Otakarky k Fidlovačce, tam není omezená rychlost, což mě dost překvapuje, tam se dá jet tak do 13km/h (to samé zpět).
Karlovo náměstí bez komentáře.
Botanická zahrada zc těsně za křižovatkou, je tam vymletý oblouk a to dost hustě, tamní levá kolejnice zřejmě zahájila silnou hubnoucí kůru, alias anorexie.
Nechápu, že se s tím vůbec nic nedělá. Je fajn, když tam jsou svářeči, ale není přece možné donekonečna něco neustále"fládrovat".
Mimochodem Hradčanská dc, tam je velice zajímavé kříženíčko, bez omezené rychlosti.Tam se více jak 10km/h jet nedá. Větší rychlost by v tamním úseku znamenala nečekaná návštěva ambasády sídlící na rohu ulice.
Já už mám pocit, že snad na skladě nejsou žádné tabulky s omezenými rychlostmi, protože všechny visí na drátech.
O Zenklovce směr Kobylisy ani nemluvím.
Tramvajové tratě se opravovat nebudou a nebudou. Vlastně budou, až bude nějaké pořádné vykolejeníčko, několik zraněných k tomu, popřípadě nějaký ten smrťáček na rozcvičku. Drsná slova že? Bohužel vycházím z reality a předpokladu.
Jestli máte také nějaké postřehy ohledně špatného stavu TT, neváhejte a prezentujte.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrtivý pohyb vozidel
Řeší se to průběžně už asi 10 let (od nástupu T6), je to sice nepříjemné, ale kamarádku můžeš uklidnit, nebezpečné to nebude. Co by mohlo pryžového hořet to netušim (většinou nic), ale štiplavý bílý kouř bývá většinou od brzd (když neodbrzdí brzdič).-FN- píše:Mám za to, že by se to mělo nějak řešit.
Re: Vrtivý pohyb vozidel
Vrtivý pohyb je vozům T3 i T6 tak nějak vlastní... Objevuje se tam, kde se dlouhodobě jede vyšší rychlostí. Proto Modřany, estakáda na Barrandov a asi i ta Černokostelecká. Nemyslím, že by to vážně ohrožovalo bezpečnost, ale nepříjemné to je.-FN- píše:Zdravím všechny.
Přijde mi, že na některých tratích se v současnosti začíná objevovat nepěkný jev - příčný vrtivý pohyb vozidel. Začalo to na trati do Modřan (odhadem v době nástupu tramvají T6A5) a objevuje se to také na rekonstruované trati v Černokostelecké ulici, možná i jinde.
Vrtivý pohyb vozidel
Zdravím všechny.
Přijde mi, že na některých tratích se v současnosti začíná objevovat nepěkný jev - příčný vrtivý pohyb vozidel. Začalo to na trati do Modřan (odhadem v době nástupu tramvají T6A5) a objevuje se to také na rekonstruované trati v Černokostelecké ulici, možná i jinde. Nevíte někdo, zda se tím už začal Dopravní podnik či nějaký úřad zabývat? Myslím, že by to nebylo od věci, protože podle mě jde o vážné ohrožení bezpečnosti. Jedna moje kamarádka prohlásila, že bude raději jezdit z Modřan autobusem - důvodem jsou právě tyto nepříjemné vrtivé pohyby, které by mohly mít za následek vykolejení (a poslední kapku tomu nedávno dolil požár některé pryžové součásti vozu, který zaplnil salon štiplavým dýmem, přičemž řidič klidně pokračoval v další jízdě). Mám za to, že by se to mělo nějak řešit.
Přijde mi, že na některých tratích se v současnosti začíná objevovat nepěkný jev - příčný vrtivý pohyb vozidel. Začalo to na trati do Modřan (odhadem v době nástupu tramvají T6A5) a objevuje se to také na rekonstruované trati v Černokostelecké ulici, možná i jinde. Nevíte někdo, zda se tím už začal Dopravní podnik či nějaký úřad zabývat? Myslím, že by to nebylo od věci, protože podle mě jde o vážné ohrožení bezpečnosti. Jedna moje kamarádka prohlásila, že bude raději jezdit z Modřan autobusem - důvodem jsou právě tyto nepříjemné vrtivé pohyby, které by mohly mít za následek vykolejení (a poslední kapku tomu nedávno dolil požár některé pryžové součásti vozu, který zaplnil salon štiplavým dýmem, přičemž řidič klidně pokračoval v další jízdě). Mám za to, že by se to mělo nějak řešit.
bude zaveden proklad 7 a A v úseku DH-SA? obě linky mají v sedle int. 10 minut, to je ideální, ne? jízdní doba tram: 7 min, jízdní doba metra: 3 min SA-SK + 4 min SA-DH
dále navrhuji dát tabuli odjezdů kolejové dopravy k výstupní zastávce bus, aby lidi, co jedou jen do strašnic, nemuseli zbytečně na túru směr METPO resp. naopak.
dále navrhuji dát tabuli odjezdů kolejové dopravy k výstupní zastávce bus, aby lidi, co jedou jen do strašnic, nemuseli zbytečně na túru směr METPO resp. naopak.
Plně souhlasim s Petrem ,vymýtit tramvaje z centra města to je blbina!!!Bych ty elektrický busy chtěl vydět jak v centru suplujou za linku 9,3,22 a další podobné.Mam pocit že to by byly teprve zácpy o který se nám ani nezdá. A co by potom asi cestující na to řikali když jsou teď zvyklí na určitej komfort o který by přišli.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Mám být slušný? Pokud ano, moc toho nepronesu... Jen podotknu, že vymítění tramvají z centra plánovali i soudruzi a nějak se jim to nepodařilo, protože zjistili, že je to blbina. A pokud to zjistili dokonce i soudruzi, o něčem to svědčí.... Navíc s takovouhle myšlenkou přijít na webu věnovaném tramvajím je trochu úchylné....Marek B. píše:(...)Konečně by tramvajím odzvonilo a metro by se mohlo netušeně rozvíjet z prostředků ušetřených na tramvajích.
Tak co tomu říkáte?
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
To je neuvřitelně zpátečnická utopie... je fakt, že to tu vypadá skoro jako v Jižní Americe, ale přeci jen jsme zatím o trochu vejš.
Na metro vážně nejsou peníze, ale zrušením tramvají se neušetří vůbec nic!!! Bude totiž potřeba kašt... klientstvo vozit v autobusech, které mají menší kapacitu -> je potřeba víc autobusů -> sežere se víc nafty, která je čím dál tím dražší. Pneumatiky kladou větší odpor, takže se sežere víc energie a opotřebuje víc gumy, která se taky prodraží.
1. fáze sice vypadá rozumně, ALE už byl dost velkej problém nacpat do centra metro B; kvůli podloží a kvůli reliéfu Prahy by další linky metra musely být hluboko -> pro krátké cesty v rámci centra nevhodné. Elektrobusy mají menší kapacitu než tramvaje a navíc by se na ně muselo znova přestupovat. Z hlediska pohodlí cestujícího je taky lepší tramvaj na BKV než autobus na (historické, památkově chráněné) dlažbě. Za hlučnost může především stav tratí - s tím by se mělo něco dělat.
Na metro vážně nejsou peníze, ale zrušením tramvají se neušetří vůbec nic!!! Bude totiž potřeba kašt... klientstvo vozit v autobusech, které mají menší kapacitu -> je potřeba víc autobusů -> sežere se víc nafty, která je čím dál tím dražší. Pneumatiky kladou větší odpor, takže se sežere víc energie a opotřebuje víc gumy, která se taky prodraží.
1. fáze sice vypadá rozumně, ALE už byl dost velkej problém nacpat do centra metro B; kvůli podloží a kvůli reliéfu Prahy by další linky metra musely být hluboko -> pro krátké cesty v rámci centra nevhodné. Elektrobusy mají menší kapacitu než tramvaje a navíc by se na ně muselo znova přestupovat. Z hlediska pohodlí cestujícího je taky lepší tramvaj na BKV než autobus na (historické, památkově chráněné) dlažbě. Za hlučnost může především stav tratí - s tím by se mělo něco dělat.
Omlouvám se všem za nesmyslný a špatný příspěvek. Je mi to moc líto. Byla to součást sázky. Můj názor je přesně opačný. Jsem zastánce masivní výstavby TT. Omlouvám se za váš čas, který jste tomu museli věnovat. Promiňte.
Naposledy upravil(a) Marek B. dne 25.5.2006 17:00, celkem upraveno 2 x.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Moráň je podrobně propracovaná na rozšíření a bezpečnostní úpravy zastávky již myslím od roku 2002 nebo 2003. Realizace umřela společně s revitalizací parku, mělo to být myslím v létě 2004. Pište stížnosti na úřady, tam se to zastavilo.
Ad Národní Divadlo: Leckde je více místa, než o na první pohled vypadá. Nechte se přeqapit. Rád bych akorát podotknul, že v chodnících, často blízko u obrub, jsou sloupy VO a vedou tam tuny a tuny sdělovacích kabelů a tohle všechno překládat je ku***ky drahá věc a často se to nevyplatí...
Ad Národní Divadlo: Leckde je více místa, než o na první pohled vypadá. Nechte se přeqapit. Rád bych akorát podotknul, že v chodnících, často blízko u obrub, jsou sloupy VO a vedou tam tuny a tuny sdělovacích kabelů a tohle všechno překládat je ku***ky drahá věc a často se to nevyplatí...