Krom ZTC1 zmiňovaného P_V není v této oblasti nic, co by bylo napojené na metro, či s metrem jinak souviselo.MM-Mikulovsky píše:P_V díky, ale o tom jsem slyšel i viděl nějaké záběry ze vnitř, ale můj nový zdroj mluvil o místě co by odpovídalo cca tomuto prostoru.
Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Pražské metro
-
- Uživatel
- Příspěvky: 452
- Registrován: 18.2.2009 22:45
- Bydliště: Praha 3 (1,9,16 uz bohuzel ne), sem tam Praha 11 :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Je to sice trochu (dost) OT, ale nevite neco i o bunkrech v Prokopskem udoli a okoli? Tam to sice nema s metrem nic spolecneho, ale udajne je to tak velike, ze by to melo byt napojeno az na metro a take na objekty v Radlicich...
Re: Pražské metro
Na trase A je momentálně v úseku Náměstí Míru - Dejvická přerušen provoz.
Re: Pražské metro
Nicméně se tam s tím zdrojem klidně pohybuj, každá pověst je dobrá
Re: Pražské metro
K tomu se dá říct asi jen to, že je to územní rezerva v ÚP. O výstavbě druhého vestibulu se mluvilo už koncem 80. let, ale nikdy to nepřešlo k realizaci.MM-Mikulovsky píše:P_V opět díky - co bys pohl ještě říct k možnosti druhého vestybulu stanice Hradčanská cca pod nádražím Dejvice, jež je vyznačena v levém horním rohu tebou přiloženého plánku?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
P_V opět díky - co bys pohl ještě říct k možnosti druhého vestybulu stanice Hradčanská cca pod nádražím Dejvice, jež je vyznačena v levém horním rohu tebou přiloženého plánku?
Re: Pražské metro
Ten objekt tam podle mapy už nezasahuje:MM-Mikulovsky píše:P_V díky, ale o tom jsem slyšel i viděl nějaké záběry ze vnitř, ale můj nový zdroj mluvil o místě co by odpovídalo cca tomuto prostoru.
Ve vyznačeném prostoru se pak nachází plynová regulační stanice, asi by ji kvůli bezpečnosti nestavěli v bezprostřední blízkosti nějakého byť nedokončeného vlezu do metra. Nicméně je možné, že pokud by se ten objekt dostavěl jako fungující metro a ne jako kryt, pak by v tom místě zřídili vestibul.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
P_V díky, ale o tom jsem slyšel i viděl nějaké záběry ze vnitř, ale můj nový zdroj mluvil o místě co by odpovídalo cca tomuto prostoru.
Re: Pražské metro
Na Klárově, pod hradbami naproti úřadu vlády, je stanice metra (nebo objekt uspořádaný stejně jako stanice metra), z 50. let minulého století. Prý nikdo neví, proč to vypadá jako stanice metra, nebo jakého projektu to bylo součástí. Stanice má jednu velkou loď podobně jako Kobylisy, navazující traťové tunely, co o kus dál slepě končí, a eskalátorový tunel (uprostřed přerušený podestou) co ústí zde.MM-Mikulovsky píše:Jsem si vzpomněl - včera jsem slyšel něco o údajné existenci zadeklovaného vestibulu cca na Špejcharu (u navrhovaného umístění neprosazené "chobotnice"):
Metro tam nikdy nejezdilo, od počátku tam byl protiatomový kryt vlády, napojený asi i na jiné podzemí, a dnes je tam strojovna ochranného systému metra. Na té Letné jsou komíny od dieselagregátů v parku. A možná i nějaký nenápadný výlez nebo propojení do dalších bunkrů...
Tajné to není, v jakémsi magazínu vyšly i fotky.
edit: http://agartha.cz/html/pruzkumy/praha/k_vlady/index.php
Naposledy upravil(a) P_V dne 09.6.2011 2:10, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Jsem si vzpomněl - včera jsem slyšel něco o údajné existenci zadeklovaného vestibulu cca na Špejcharu (u navrhovaného umístění neprosazené "chobotnice"):
a) Je to pravda a nachází se tam?
b) Se kterou stanicí =M=A je (či měl být) propojen? Osobně bych při směru klesání provozovaných eskalátorů dvou nejbližších (Malostranská cca na sever a Hradčanská cca na západ) očekával že s Malostranskou, ale můj zdroj vykládal o Hradčanské.
PS: Kdyby jste dokázali odpovědět během zítřejšího dopoledne byl bych vděčen - odpoledne mám v plánu se (z jiných důvodů) s mým zdrojem pohybovat v sousedství toho místa.
a) Je to pravda a nachází se tam?
b) Se kterou stanicí =M=A je (či měl být) propojen? Osobně bych při směru klesání provozovaných eskalátorů dvou nejbližších (Malostranská cca na sever a Hradčanská cca na západ) očekával že s Malostranskou, ale můj zdroj vykládal o Hradčanské.
PS: Kdyby jste dokázali odpovědět během zítřejšího dopoledne byl bych vděčen - odpoledne mám v plánu se (z jiných důvodů) s mým zdrojem pohybovat v sousedství toho místa.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Tenhle zvuk má všech sedm souprav 81-71MARS - tedy těch, které nejdříve jezdily na trase C a pak byly upraveny pro trasu B.matejbrozek píše:A taky měly (nebo ještě mají) zvuk více podobnější 81-71 - takové to klasické vrčení motoru.
Na technické podrobnosti nejsem ten pravý, ale ten zvuk je od podvozků a mělo by to být způsobeno tím, že tyto soupravy mají původní převodovky, zatímco další už mají repasované / nové.
-
- ovocnář
- Příspěvky: 128
- Registrován: 20.9.2010 15:34
Re: Pražské metro
A taky měly (nebo ještě mají) zvuk více podobnější 81-71 - takové to klasické vrčení motoru.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Bílý nátěr měly tři soupravy - prototypová 3138-50 a dvě první sériové 3111-22, 3153-54.Vojta Tramvaj píše:Mohu se zeptat, co je se soupravou 3153+3203+3209+3216+3154?? Proč je jen v bílé?? Je to Prototypka??
Dík za odpověď
Zatímco prototypová souprava dostala v roce 2001 (v rámci přestavby na LZA) unifikovaný nátěr, zbylé dvě soupravy (tzv. sanitky) zůstaly bílé i po dvou revizích R4 (takže se dá usuzovat, že už jim ten bílý nátěr zůstane až do šrotu - nebo možná pro jeden vyvolený vůz do muzea, kdo ví ...). Prototypová souprava prošla v roce 2009 další přestavbou, která spočívala hlavně v unifikaci s posledními rekonstruovanými soupravami a dnes jezdí, stejně jako obě zbývající sanitky, na trase B. A aby byla tato souprava alespoň trochu odlišena od ostatních souprav, tak nad každou kabinou je označena písmenem "P".
Obě zbývající sanitky už rozhodně nejsou bílé, ale spíš šedé, kromě jednoho čelního vozu. Ten prošel před pár měsíci pokusnou očistnou kůrou a po cca čtyrech hodinách usilovného čištění různými sajrajty byl opět skutečně bílý. Ovšem nejspíše zůstane jenom u tohoto vozu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Ono to je první verze nátěru, ale tak bílý není, má snad červený pruh nahoře a k tomu logo metra.Pavel Vrtiška píše:Není,takových souprav je na =B= více.Vojta Tramvaj píše:Mohu se zeptat, co je se soupravou 3153+3203+3209+3216+3154?? Proč je jen v bílé?? Je to Prototypka??
Dík za odpověď
-
- Uživatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 23.4.2011 20:40
- Bydliště: u linky 9,10,16,58,59
Re: Pražské metro
Není,takových souprav je na =B= více.Vojta Tramvaj píše:Mohu se zeptat, co je se soupravou 3153+3203+3209+3216+3154?? Proč je jen v bílé?? Je to Prototypka??
Dík za odpověď