KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Je nějaká šance, že by mohla vzniknout jakási "KT8D5.RN2PV" ev. č. 9056??
-
- Uživatel
- Příspěvky: 42
- Registrován: 30.10.2008 12:03
Re: KT8D5
Vidím to taky tak, jako MF. Několik článků je nových, ale celá nová kompletní 49.tramvaj asi né. Toto téma velice krásně zpracoval Vladislav Borek (včetně kolizí vozů), takže předpokládám, že nehoda 49. vozu pro Prahu by mu určitě neunikla. Nový by měl být článek B k vozu 0019 - došlo k nehodě 0018 s nákladním automobilem, který bylo rozhodnuto zkusit opravit. Krátce poté došlo k nehodě 0019 s autobusem - protože se opravárenská základna plně věnovala rozbité 0018, bylo rozhodnuto B článek 0019 vyrobit nový. 9011 - nehoda s náklaďákem, objednán nový článek B, mezitím nehoda 9018 - poškozen článek A. Ke zprovoznění využit odstavený článek A z vozu 9011. Takže tramvaj 9011 po zprovoznění měla: článek A - opravený původní 9018 a článek B - nový. Tolik nový články. Vůz 9006 byl po nehodě zrušen a jeho části použity pro dlouhodobě odstavený a vybrakovaný vůz 9012. Jelikož nehoda 9006 (16.9.1994) přišla v době, kdy bylo více vozů odstaveno po nehodě, byly pro zprovoznění spojeny nepoškozené články A 9019 a B 9017 a vůz jako 9019 zařazen do provozu. Zmuchlané B 9019 a A 9017 byly převezeny do dílen k opravě a po opravě vyjela tramvaj jako 9017.
Poslední známé prohazování článků je v souvislosti s nehodou 9002 a jejím převozem do Šumperka na modernizaci. Jinak ostatní by mělo být, tak jak to vyjelo.
Jelikož je v nehodách vozů zmiňováno třebas i prostřelení okna 9003 19.2.1997 a náhrada ve službě vozem 9013, těžko by autorovi unikl 49. vůz KT8.
Poslední známé prohazování článků je v souvislosti s nehodou 9002 a jejím převozem do Šumperka na modernizaci. Jinak ostatní by mělo být, tak jak to vyjelo.
Jelikož je v nehodách vozů zmiňováno třebas i prostřelení okna 9003 19.2.1997 a náhrada ve službě vozem 9013, těžko by autorovi unikl 49. vůz KT8.
Re: KT8D5
49. asi ne, ale byly prototypy 0018 a 0019. 0018 skončila někde v Rusku a 0019 v Ostravě - nyní jako jednosměrná s číslem 1500. Prototypy si párkrát bouchly a tuším, že právě 0019 byl pak dodán jeden nový krajní člának a možná i nový střední - bylo to však ale v době, kdy už snad byly první čtyři ověřovací vozy 9001-9004. Teď z hlavy to fakt nevím. Jediný vyřazený vůz byl 9006. U ostatních více poškozených vozů se různě kombinovaly články např 9017 a 9019, z části nová byla i 9011. Havarované články se po opravách zkombinovali a byl zase vůz na světě .fricoolinek2 píše:Na K-repu píše McBain něco o tom, že existovala i 49. kachna, která ovšem měla při zkušebních jízdách těžkou nehodu a byla v tichosti sešrotována? Co je na tom pravdy?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Na K-repu píše McBain něco o tom, že existovala i 49. kachna, která ovšem měla při zkušebních jízdách těžkou nehodu a byla v tichosti sešrotována? Co je na tom pravdy?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Máš za málo, já to vzal rovnou všechno.arny píše:Já potřeboval vědět, pouze prvních 6. Na těch ostatních spočinla kapka mého potu, pouze při dobíhání a ne při práci.
Stejně děkuji...
A první byla 9082
KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Já potřeboval vědět, pouze prvních 6. Na těch ostatních spočinla kapka mého potu, pouze při dobíhání a ne při práci.
Stejně děkuji...
A první byla 9082
Stejně děkuji...
A první byla 9082
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Máš pravdu, 9082 byla první trochu sem se překoukl.MF píše:Mám pocit, že první byla 9082 nikoliv 9081.JANEK L. píše:Tady máš všechny KT8D5.RN2P, jak byly zařazovány do provozu: 9081, 9082, 9069, 9072, 9085, 9062, 9090, 9074, 9083, 9052, 9077, 9093, 9087, 9076, 9095, 9068, 9091, 9078, 9071, 9079, 9051, 9067
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
MF píše:Mám pocit, že první byla 9082 nikoliv 9081.JANEK L. píše:Tady máš všechny KT8D5.RN2P, jak byly zařazovány do provozu: 9081, 9082, 9069, 9072, 9085, 9062, 9090, 9074, 9083, 9052, 9077, 9093, 9087, 9076, 9095, 9068, 9091, 9078, 9071, 9079, 9051, 9067
JJ, 9082 byla určit první nízkou kačenou, co byla zařazená do provozu.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Mám pocit, že první byla 9082 nikoliv 9081.JANEK L. píše:Tady máš všechny KT8D5.RN2P, jak byly zařazovány do provozu: 9081, 9082, 9069, 9072, 9085, 9062, 9090, 9074, 9083, 9052, 9077, 9093, 9087, 9076, 9095, 9068, 9091, 9078, 9071, 9079, 9051, 9067
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Tady máš všechny KT8D5.RN2P, jak byly zařazovány do provozu: 9081, 9082, 9069, 9072, 9085, 9062, 9090, 9074, 9083, 9052, 9077, 9093, 9087, 9076, 9095, 9068, 9091, 9078, 9071, 9079, 9051, 9067arny píše:Měl bych malou otázku. Může mi tu někdo říct (a věřím, že může) prvních 6 znízkopodlažněných Kačen? Prototyp byla 9082, pak byla 9081 a dál si to nepamatuji díky.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Perfektní bude stačit. Jen jsem si potřeboval něco ujasnit.Tom 11 píše:Bude stačit?
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Bude stačit?arny píše:Měl bych malou otázku. Může mi tu někdo říct (a věřím, že může) prvních 6 znízkopodlažněných Kačen? Prototyp byla 9082, pak byla 9081 a dál si to nepamatuji díky.
KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Měl bych malou otázku. Může mi tu někdo říct (a věřím, že může) prvních 6 znízkopodlažněných Kačen? Prototyp byla 9082, pak byla 9081 a dál si to nepamatuji díky.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Tak to muselo být až ke konci týdne, jelikož jsem jí ještě ve čtvrtek viděl s přelepeným oknem.