Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Vozovny se takle moc srovnávat nedaj když každá má jiné vozy. Šlo by třebas porovnávat např. Strašnice, Vokovice a Žižkov (společné sučka), pak Pankrác a Kobylisy (šumperáky) Kobylisy a Strašnice (staré T3) a pod.
Jako mě dostala tabulka co máme ve vozovně vyvěšenou, že největší poruchovost vozů má Motol, pak Strašnice a třetí s velkým odstupem Vokovice. Jen nevím zda se tam započívaj i poršata když jezd jedno.
Jako mě dostala tabulka co máme ve vozovně vyvěšenou, že největší poruchovost vozů má Motol, pak Strašnice a třetí s velkým odstupem Vokovice. Jen nevím zda se tam započívaj i poršata když jezd jedno.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
U mě je pořadí vozoven (z pohledu kaštana, podle vozového parku; chování řidičů je různé)
1. Žižkov, Kobylisy
2. Pankrác, Motol, Hloubětín
3. Vokovice, Strašnice
Žižkov má dobrý T3SUCS - dokud měl i klasiky, tak to bejvalo horší, ale pak "šli do sebe"
Kobylisy - nelze zapomenout na někdejší flotilu postupek 67xx na lince 10
Pankrác - "kdysi" nejrozmanitější park (65xx, 69xx, 80xx, několik SUCS), ale ve slušném stavu, zato dnešní R.P = socka
Motolu možná křivdím a můžou za to T6... ale ani tamější poslední T3 nebývaly nic moc
Hloubětín - T3M a T3M2 tak nějak průměr; kačenami se často nesvezu, ale nepřipadají mi nic extra
Vokovice - sice vozy mejou a nechávaj dlouhodobě dvojice v postupkách, ale jinak je děsně znát, jestli je souprava krátce po dílnách nebo dýl (viz hádání vozů, pazvuky z MG a podvozků, prapodivné jízdní vlastnosti). A když už náhodou dělá ostudu na 22/23, tak převlíknou na 26 a je hotovo...
Strašnice - totéž co Vokovice & neudržujou postupky ani čistotu.
Ke stáří vozů: vokovické a žižkovské SUCS jsou "věkově" od sebe cca 3 roky, to není moc. Prý z výroby nejkvalitnější T3* byly 64xx, potom čím novější, tím zfušovanější (stylem "v DP s tím už uměj, tak si to dodělaj, jak budou potřebovat")
1. Žižkov, Kobylisy
2. Pankrác, Motol, Hloubětín
3. Vokovice, Strašnice
Žižkov má dobrý T3SUCS - dokud měl i klasiky, tak to bejvalo horší, ale pak "šli do sebe"
Kobylisy - nelze zapomenout na někdejší flotilu postupek 67xx na lince 10
Pankrác - "kdysi" nejrozmanitější park (65xx, 69xx, 80xx, několik SUCS), ale ve slušném stavu, zato dnešní R.P = socka
Motolu možná křivdím a můžou za to T6... ale ani tamější poslední T3 nebývaly nic moc
Hloubětín - T3M a T3M2 tak nějak průměr; kačenami se často nesvezu, ale nepřipadají mi nic extra
Vokovice - sice vozy mejou a nechávaj dlouhodobě dvojice v postupkách, ale jinak je děsně znát, jestli je souprava krátce po dílnách nebo dýl (viz hádání vozů, pazvuky z MG a podvozků, prapodivné jízdní vlastnosti). A když už náhodou dělá ostudu na 22/23, tak převlíknou na 26 a je hotovo...
Strašnice - totéž co Vokovice & neudržujou postupky ani čistotu.
Ke stáří vozů: vokovické a žižkovské SUCS jsou "věkově" od sebe cca 3 roky, to není moc. Prý z výroby nejkvalitnější T3* byly 64xx, potom čím novější, tím zfušovanější (stylem "v DP s tím už uměj, tak si to dodělaj, jak budou potřebovat")
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6711
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Nerozumím, 8607-8608 je přece Motolská, ne ? A jen v posledním půl roce bylo na PO šest žižkovských T6 z dvaceti...DavidD píše:Žižkov- má mnohem čistější T6 než Motol jen jsou celé zníčené protože ještě nemají PO a hlavně je střídájí na pozicích přední/zadní vůz(zkus se podívat třeba na soupravu 8607-8608)
Čistotu nehodnotim, tam se až takové excesy nevyskytují.
1. plný souhlasProxy píše:Do pozadí nevidím, takže budu hodnotit z pohledu kaštana:
1. Kobylisy - nejmladší vozový park, ale i klasické t3ky jsou nejlépe udržované a vždy umyté, jen někteří řidiči mají někdy až příliš agresivní styl jízdy
2. Vokovice - čistota vozů srovnatelná s Kobylisy, ale řidičům se nějak nechce topit nebo mám vždy smůlu
3. - 5. - Motol, Pankrác, Hloubětín - vcelku kvalitní vozy - takže průměr
6. Žižkov - neuvěřitelně špinavé a počmárané téšestky
7. Strašnice - špína všude možně, občas dokonce nečitelné orientace
2. Vokovice srovnatelné s KO?to ani náhodou
3.-5.ty bych dohromady nikdy nesrovnával
6. Žižkov- má mnohem čistější T6 než Motol jen jsou celé zníčené protože ještě nemají PO a hlavně je střídájí na pozicích přední/zadní vůz(zkus se podívat třeba na soupravu 8607-8608)
7-souhlas
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Do pozadí nevidím, takže budu hodnotit z pohledu kaštana:
1. Kobylisy - nejmladší vozový park, ale i klasické t3ky jsou nejlépe udržované a vždy umyté, jen někteří řidiči mají někdy až příliš agresivní styl jízdy
2. Vokovice - čistota vozů srovnatelná s Kobylisy, ale řidičům se nějak nechce topit nebo mám vždy smůlu
3. - 5. - Motol, Pankrác, Hloubětín - vcelku kvalitní vozy - takže průměr
6. Žižkov - neuvěřitelně špinavé a počmárané téšestky
7. Strašnice - špína všude možně, občas dokonce nečitelné orientace
1. Kobylisy - nejmladší vozový park, ale i klasické t3ky jsou nejlépe udržované a vždy umyté, jen někteří řidiči mají někdy až příliš agresivní styl jízdy
2. Vokovice - čistota vozů srovnatelná s Kobylisy, ale řidičům se nějak nechce topit nebo mám vždy smůlu
3. - 5. - Motol, Pankrác, Hloubětín - vcelku kvalitní vozy - takže průměr
6. Žižkov - neuvěřitelně špinavé a počmárané téšestky
7. Strašnice - špína všude možně, občas dokonce nečitelné orientace
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6711
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
To se dá jenom hodně těžko objektivně zhodnotit...arny píše:...která vozovna je asi nejlepší?
Domluvim se s každym, ale když to zhodnotim podle vztahu ke svěřenýmu majetku, tak to podle mě vypadá asi takhle: 1.Žižkov, 2.Vokovice, 3.Motol, 4.Kobylisy, 5.Pankrác, 6.Strašnice, 7.Hloubětín.
A pokusim se i vysvětlit proč takhle. S Žižkovskýma šestkama neni tolik problémů jako s Motolskýma (zohlednil jsem i to, že jich maj podstatně míň), taky esúčka jsou na Žižkově v lepší kondici než ve Strašnicích a Vokovicích (pravda, jsou novější).
Na opačnym konci je u mě Pankrác, některý jejich erpéčka jsou v dost tragickym stavu, Strašnice který ovšem maj bezkonkurenčně nejhorší a nejstarší vozovej park, takže i motivace k lepšim výkonum asi nebude nejvyšší, a Hloubětín kterej má sice docela slušný Motry, ale údržba kačen rozhodně neprobíhá tak, jak by měla...
ÚD radši hodnotit nebudu, stejně očekávam bumerang...
Tak teď váham, mam kliknout na "Odeslat" nebo ne....
Měl bych jen takouvou otázku, která vozovna je asi nejlepší? Beru spíše podle přístup lidí ne podle vozového parku. Moje hodnocení by bylo asi takovýhle 1. Vokovice, 2. Žižkov, 3. Kobylisy, 4. ÚDD, 5. Strašnice, 6 - 7. Pankrác+Motol. 7. Hloubětín. Berte to pouze jen jako můj subjektivní názor, já se vždy domluvil všude a snažili se mi vyjít vstříc.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Do nikoho tady prudit nepotřebuju Ptát se okolo nic nemusim, jen jsem konstatoval, že T3nízká podlaha je šmé.syverin píše:Hele DJ, předtím, než se ti podaří smíchat všechny fakta dohromady a vyvodit si z nich subjektivní dojmy, tak bys mohl dát jasně najevo, jestli se chceš na něco zeptat, nebo jenom tak prudit a chovat se podle toho.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Hele DJ, předtím, než se ti podaří smíchat všechny fakta dohromady a vyvodit si z nich subjektivní dojmy, tak bys mohl dát jasně najevo, jestli se chceš na něco zeptat, nebo jenom tak prudit a chovat se podle toho.DJ LA DÉFENSE píše:Beru zpět, mě by v životě nenapadlo dát si na starý auto novou kastli teda. Pro mě?? Mě to je jedno já tramvají jezdim, pokud to jde co nejméně, pakliže to je schváleno jako nový typ, jak je možné například, že na tom jsou rozlamovačky, okénka jsou jaké jsou, jak je možné, pakliže to je rekonstrukce změnit délku vozidla a jeho povahu? Nebo průvan a zimu ode dveří a oken normy povolují?? A jaktože to nemusí vykonávat zkoušky jako třeba když přišla 14T?? Prostě je to jen šmelení, bohužel těmahle šuntama z dílen se daleko nedostaneme, škoda... (demone, ne že zase budeš psát, jak jsou Vaše výrobky perfektní, teďka vyjimečně nemluvím o kvalitě provedené vaší práce, ale týhle kre*ténský myšlence rekonstrukce)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Beru zpět, mě by v životě nenapadlo dát si na starý auto novou kastli teda. Pro mě?? Mě to je jedno já tramvají jezdim, pokud to jde co nejméně, pakliže to je schváleno jako nový typ, jak je možné například, že na tom jsou rozlamovačky, okénka jsou jaké jsou, jak je možné, pakliže to je rekonstrukce změnit délku vozidla a jeho povahu? Nebo průvan a zimu ode dveří a oken normy povolují?? A jaktože to nemusí vykonávat zkoušky jako třeba když přišla 14T?? Prostě je to jen šmelení, bohužel těmahle šuntama z dílen se daleko nedostaneme, škoda... (demone, ne že zase budeš psát, jak jsou Vaše výrobky perfektní, teďka vyjimečně nemluvím o kvalitě provedené vaší práce, ale týhle kre*ténský myšlence rekonstrukce)demon píše:Na starym autě, na starej techničák můžeš vyměnit i karoserii. Je to jen část vozu. Znam pár lidí co to takhle dělali, pravda už je to nějakej pátek nazpět. Dneska už se to nevyplatí, cena NOVÝ karoserie + montáž + lak je vyšší než cena NOVÝHO auta.
Jinak samozřejmě u starých aut se to dělá pořád, proč si myslíš že se prodávaj papíry z bouraných aut...
A nejenom pro mě je to dobrý, pro tebe taky...
VarioLF je schválený jako nový vozidlo, pražská wana je typ T3R.PLF a společnou má jen karoserii VarCB3LF, o jejim schválení v podobě nového vozidla pochybuju.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6711
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Na starym autě, na starej techničák můžeš vyměnit i karoserii. Je to jen část vozu. Znam pár lidí co to takhle dělali, pravda už je to nějakej pátek nazpět. Dneska už se to nevyplatí, cena NOVÝ karoserie + montáž + lak je vyšší než cena NOVÝHO auta.DJ LA DÉFENSE píše:Na starým autě na starej techničák taky těžko můžeš dát novou kastli. Ale pro trebe dobrý, když z toho žiješ.
Jinak samozřejmě u starých aut se to dělá pořád, proč si myslíš že se prodávaj papíry z bouraných aut...
A nejenom pro mě je to dobrý, pro tebe taky...
VarioLF je schválený jako nový vozidlo, pražská wana je typ T3R.PLF a společnou má jen karoserii VarCB3LF, o jejim schválení v podobě nového vozidla pochybuju.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Promin na starý papíry postavit nový vozidlo, který nemůsí plnit normy pro nový vozidlo je šmelinářství. Na starým autě na starej techničák taky těžko můžeš dát novou kastli. Nota bene moooooc by mě zajímalo jak to je s homologací. Prostě je to černota. Ale pro trebe dobrý, když z toho žiješ.demon píše:Kdyby to byla černota tak se to nedělá.
Výrobci se bouřit nemůžou, neb nemají důvod. Asi jako by se bouřili výrobci aut proti servisu co ti vymění tvuj vylágrovanej motor.