http://www.youtube.com/watch?v=IuOncS2VSBIfricoolinek2 píše:http://www.ceskatelevize.cz/porady/8881 ... tare-damy/
Zajímavý šotodokument - žhavte PVR boxy a další rekordéry.

Moderátor: TRAM-FÓRUM
http://www.youtube.com/watch?v=IuOncS2VSBIfricoolinek2 píše:http://www.ceskatelevize.cz/porady/8881 ... tare-damy/
Zajímavý šotodokument - žhavte PVR boxy a další rekordéry.
...nebo si přivstaňtefricoolinek2 píše:Zajímavý šotodokument - žhavte PVR boxy a další rekordéry.
Jen jestli by ten pobyt nešel zkrátit - to byl důvod, proč jsem nad tím vůbec začal uvažovat.XSC píše:Nějak tu pomalost vzduchotechniky u lanovky nevidím. Dveře fungují spolehlivě a tlakování se zvládne při pobytu ve stanici.
Nějak tu pomalost vzduchotechniky u lanovky nevidím. Dveře fungují spolehlivě a tlakování se zvládne při pobytu ve stanici. Trolej nad lanovkou ve verzi z 30. let bývala. I tak by baterka zůstala - alespoň pro osvětlení je potřeba záložní zdroj.Karotka píše:Vzduchotechnika je pomalá a složitá (pokud se udržuje jen pro jediný účel). Dveře se dají napájet ze staniční sítě.
Koneckonců ani ta baterka není povinná - řekněme, že by se vybudovala trolej (ale nic megalomanského, stačilo by 400 V).
Oskar píše:.....je potřeba počítat s nějakým minimálním časem na výměnu a nahánění kaštanů a nafouknutí vzduchojemů, takže by bylo možné zkrátit jízdu nejvýše o minutu a to by jen nabouralo grafikon....
Kdyby se náhodou vozy měnily (jako že asi nebudou, slouží dobře a prachy se sypou jinam), bylo by výhodné eliminovat veškerou vzduchovýzbroj a nahradit elektřinou.Kalič píše:Nemá někdo informace, jestli se v dohledné době nechystá výměna vozů....