Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Jirka: Jednoduše. Depo Hostivař má přece ve správě Škoda, Kačerov má Siemens, kde tedy bude ty opravy dělat?
K těm dílům. No tak podvozky vyrábí Bombardier, i když to je Siemens výrobek. U 15T taky vyrábí podvozky němci, ale jiná firma, která dodává i jiným předním výrobcům...
K těm dílům. No tak podvozky vyrábí Bombardier, i když to je Siemens výrobek. U 15T taky vyrábí podvozky němci, ale jiná firma, která dodává i jiným předním výrobcům...
Re: Pražské metro
9001 píše: když má jenom Zličín...
stejně to má stejné díly
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
http://praha.idnes.cz/dopravni-podnik-o ... zpravy_sfo
Začíná to mít dobrý vývoj. Jenom by mě zajímalo kde bude DPP ty vozy opravovat, když má jenom Zličín...
Jinak se mi libí, jak celkově vozy MHD jsou jako koncern VW. At si koupíte cokoli stejně to má stejné díly
Začíná to mít dobrý vývoj. Jenom by mě zajímalo kde bude DPP ty vozy opravovat, když má jenom Zličín...
Jinak se mi libí, jak celkově vozy MHD jsou jako koncern VW. At si koupíte cokoli stejně to má stejné díly
Re: Pražské metro
P_V + vs-metrak: Pánové, velmi děkuji.
Re: Pražské metro
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2050483OMH píše: v jakých místech bylo původně zamýšlení depo metra B.
Depo Jinonice
Depo mělo být v Jinonicích.
Re: Pražské metro
Měl bych dotaz. Studoval jsem dneska brožuru: http://www.prazsketramvaje.cz/clanky/19 ... dpraha.pdf
A zajímalo by mě, v jakých místech bylo původně zamýšlení depo metra B. (viz mapa na předposlední stránce)
Díky
A zajímalo by mě, v jakých místech bylo původně zamýšlení depo metra B. (viz mapa na předposlední stránce)
Díky
Re: Pražské metro
Zcela běžně lze i vidět strojvedoucí za jízdy močící otevřenými dveřmi do tunelu...
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
To je sice pravda, ale vzhledem k tomu, že knipl či tlačítko pro rozjezd jsou na pravé straně panelu a tlačítko dveří či vlakového rozhlasu na levé straně, tak stejně fíra musí sedět +/- uprostřed.Hhoonnzzaa píše:Strojvedoucí metra může sedět kde chce (pokud dosáhne na potřebná tlačítka). Sedačka není nijak ukotvená k podlaze.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Pražské metro
Strojvedoucí metra může sedět kde chce (pokud dosáhne na potřebná tlačítka). Sedačka není nijak ukotvená k podlaze.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Pardón mě se zdálo že sedí víc vpravo, ale to bude tím, že skutečně jezdím metrem velmi málo.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Asi větrání po předchozím kolegovi po střídání na IPchemik píše:někdo znalý by mně mohl poučit - dnes jsem absolvoval cestu metrem =C= a do zastávky na Pražáku, směr Háje, se vřítila soupravička, kde měl řidič natvrdo otevřené dveře od své kabinky, do prostoru perónu. Pochopitelně za jízdy.
Normální to je, spíš se ale používají pravé dveře, někdy i oboje pro lepší účinek.chemik píše:Je to normální/povolené/bezpečné?
Toleruje se to.
Bezpečné to je, pokud je fíra v kabině sám. Přeci jenom pravděpodobnost, že by se s fírou převrátilo křeslo a propadl by tou úzkou štěrbinou mezi dveřmi a panelem je téměř nulová.
MM-Mikulovský píše:dle postavení perónu na PP vlevo od soupravy usuzuji, že byly otevřeny ty násobně vzdálenější od místa strojvedoucího
Strojvedoucí sedí uprostřed soupravy a k bočním dveřím má stejně daleko.
Re: Pražské metro
Ano, jezdí, ale proti vypadnutí jsou jištěni ještě jedněma dveřmajara píše:no ono v tom teple co v těch kabinách je se občas vyvětrat musí. Tramvajíci též jezdí s otevřenou kabinouchemik píše:někdo znalý by mně mohl poučit - dnes jsem absolvoval cestu metrem =C= a do zastávky na Pražáku, směr Háje, se vřítila soupravička, kde měl řidič natvrdo otevřené dveře od své kabinky, do prostoru perónu. Pochopitelně za jízdy. Je to normální/povolené/bezpečné?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
no ono v tom teple co v těch kabinách je se občas vyvětrat musí. Tramvajíci též jezdí s otevřenou kabinouchemik píše:někdo znalý by mně mohl poučit - dnes jsem absolvoval cestu metrem =C= a do zastávky na Pražáku, směr Háje, se vřítila soupravička, kde měl řidič natvrdo otevřené dveře od své kabinky, do prostoru perónu. Pochopitelně za jízdy. Je to normální/povolené/bezpečné?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
chemik: Moc metrem nejezdím (většinou max. 1 - 2 stanice kolem Pankráce), takže osobně jsem se s tím snad nesetkal, ale řekl bych, že mi to připadá na tlakové větrání kabiny (které nyní hrozně chybí kaštanům v salónu 15T).
No a vzhledem k tomu, že:
1.) okno ve dveřích kabiny není snad nijak otevíratelné
2.) dle postavení perónu na PP vlevo od soupravy usuzuji, že byly otevřeny ty násobně vzdálenější od místa strojvedoucího
Z výše uvedeného osobně mi to nebezpečné nepřipadá a asi bych byl, na jeho místě, občas nucen to také tak dělat.
No a vzhledem k tomu, že:
1.) okno ve dveřích kabiny není snad nijak otevíratelné
2.) dle postavení perónu na PP vlevo od soupravy usuzuji, že byly otevřeny ty násobně vzdálenější od místa strojvedoucího
Z výše uvedeného osobně mi to nebezpečné nepřipadá a asi bych byl, na jeho místě, občas nucen to také tak dělat.