Předpokládám, že to měla být šestka, a vyvstává tedy otázka, od kdy se tedy bude jezdit do Podbaby. 1. 9., jak píše DPP.cz, to asi nebude, žeMOp v tématu TT Hlubočepy - Barrandov píše:(...) zkraceni reko Podbaby o 4 dny (konec 26.5.2011)...
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Předpokládám, že to měla být šestka, a vyvstává tedy otázka, od kdy se tedy bude jezdit do Podbaby. 1. 9., jak píše DPP.cz, to asi nebude, žeMOp v tématu TT Hlubočepy - Barrandov píše:(...) zkraceni reko Podbaby o 4 dny (konec 26.5.2011)...
Nebo někdo chtěl trávu?Tom píše:Zase někdo něco nedomyslel, to se běžně stává...
No, však taky proto, když vyšlo posouzení SSZ z tohoto směru na F, tedy nepřípustné, se nadále vesele stavíTom píše:Taková kolona je tady každý den... a někdy i dál než vede ta červená čáraNa Suchdole nyní pracuju tak to mám možnost sledovat naživo
Nejzajímavější je vidět kolik autobusů se do ní stihne natlačit...
Taková kolona je tady každý den... a někdy i dál než vede ta červená čára
Já to pochopil takto - u "0km" SSZ na křížení v(ý)jezdu do nového obratiště (za ním jen jeden pruh pro IAD místo dvou před), což v součtu má způsobovat cca 2 km dlouhou kolonu jedoucí od Suchdola.johndj píše:Mohl bych poprosit o podrobnosti k popisovanému problému? Neumím si teď nastalou situaci vybavit. DěkujiMartin Šubrt píše: Ale nemám dobré zprávy pro místní automobilisty. Kapacitní posouzení účelnosti křižovatky s vjezdem do smyčky ve směru do centra přineslo stupeň F (kvůli následné zastávce je tam jen jeden pruh), což ve směru k Suchdolu generuje za hodinu cca 2 km kolonu vozidel...
Mohl bych poprosit o podrobnosti k popisovanému problému? Neumím si teď nastalou situaci vybavit. DěkujiMartin Šubrt píše: Ale nemám dobré zprávy pro místní automobilisty. Kapacitní posouzení účelnosti křižovatky s vjezdem do smyčky ve směru do centra přineslo stupeň F (kvůli následné zastávce je tam jen jeden pruh), což ve směru k Suchdolu generuje za hodinu cca 2 km kolonu vozidel...
A na konci Papírenské je coMartin Šubrt píše:Pokud se někdo neprobere, budou mít v Papírenský s IAD 2x tak veseleji...
OK, tak to bude při celkové ceně těch vizošek stále K3 a 21Ab....gabuliatko píše:2 člověkodny to je zhruba 15tisíc, plus poštovné a balné ...HvB píše:Ta 3D 15T v CADu by se mi hodila
2 člověkodny to je zhruba 15tisíc, plus poštovné a balné ...HvB píše:Ta 3D 15T v CADu by se mi hodila
Myslím, že je tu máme hezkých pár měsíců... http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2010120501Ploki píše:Myslím, že toto se tu ještě neobjevilo. Alespoň takovéto vizualizace jsem zatím neviděl
http://strategickeprojekty.dpp.cz/tramv ... izualizace
Když to mají v knihovně hotový, tak to tam grafici dají. Většině lidí je to stejně šumák, tramvaj jako tramvaj.Absolut píše:Deptá mě tam stále dokola ta Kotasova K3 a 21ab. Přitom namodelovat 3D 15T v CADu nám trvalo dva dny.