Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Katapult
Jj, především žižkováci mají na tomto tlačítku mnoho funkcí ( sebedestrukce, turbo ...)bokša píše:Včera jsem jel na patnáctce 7266, která měla zajímavý ovládací prvek - Katapult sedačky. Že by inovace?
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Re: Katapult
kolegové mají dobrý smysl pro humor - to bych díky tomuto tlačítku byl neustále v luftu, protože na tomto místě jsem zvyklý na tlačítko FUNKCE ČB, vždy se na klasice chytím, i když je tam napsáno NICbokša píše:Včera jsem jel na patnáctce 7266, která měla zajímavý ovládací prvek - Katapult sedačky. Že by inovace?
Škodovka s tím neměla moc společného, v té době měla vlastní problémy díky dalšímu tehdejšímu bosovi - Soudkovi. ČKD byl velký kolos a kolejová doprava byla jen jeho částí. Při normálním ekonomickém vedení by právě kolejová doprava nemohla padnout, protože měla zajištěno dost zakázek především od státních/městských podniků (metro, RT6, soupravy Premier pro ČD - nakonec Pendolino). Navíc to nebyly žádné zastaralé provozy ve Vysočanech a Libni, ale nová fabrika na Zličíně. Dnes je tam SKV - Siemens na pádu ČKD vydělal. Stejně tak jako vedení, které to celé poslalo do kytek. Ale na rozdíl od podobných případů z Poldi a Škody se toto vedení nechovalo tak nápadně, proto se o nich nemluví.Jabberwocky píše:Absolut: Já vím, že jsou to spekulace, ale sestřelil tehdy někdo ČKD, aby se udělalo místo na trhu pro Škodovku? Nebo se tam prostě jen obyčejně kradlo?
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Zkus to tady http://ropid.cz/cz/mapy.htmMarek B. píše:Můžu se zeptat, kde se dá sehnat v elektronické podobě takový ten plánek denního linkového vedení tramvají, co je normálně na zastávkách? Stránky DP jsou úplně na nic.
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
tak u tohoto příspěvku budu dost zlý9001 píše:A otevřít h... a zavolat na dispečink, že s výhybkou je problém a jestli by byla možnost z důvodu lepší propustnosti jet po jiné koleji.
Taky trochu iniciativy ze strany řidičů a ne jenom skučet jaký jste chudáci.
- a ty si jako myslíš, že jenom nadáváme a nic neděláme? jen si nemysli, že nevoláme na dispečink, ale zrovna včera se to opět minulo účinkem, a přitom na lince 4 vše bylo zaviněno zamrznutou vyhybkou ve smyčce Kotlářka. co se tam dělo si neumíš představit a ani do dnešního rána se stav v této smyčce nezlepšil, částečné odklizení sněhu a odkrytí vyhybek bylo kolem 10 hodiny!!! a kdy že napadl ten sníh? to si představuješ, že dispečink bude řešit průjezdy po jiných kolejích jen na zavolání? řidiči se všemožně snažili zachránit situaci svou iniciativou (někteří si brali i šroubovák - máte můj obdiv), neustále skákali z vozu do vozu a ty se nám pokoušíš radit, abychom otevřeli pusu a zavolali? ono to vždy taky jaksi není možné jet po jiné koleji. Linka 4 včera jezdila částečně mimo pořadí, protože se neměla kde prohodit, nebo na to nezbyl čas.
Takže útočné příspěvky si příště nech od cesty!