Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6022
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 29.10.2006 23:58

K-M píše:Dyť už jsme to tu počítali - jede -li 21 ze Strašnic a ne z Pankráce, ujede jedním směrem o DVA km víc, tedy 4 km denně. Kilometr jízdy tramvaje bude bratru za 40,- Kč a to jsem z lacinýho kraje , za to jezdí bus. Tedy 80 Kč denně. Udělá-li to jen v prac. dny, je to 80*20=1600,-
Kvůli 16ti stovkám měsíčně takovýho povyku, pravda jen u jednoho vlaku. Ve skutečnosti to bude mnohem míň, 1km manipulačně je za cca 5,- ale to už jsme tu taky řešili... To je u podniku naší velikosti jako by jsi vyčítal řediteli pozlacený manžetový knoflíčky... :wink: V tomhle podniku jsou takový finanční toky, že se ti o nich možná ani nesní.
OT: To jsem zvědavej, kde tuhle dnešní "jízdu" najdu ráno přesunutou. Tady je totiž úplně všechno, jen o tramvajových tratích posledních 10 stránek ani řádka... :D Dobrou

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 23:28

7080: Ale ty si odporuješ. Prostě Hloubětínu zřejmě ubývá práce, jak ubývá linek do Hloubětína a jak ubývá průmyslu ve Vysočanech. Motolu roste vypravení, jak rostou sídliště Barr. a Řepy. Ale řešit to tak, že se Hloubětínu budou uměle vytvářet vypravení místo aby se vozy a lidi přesunuly do Motola je špatně. Toto je modelový příklad, nepiš, že se do Motola nevejde ani kolo navíc a že by řidiči radši odešli než aby přešli do jiné vozovny.
Miluju diskuse i diskutující (i když to tak někdy nevypadá) :-) Daleko lepší než TV :-) A necítím se sám... jak zpívá P.Spálený. Dobrou noc.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1079
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 29.10.2006 23:14

K-M píše:7080: Ale doprčic, právě že ne. Vozovny se nemusí rovnoměrně podělit. Vozovny mají vypravovat to, co je nejvýhodnější.
Podělit musí, ale rovnoměrně podle polohy. V tom jsme za jedno. A mělo by to platit i ve šední den, kdy je těch "zvěrstev" daleko víc.

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 29.10.2006 23:08

No,od Řep přes I.Pavlova k vypravování linek...to je docela dost v jednom jediném tématu za 4 hodiny...

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 23:01

7080: Ale doprčic, právě že ne. Vozovny se nemusí rovnoměrně podělit. Vozovny mají vypravovat to, co je nejvýhodnější.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1611
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 23:01

DJ LA DÉFENSE píše:Netuším, ale kam ty lidi odvezeš třeba 52 pojede na Pankrác, jelikož je (asi) nejblíž a je jedno jestli minutu po té denní nebo šest, na žádný výrazný bod nepojede ta 52 uhne na Výtoni... Ale faktem je, že ty proklady by byly fajn...
Mam pocit, že jsi si sám odpověděl proč nejezdí v prokladech, ale 1-2 minuty po denní lince.

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 23:00

demon: typicky káemovskej přístup je co nejvíc muziky za co nejmíň peněz. Podívej se do jakéhokoliv soukromého podniku, o nic jiného se nesnažej. jenže DP je komunál a to každej bere jako dobročinnej podnik, ne-li dokonce jako dojnou krávu.
Dyť už jsme to tu počítali - jede -li 21 ze Strašnic a ne z Pankráce, ujede jedním směrem o DVA km víc, tedy 4 km denně. Kilometr jízdy tramvaje bude bratru za 40,- Kč a to jsem z lacinýho kraje , za to jezdí bus. Tedy 80 Kč denně. Udělá-li to jen v prac. dny, je to 80*20=1600. 600,- bych nechal podniku jako úsporu a 1000,- bych dal strašnickýmu řidiči, co si pro svůj vozík pojede na Pankrác. No neber 5%platu navíc prakticky za nic?

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1079
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 29.10.2006 22:57

K-M píše:Ruku na srdce - nejsou ty výjezdy prostě proto, že se vozovny MUSEJ ROVNOMĚRNĚ podělit o sóla? Že by někdo řval (odbory?) kdyby depáci museli o víkendech spojovat a rozpojovat? Že zrovna ve Vokovicích zahálejí o víkendu ta sóla z dvojek, že? Podobně - to že KAŽDÁ vozovna vypravuje STEJNÝ počet nočních vozů nebude jen tak náhodou.
Kapacita řidičů je výmluva - R31 ač motolský jezdil z Vokovic když bylo třeba - a taky to šlo. A bude se to jen rozšiřovat.
Vozovny se musí rovnoměrně podělit, ale potom proč VO nejezdí 15? Měli jsem na ní i 6 pořadí tak proč tam nejsou teď?
Počet nočních se nám moc nezměnil, dostali jsme po dlouhé době jednu 56 navíc. Klidně bychom mohli 56 převlíkat z jedničky, kdyby to časově vycházelo. Jenže nevychází. Pak bychom zase zatahovali ze Spořilova.
Ta jedna navíc je kvůli noční čtyřicítce a úpravě obratových časů na Petřinách.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:55

DavidD píše:O kolik by tak mohlo být dražší nechat noční stat na konečné o 6 minut déle a tím proložit interval?
Netuším, ale kam ty lidi odvezeš třeba 52 pojede na Pankrác, jelikož je (asi) nejblíž a je jedno jestli minutu po té denní nebo šest, na žádný výrazný bod nepojede ta 52 uhne na Výtoni... Ale faktem je, že ty proklady by byly fajn...

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:52

demon píše:Tak to bych ti rád připomenul, že nejvíc se ušetří, když ráno nevyjedem!
To je typickej Káemovskej přístup. Ne dělat dopravu pro spokojenost lidí, ale dělat dopravu co nejlevněji, vždyť lidi už si nějak poradí... To je jako by si přišel do kadeřnictví a chtěl to na havla a oni by ti to udělali na ježka, protože je to levnější. :wink:

K-M: Ale o tom se samozřejmě nikdo nepře ! :)
To kecáš. Je to tak, že prostě pokud už je tam najetá denní link, tak nikoho nezajímají lidi, vždyť současný stav je toho důkazem... Mě se ten nápad líbí, ale je nesplnitelnej, nikdo nepotáhne noční linku přes půl Prahy do 6 do rána. Na konečných ne, ale ve městě, v centru se dost vyřeší i výjezdy linek ráno, bývávalo 10 z Motola, od Anděla podél vody trojskou do Kobylis, 17 z Motola po trase Vozovna-Anděl-Karlák-Národní Divadlo-Ďáblice, 11 ze Strašnic spodem Vršovicema, atd. atd.

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 22:48

7080 píše:Tak trochu počítej 21 z Vokovic je rozhodně blíž než z HL. 11 je trochu sporná, jenže to v noci převlíká na noční, takže tak strašně bych to taky neviděl. A jak to chceš dělat, když daná blízká vozovna nemá volnou kapacitu ať ve vozech nebo v lidech? Neříkám, že je všechno ideální, rozhodně není, ale sem tam je potřeba se na věc podívat i z druhé strany.
Ruku na srdce - nejsou ty výjezdy prostě proto, že se vozovny MUSEJ ROVNOMĚRNĚ podělit o sóla? Že by někdo řval (odbory?) kdyby depáci museli o víkendech spojovat a rozpojovat? Že zrovna ve Vokovicích zahálejí o víkendu ta sóla z dvojek, že? Podobně - to že KAŽDÁ vozovna vypravuje STEJNÝ počet nočních vozů nebude jen tak náhodou.
Kapacita řidičů je výmluva - R31 ač motolský jezdil z Vokovic když bylo třeba - a taky to šlo. A bude se to jen rozšiřovat.

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 29.10.2006 22:47

7080 píše:Tak trochu počítej 21 z Vokovic je rozhodně blíž než z HL. 11 je trochu sporná, jenže to v noci převlíká na noční, takže tak strašně bych to taky neviděl. A jak to chceš dělat, když daná blízká vozovna nemá volnou kapacitu ať ve vozech nebo v lidech? Neříkám, že je všechno ideální, rozhodně není, ale sem tam je potřeba se na věc podívat i z druhé strany.
No jo já nejsem proti,ale je to nepromyšlený.Tak je to i o vozovnách a lidech,ale zase by to šlo nějak udělat...

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:47

K-M píše:7080: Ale ony se i ČD (resp. SŽDC nebo jakýkoliv vlastník - co třeba Letiště???) o tu trať starat bude. Buštěhradka jako rychlodráha na Letiště je neprůchodná, Letiště cítí jako handicap že jako jediné v civilizované evropě nemá kolejové spojení se světem a přitom má miliardy zisku. Jak myslíš že to bude dál? No a pak moderní 471 odvezou ve dvou soupravách ze Zličína to co 9 odváží hodinu. Sci-fi?
Pařížskej RÉR, jen drobec upravenej na naše poměry...

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1611
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 22:46

DJ LA DÉFENSE píše:Ale jasně ta myšlenka je dobrá co myslíš, ale zase jde o prachy, takže v tu chvíli musí jít cestující stranou. Zase na druhou stranu, je blbý aby do 6 strašila cestou do vozovny. Pánové Bratislava, ta má interval v noci, to i Košice maj v noci o víkendu lepší interval než Bratislava
O kolik by tak mohlo být dražší nechat noční stat na konečné o 6 minut déle a tím proložit interval?

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:45

K-M píše:...
DJ: Taky přijde přespávání tramvají v "cizích" vozovnách. Mašinky to uměj běžně - podívaj se do domovského depa třeba jednou za tejden a péče se jim v cizích depech dostane stejné. Ona tramka taky vydrží jednu noc přespat ve vozovně na druhém konci linky a následující noc udělat opět lichý počet půlkol a skončit ve vozovně mateřské. Už se to taky vyzkoušelo, jistě napíše někdo, kdo mi bude chtít upřít prvanství :-) :-)
No ty turnusy jsou tak, že se tam podívají tak jednou za tři dny, a ot u tramvjaí bude taky, první krok je k tomu, že postupně začínají řidiče dozbrojovat průkazy na jiné vozy... Bude to tak. Pak v jednu ráno strašily v létě 24 na Václaváku. Už to tu bylo a bude se to rozšiřovat...

Odpovědět