Nepotěším tě, pluhy nové generace nemají kolejničky alá T3, ale pouze televize po vzoru T3SUC/CS a tam úprava jak jistě uznáš za vhodné správně nevynikne..arny píše: Pevně věřím, že 5417 se bude těšit stejné péči jako jeho předchůdce a bude i správně označen:
http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rij ... kovice.jpg
douvám, že si jí 5407 neodvezla sebou
Pluhy druhé generace (5411-5419)
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
5407 byl (ještě je), podle mě nejudržovanější, nejčistší a s nejhezčím (moc neoprýskaným) lakem ze všech vozoven. Pevně věřím, že 5417 se bude těšit stejné péči jako jeho předchůdce
a bude i správně označen:
http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rij ... kovice.jpg
douvám, že si jí 5407 neodvezla sebou
Pořád jsem se zamýšlel na tím proč je vlákno nazváno „pluhy druhé generace“, když jsou vlastně v pořadí 3 na bázi T3. Ale možná je to tím, že zde je provedena odlišná (daleko větší ) rekonstrukce než ty předchozí: jiná výzbroj, okno místo půlky dveří, odlišne provedená levá bočnice, atd.
a bude i správně označen:
http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rij ... kovice.jpg
douvám, že si jí 5407 neodvezla sebou
Pořád jsem se zamýšlel na tím proč je vlákno nazváno „pluhy druhé generace“, když jsou vlastně v pořadí 3 na bázi T3. Ale možná je to tím, že zde je provedena odlišná (daleko větší ) rekonstrukce než ty předchozí: jiná výzbroj, okno místo půlky dveří, odlišne provedená levá bočnice, atd.
Pluh ani jakákoliv zkušebka do SA nezajede, neboť nikam do vozoven nesmí. To jedině v kritické situaci.Pepa píše:Jo díky, on kdyby pluh zajel při zkušebce někdy do SA tak bych se tak zvědavě neptal A 5415 než bude...
Jinak tě potěším - 5415 už je nalakován a je na ploše, připraven na montáž elektrovýzbroje.
Na druhou stranu by se stejně muselo vystoupit a zkontrolovat výšku radlice nad zemí. Ledaže by tam byl nějaký koncový spínač, který by ji zastavil cca 3-5 cm nad zemí.I.am.good píše:Je tam taková ďóra na klíč T, poblíž prvních dveří. Tím se zvedá /spouští. Ovšem je provedena příprava kabeláže pro motorické zvedání, to by se ale ovládalo pouze z nárazníku (takže zastavit, vylézt ven, stisknout čudlík, vlézt dovnitř, jet dál), takže opět technologie zaperlila.