Ostrava!!!
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
- Ostravák
- Uživatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 18.6.2005 16:11
- Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
- Kontaktovat uživatele:
Se špatným stavem svršku nesouhlasím. Je pravda, že na několika úsecích je to otřes. Např. 17. listopadu, ale jinak je to v poho.izzy píše:Shrnout se to da jednoduse:
Co se tyka kvality vozidel jak pro ridice tak pro cestujici je Ostrava to nejlepsi co muze nas stat nabidnout...
Co se tyka poctu spoju, provazanosti a kvality kolejoveho svrsku je to jeden z nehorsich tramvajovych provozu...
Obecne by se to dalo aplikovat na Brno...nektera vozidla otres ale zato pocet spoju, provazanosti a i trochu kavalita svrsku je na velmi vysoke urovni...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
- Kontaktovat uživatele:
Zvláštní, když jsme s Ostravákem mluvili s ostravskými tramvajáky, tak většinu dost na vybavení kabiny nadávali - a fakt jsem tam několikrát viděl historické kousky, které už v Praze dávno nepoužíváme.izzy píše:Co se tyka kvality vozidel jak pro ridice tak pro cestujici je Ostrava to nejlepsi co muze nas stat nabidnout...

Shrnout se to da jednoduse:
Co se tyka kvality vozidel jak pro ridice tak pro cestujici je Ostrava to nejlepsi co muze nas stat nabidnout...
Co se tyka poctu spoju, provazanosti a kvality kolejoveho svrsku je to jeden z nehorsich tramvajovych provozu...
Obecne by se to dalo aplikovat na Brno...nektera vozidla otres ale zato pocet spoju, provazanosti a i trochu kavalita svrsku je na velmi vysoke urovni...
Co se tyka kvality vozidel jak pro ridice tak pro cestujici je Ostrava to nejlepsi co muze nas stat nabidnout...
Co se tyka poctu spoju, provazanosti a kvality kolejoveho svrsku je to jeden z nehorsich tramvajovych provozu...
Obecne by se to dalo aplikovat na Brno...nektera vozidla otres ale zato pocet spoju, provazanosti a i trochu kavalita svrsku je na velmi vysoke urovni...
Máš kus pravdy. Však ona ta jednotnost voz. parku DPP teď dostává (a ještě dostane) se zaváděním np tramvají docela na frak.Martins píše: Mám ten dojem, že právě tu odvahu vzaly DPP z plachet ti čtyři pohrobci, co žijí vlastním životem ve vozovně Pankrác a trvalo mu bez pár roků deset let než si uvědomil, že zprogresněním sice zajístí zvýšení úrovně cestování, ale cestující mu rozhodně nepředvedou stay ovation. Když k tomu přičtu některé další faktory (velké investice do nízkopodlažních autobusů a metra atd.) je docela zřejmý důvod, proč po Praze jezdí vozy pro běžného cestujícího podobné jako vejce vejci a počet vypravovaných nízkopodlažních vozů se dá zatím počítat na prstech obou rukou.
Bylo ještě hůř. Není to zas tak dávno, co jezdila v sedle co 20 minut třeba i d-7. Za posledních několik roků se prodloužila u některých linek doba špičky třeba i o hodinu. O víkendu je 20 minutových interval nepsaným pravidlem, jak napsal Ostravák, jednoduše to stačí a větší množství spojů by nebylo tak efektivní (a efektivita vytíženosti spojů je primus motor toho, o co tu běží). V době špičky je nejrychlejším spojením centrum - Nádraží Vítkovice linka d-6. Tu trasu mezi Kolonii Jeremenko a Nádraží Vítkovice mám mnohokrát prošlápnutou. Když se v práci dařilo (skončil jsem před půl druhouKáem píše:Minulý týden jsem byl v Ostravě. Jel jsem 6 tramvajema a POKAŽDÝ BYLA JINÁ! Šotouš jásá, ale ekonom pláče.
A tak přidám i pár dalších dojmů: Na vítkovické nádraží jsem pak musel od linky 1 pěšky nebo riskovat výletní jízdu 11. Na druhou stanu řidiči ochotně prodávali lístky. Jak by ne, když při ceně 17,- jsem jim ty 3,- nechal, protože samozřejmě neměli drobný. Tady by se zas mohla poučit Praha, že to jde. Ale 20 minut v sedle... A když člověk prostuduje jízdní řád, zjistí že ze zdánlivé spousty linek je použitelná jedna přímo a druhá s přestupem ( a navíc obvykle ne na stejném ostrůvku) a vyhlídkou na nejméně 10 minut čekání... No nevim... O trochu víc jsem si pak vážil DPHLMP.


K pestrosti vozového parku : nazval bych to daní za snahu DPO o koupi nových vozidel po krachu ČKD. Mohli jsme mít třeba 30 Aster a krásných, ale my jsme si řekli ne, občané si zaslouží víc a tak začala pohádka na dobrou noc jak k 14 Astrám přibylo 9 Trií


Rozhodně bych si nedovolil dopravnímu podniku cokoliv vyčítat. V posledních deseti letech se nakupovaly vozy, které splňovaly dvojci základních kritérií = technivkou úroveň a cenovou dostupnost a dopravnímu podniku lze přičíst jen k dobru, že se přes nebezpečí šlápnutí do neznáma rozhodl do těchto nákupu jít. Jen tak pro zajímavost : Ve kterém českém městě se poprvé v provozu objevily vozy T6A5, Astra, Trio, Vario, VVLF60 ? Pravda asi to nikoho nepřekvapí, když se část vyrábí v martinovských dílnách, ale odvaha a inciativa se cení

Neberte to rozhodně jako kritiku, jen mě přepadla taková fylozofická nálada před večerkou.
Naposledy upravil(a) Martins dne 10.12.2006 13:00, celkem upraveno 1 x.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Minulý týden jsem byl v Ostravě. Jel jsem 6 tramvajema a POKAŽDÝ BYLA JINÁ! Šotouš jásá, ale ekonom pláče.
A tak přidám i pár dalších dojmů: Na vítkovické nádraží jsem pak musel od linky 1 pěšky nebo riskovat výletní jízdu 11. Na druhou stanu řidiči ochotně prodávali lístky. Jak by ne, když při ceně 17,- jsem jim ty 3,- nechal, protože samozřejmě neměli drobný. Tady by se zas mohla poučit Praha, že to jde. Ale 20 minut v sedle... A když člověk prostuduje jízdní řád, zjistí že ze zdánlivé spousty linek je použitelná jedna přímo a druhá s přestupem ( a navíc obvykle ne na stejném ostrůvku) a vyhlídkou na nejméně 10 minut čekání... No nevim... O trochu víc jsem si pak vážil DPHLMP.
A tak přidám i pár dalších dojmů: Na vítkovické nádraží jsem pak musel od linky 1 pěšky nebo riskovat výletní jízdu 11. Na druhou stanu řidiči ochotně prodávali lístky. Jak by ne, když při ceně 17,- jsem jim ty 3,- nechal, protože samozřejmě neměli drobný. Tady by se zas mohla poučit Praha, že to jde. Ale 20 minut v sedle... A když člověk prostuduje jízdní řád, zjistí že ze zdánlivé spousty linek je použitelná jedna přímo a druhá s přestupem ( a navíc obvykle ne na stejném ostrůvku) a vyhlídkou na nejméně 10 minut čekání... No nevim... O trochu víc jsem si pak vážil DPHLMP.
Potom to asi všichni tají nebo jim strážní služba zabavila foťáky a mobily a pohrozila jim trestním stíháním za vynášení podnikových informacíPvvS píše:No co vim tak tam byli snad vsichni z ovy az na Borise, kteri informuji na forech)

Trio jsem v pondělí obkukoval jenom zvenčí. Neměl jsem dost odvahy na to, abych se Jenkimu (pokud to byl teda on, kdo řídil Trio) vecpal do tramvaje. A bohužel jsem ani nepatřil mezi vyvolené, kteří byli 28. října na tiskové konferenci v martinovských dílnách. Naštěstí tam byli jiní tramvajofilové, kteří zvládli vyfotit stanoviště řidiče za mě : http://www.k-report.net/foto/m078.jpgTombus píše:Vím, že na té tramvaji jsou zajímavější věci, ale co je zač ten přední panel?
Ovládací panel vychází z klasického Tria, ale rozhodně je vůz vybaven na první pohled kvalitnějším palubním počítačem a (světe div se) i větším množstvím tlačítek a dalších bebechů.