Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Měl bych na skladě několik otázek týkajících se Motola:
- 9123 má nově jednosedačky, to jsou z 9165? jak dlouho je má?
- od kdy jsou půjčené 14T v Hloubětíně? Jasně si to pamatuju, jak tam šly, vím, že už vozy rotují, ale s hrůzou jsem zjistil, že první várku jsem si nezaznamenal (září?)
- Jsou ještě v Mo T3R.P 8434+8435 nebo už byly vráceny? Případně kdy byly vráceny?
- Na Žižkov byly teď v lednu půjčeny 8657+8658, 8659+8660 a to je všechno, nebo ještě něco?
- Do Strašnic byly teď v lednu půjčeny 8673+8674, 8689+8690 a to je všechno, nebo ještě něco?
- 9123 má nově jednosedačky, to jsou z 9165? jak dlouho je má?
- od kdy jsou půjčené 14T v Hloubětíně? Jasně si to pamatuju, jak tam šly, vím, že už vozy rotují, ale s hrůzou jsem zjistil, že první várku jsem si nezaznamenal (září?)
- Jsou ještě v Mo T3R.P 8434+8435 nebo už byly vráceny? Případně kdy byly vráceny?
- Na Žižkov byly teď v lednu půjčeny 8657+8658, 8659+8660 a to je všechno, nebo ještě něco?
- Do Strašnic byly teď v lednu půjčeny 8673+8674, 8689+8690 a to je všechno, nebo ještě něco?
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Díky moc za přehled
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Takže jsem prolezl vozovnu a přináším soupis toho, co se momentálně fyzicky ve Vokovicích nachází. Bohužel jsem si nevšiml a unikly mi tři nočky, které již byly venku a na jejichž místě v noci stojí denní vozy, takže to není 100%, ale to můžu posléze doplnit. Takže bez záruky.
Pro přehlednost je to sepsané tak, jak se to na kolejích ve vozovně nacházelo. Nejblíž k výpravně/vratům je 30. kol. a soupis je odzadu k vratům depa, neboť se stojí i před vraty, proto je to psané jakoby "obráceně". Pro lepší představivost - postavíte se ke zdi depa, před vámi je první kolej, druhá, třetí atd, vpravo vrata a dvůr. Tak jak to "stojí a leží" i ve skutečnosti. Na každou kolej v depu se vejde 5 vozů, mimo 30. (3 místa), 3. (2 místa), 2. (2 místa v myčáku, 2 před) 1. (2 místa).
Vysvětlivky k písmenům u čísla vozu: P - práce, UD - čeká na dílny, Př - překážka čili nemožnost na daném místě odstavovat vozy (většinou tam stojí nějaký "vrak"). V - znamená vrata depa a odděluje tak co už stojí na dvoře. Čárkou ´ je pro přehlednost označen první vůz soupravy (či solo). 5028 je lorka na šrot. Nultá kol. je objízdka, Kan - před kantýnou, SE záloha ve Střešovicích.
30. P8273´, 8174+8173´
29. P8159´, 7139+7150´, 8175, 8176´
28. P8160´, 7129+7128´, 7169+7159´
27. 7090´, 7175+7174´, 7147+7146´
26. 8329+8269´,8181´, 7143+7142´
25. Př5028 , 8158+8259´, 8573+8268´
24. 8281´, 8565+8278´, 8574+8283´
23. 8327´, 8564+8254´, 8570+8280´
22. 8266´, 8577+8275´, 8568+8270´ V 7141+7140
21. 8256´, 8276´, 8265´, 8263´, 8267´
20. 8251´, 8567+8277´, 7163+7162´
19. v y l o u č e n á k o l e j
18. v y l o u č e n á k o l e j V 6867+6866´
17. 7151´, 7135+7132´, 8172+8171´ V 7161+7160´
16. UD8282´, 8575+8271´, 8579+8258´ V 8328+8325´
15. 8264´, 8578+8279´, 8572+8260´
14. 8324´, 8272´, 7157+7144´
13. 7166´, 8163´, 8326´, 8345´, 8179´
12. UD8257´, 8166+8165´, 8184+8183´ V 8323+8185´
11. Př7015´, Př6900´, Př6876´, Př7089´, 7148´ V 7149´, UD7133´
10. 8332´, 7167+7134´, 7171+7170´ V 7177+7176´
9. 7153´, 8152+8151´, 8571+8274´
8. UD7152´, 8344+8343´, 8333+8182´
7. P8330+P8354´, 8155+8154´
6. 5417´´ , 7165+7164´, 8347+8346´ V 7183+7182´
5. 8331´, 8170+8169´, 8340+8341´
4. 48180´, 8576+8255´, 8569+8252´
3. 8177´, 8153´
2. 8337+8336´, 8162+8161´
1. 8178+8156´
0. 7178´, 7131+7130´, 7044´, 6938+6948´, 7057´
Kan 6831+6829´, 7197´, 7179´
SE 7155+7154´
Pro přehlednost je to sepsané tak, jak se to na kolejích ve vozovně nacházelo. Nejblíž k výpravně/vratům je 30. kol. a soupis je odzadu k vratům depa, neboť se stojí i před vraty, proto je to psané jakoby "obráceně". Pro lepší představivost - postavíte se ke zdi depa, před vámi je první kolej, druhá, třetí atd, vpravo vrata a dvůr. Tak jak to "stojí a leží" i ve skutečnosti. Na každou kolej v depu se vejde 5 vozů, mimo 30. (3 místa), 3. (2 místa), 2. (2 místa v myčáku, 2 před) 1. (2 místa).
Vysvětlivky k písmenům u čísla vozu: P - práce, UD - čeká na dílny, Př - překážka čili nemožnost na daném místě odstavovat vozy (většinou tam stojí nějaký "vrak"). V - znamená vrata depa a odděluje tak co už stojí na dvoře. Čárkou ´ je pro přehlednost označen první vůz soupravy (či solo). 5028 je lorka na šrot. Nultá kol. je objízdka, Kan - před kantýnou, SE záloha ve Střešovicích.
30. P8273´, 8174+8173´
29. P8159´, 7139+7150´, 8175, 8176´
28. P8160´, 7129+7128´, 7169+7159´
27. 7090´, 7175+7174´, 7147+7146´
26. 8329+8269´,8181´, 7143+7142´
25. Př5028 , 8158+8259´, 8573+8268´
24. 8281´, 8565+8278´, 8574+8283´
23. 8327´, 8564+8254´, 8570+8280´
22. 8266´, 8577+8275´, 8568+8270´ V 7141+7140
21. 8256´, 8276´, 8265´, 8263´, 8267´
20. 8251´, 8567+8277´, 7163+7162´
19. v y l o u č e n á k o l e j
18. v y l o u č e n á k o l e j V 6867+6866´
17. 7151´, 7135+7132´, 8172+8171´ V 7161+7160´
16. UD8282´, 8575+8271´, 8579+8258´ V 8328+8325´
15. 8264´, 8578+8279´, 8572+8260´
14. 8324´, 8272´, 7157+7144´
13. 7166´, 8163´, 8326´, 8345´, 8179´
12. UD8257´, 8166+8165´, 8184+8183´ V 8323+8185´
11. Př7015´, Př6900´, Př6876´, Př7089´, 7148´ V 7149´, UD7133´
10. 8332´, 7167+7134´, 7171+7170´ V 7177+7176´
9. 7153´, 8152+8151´, 8571+8274´
8. UD7152´, 8344+8343´, 8333+8182´
7. P8330+P8354´, 8155+8154´
6. 5417´´ , 7165+7164´, 8347+8346´ V 7183+7182´
5. 8331´, 8170+8169´, 8340+8341´
4. 48180´, 8576+8255´, 8569+8252´
3. 8177´, 8153´
2. 8337+8336´, 8162+8161´
1. 8178+8156´
0. 7178´, 7131+7130´, 7044´, 6938+6948´, 7057´
Kan 6831+6829´, 7197´, 7179´
SE 7155+7154´
Re: Vozovny - ŽIŽKOV
Ahoj chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nevíte kdy příjdou a jestli vůbec příjdou na Žižkov nějaký eRPéčka děkuju
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Tak na ni opravdu mám smůlu . Třeba takovou 8328 vidím poslední dobou každý den, zatímco 7090 jsem neviděl asi měsíc.jara píše:Vzhledem k tomu, že se jedná skoro o atyp tak jezdí na solo linkách vypravovaných vokovicema. Ale nejčastěji jsem ji viděl ted na 367105 píše:Poslední dotaz - jak je na tom 7090?
Díky za odpovědi.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Vzhledem k tomu, že se jedná skoro o atyp tak jezdí na solo linkách vypravovaných vokovicema. Ale nejčastěji jsem ji viděl ted na 367105 píše:Poslední dotaz - jak je na tom 7090?
Díky za odpovědi.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Můžete mi prosím napsat, které pankrácké T3R.P jsou ve VO, potažmo v HL? Nápodobně, které vokovické suchoje se už nachází v SA? Je v tom přeřazování nějaký systém? Poslední dotaz - jak je na tom 7090? Velmi dlouho jsem ji neviděl, avšak o vyřazení se nikde nic nepíše. Mám na ni prostě smůlu, nebo už to má za sebou?
Díky za odpovědi.
Díky za odpovědi.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Jako že to maj vytáhnout ze sudu? Nebo jak? Sorry, neudržel jsem se...MM-Mikulovsky píše:PS: Kdyby nějaký muderátor přetáhl předcházející (asi od sud)bylo by to skvělé.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Dovoluji si přenést diskuzi z vlákna T3RP...:
PS: Kdyby nějaký muderátor přetáhl předcházející (asi od sud)bylo by to skvělé.
A při pohledu na mapu sítě TT je to logické - na levém břehu jsou jen dvě a na pravém 5 a MO má tu nejblišší sousední PA daleko - 10,576km a přitom v okolí MO jsou dvě nejvytíženější koncové TT - Barrandov a Plzeňská, protože po každé z nich defakto minimálně v ranní špičce PD jezdí 4 linky! (Úplně nejdelší vzdálenost VO - KO je 13,166km, ale TT v okolí VO nejsou tak vytížené jak u MO.)Láďa píše:Jestli mě paměť neklame, tak se tady psalo, že i přesto, že Motol nemá kam dávat vozy, má s jejich (paradoxně nízkým) počtem problémy ve vypravení. Ve zkratce, kapacita vozovny Motol je nedostatečná.
PS: Kdyby nějaký muderátor přetáhl předcházející (asi od sud)bylo by to skvělé.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Nyní v soupravě 8270+8160.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Nevíte, s kterým vozem T3R.PLF jezdí 8160? Vždycky jsem ji potkával za 8254, jenomže 8254 dnes jako sólo na lince 2.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Navíc jediný, který nemá v drátu 600V.Bobik píše:Ži - uvnitř, neprůjezdný.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
díky, chlapi
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ži - uvnitř, neprůjezdný.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
venku - Strasnice, Kobylisy
uvnitr prujezdny - Motol, Pankrac, Hloubetin
uvnitr neprujezdny - Vokovice
Zizkov nevim
uvnitr prujezdny - Motol, Pankrac, Hloubetin
uvnitr neprujezdny - Vokovice
Zizkov nevim