Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
V územním plánu je ta vlečka ještě redukovanější, končí někde u té výškové budovy u zastávky Belárie. Leda že by ta změna ÚP ještě nebyla zakreslena...Absolut píše:... s existencí vlečky počítá ÚP (právě kvůli vozovně, neboť DP si dal v 199x podmínku, že chce do vozovny vlečku). No a aby se mohl prodat areál čokoládoven, tak taky bylo lepší, aby nebyl zatížen nedokončenou stavbou na pozemku. Kdyby nebyly plány na vozovnu, tak se mohla ta vlečka v roce 2002 snést...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Ta vlečka se samozřejmě ani náhodou neprodloužila do stavu, v jakém s ní počítal projekt KOMOKO v 198x, udělala se jenom ta jedna kolej kolem Chirany a to je jenom malá část plánovaného kolejiště. Tahle úprava se musela udělat proto, že vlečka nebyla od přeložky při výstavbě TT zkolaudovaná a bylo zapotřebí toho dosáhnout ze 2 důvodů - za prvé proto, že s existencí vlečky počítá ÚP (právě kvůli vozovně, neboť DP si dal v 199x podmínku, že chce do vozovny vlečku). No a aby se mohl prodat areál čokoládoven, tak taky bylo lepší, aby nebyl zatížen nedokončenou stavbou na pozemku. Kdyby nebyly plány na vozovnu, tak se mohla ta vlečka v roce 2002 snést.
Rekonstrukce dost velkého kusu pacifiku (asi 3 kilometry včetně redukce starého Modřanského nádraží) by mohla proběhnout kolem roku 2012 jako vyvolaná investice při výstavbě obchvatu Komořan, zatím se s tou opravou železnice počítá, pokud to ještě nejaká aktivita obyvatel nezabije.
Rekonstrukce dost velkého kusu pacifiku (asi 3 kilometry včetně redukce starého Modřanského nádraží) by mohla proběhnout kolem roku 2012 jako vyvolaná investice při výstavbě obchvatu Komořan, zatím se s tou opravou železnice počítá, pokud to ještě nejaká aktivita obyvatel nezabije.
Ta vlečka tam byla prodloužena především proto, že papírově tam vedla už od konce 80. let kdy se KOMOKO začalo stavět, jen realita pokulhávala. Takže když přišly peníze na opravu, musela se "opravit" do onoho papírového stavu Je paradoxní že peníze šly na zcela nepotřebnou vlečku vedoucí ke zrušeným a nikdy nepostaveným továrnám, zatímco zaplavená trať pacifiku je dodnes v dezolátním stavu - což je dáno jiným vlastníkem.Absolut píše:Na vozovnu v Hodkovičkách je stále územní rezerva a kvůli tomu byla prodloužena vlečka bývalé fabriky Orion až vedle chirany na kraj pozemku plánované vozovny (dneska je na tom pozemku všeliký bordel, skládka a prodejna Dřevoráj. Ale ta vozovna tam dle dostupných informací fakt nikdy nebude.
No to je bezvadný, to je jako kdybych si koupil auto a oni mi řeknou, abych s ním jezdil jen okolo Mladé. Bol., že dál jezdit nemám, protože je to pro ně již daleko. Nebo abych ho nepůjčoval ženě, protože se jim komunikuje lépe se mnouMOp píše:Nové tram Škoda 15T měly původně chodit do Hloubětína a Motola, ale podmínka Škody Transportation zní jen vozovna Motol. Důvod - je nejblíže výrobně a spokojenost s tamním zázemím, včetně komunikace s řidiči.