Tak má to své mouchyZXS91 píše:Ale jo, pěkné... Když budu chtít na jednotlivý z Vysočan do Všetat, tak jedině s exkurzí přes Lysou... Paráda...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Tak má to své mouchyZXS91 píše:Ale jo, pěkné... Když budu chtít na jednotlivý z Vysočan do Všetat, tak jedině s exkurzí přes Lysou... Paráda...
Ale jo, pěkné... Když budu chtít na jednotlivý z Vysočan do Všetat, tak jedině s exkurzí přes Lysou... Paráda...matti píše:Od 11.12. dojde k dokončení integrace tratí ve Středočeském kraji do systému PID. Přibude k stávajícím 17 linkám dalších 13.
http://www.ropid.cz/download.php?s=1&id ... df&Lang=cs
Přiřazení písmenka S a čísla tratím bych zrovna integrací nenazýval, viz poznámky v mapce. K uznávání dokladů PID má většina nových tratí ještě daleko...matti píše:Od 11.12. dojde k dokončení integrace tratí ve Středočeském kraji do systému PID. Přibude k stávajícím 17 linkám dalších 13.
http://www.ropid.cz/download.php?s=1&id ... df&Lang=cs
Já tipuju, že šance potkat moderní rychlíkový vůz je jen na nějakém rychlíku z/do Prahy. Nedávno jsem jel expresem ze Slovenska a celý ve složení relativně moderních klimatizovaných vozů čd. Občas vídám na rychlících do Brna vozy v českých národních barvách, ty mají modernizovaný interiér, jinak jen samé muzeum. Na rychlících do Děčína a Chomutva pořád samé muzejní kousky. Jinak na EC jsem žádný starý vůz už dlouho neviděl.fricoolinek2 píše:Můžu se zeptat, jak je to nyní s rozšířeností moderních železničních vagónů? EC, IC jezdí jen moderní vozy? Jak je to s vlaky Ex a R? Dá se i tam někdy najít moderní vozy nebo prakticky jen muzea socialismu?
edit: již vyprodánoVyzýváme všechny zájemce, železniční fanoušky, přátele, aby nám s tím pomohli a zúčastnili V PÁTEK 23. 9. 2011 NAŠÍ CVIČNÉ JÍZDY Z PRAHY DO OSTRAVY A ZPĚT A TO ZA SYMBOLICKÝCH 50 KČ ZA JEDNOSMĚRNOU CESTU ODKUDKOLI KAMKOLI.
To je nejlepší, jedna paní povídala.kruťák píše:No známá ze Zelenče prej šla ani ne před týdnem na houby do klánovického lesa (tj. přes počernickou a klánovickou trať, pokaždé přecházela v jiném místě) a říkala, že stačí jít nepříliš exponovaným místem (dál od přejezdů) a vidí to i očima, že to není utažený. Za některý šrouby prý zkoušela brát a povolený byly.
Ale osobně jsem nezkoumal, jen dávám k dobru to, co povídala.