Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
HOnzula
- Uživatel
- Příspěvky: 194
- Registrován: 23.9.2010 16:53
Příspěvek
od HOnzula » 06.5.2012 22:02
Ahoj, dneska cestou z práce jsem pořídil přes sklo náhradního busu, mobilem pár obrázků v Zenklově.. směrem od Palmovky jsou první práce u Stejskalovy a táhnou se až skoro k silničnímu podjezdu U kříže. Dále jsem koukal na stav rekonstrukce od Bulovky výše. Jestli jsem postřehl, tak co má být podbito je podbito, chybí zrekonstuovat jen pár přejezdů mezi Vychovatelnou a Okrouhlickou. No a taky by to chtělo zastávky
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A abych nezapomněl, tak od křižovatky Ke Stírce je taky hotovo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 01.5.2012 21:23
Tady je alespoň ta očekávačka. DC nebyla a hlavně v noci ta pomalu byla naprosto neviditelná, bo se schovávala v lampách, takže jsi z dálky viděl akorát konec a začátek hledal kde vlastně je.
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 30.4.2012 21:43
No, já jsem koukal, jak se tam už v pátek při prvním teplém dni dělala stříška
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
A jen co jsme se jedné z mrazu zbavili DC, vyroste nová z vedra ZC. OMG BKV
![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
-
kasme
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kasme » 30.4.2012 14:21
Naposledy upravil(a)
kasme dne 30.4.2012 21:50, celkem upraveno 1 x.
-
kasme
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kasme » 27.4.2012 16:30
-
kasme
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kasme » 27.4.2012 9:13
no nechtěl jsem zde zabíhat do detailů
dráha pro přesun dílců bude z nějakých jakoby kolejnic
je to vidět na holešovickém břehu pod dílcem 3
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 9.JPG.html
díly budou na dvou speciálních vozících a každý bude mít dvě nápravy poměrně daleko od sebe, kvůli rozložení zatížení mostovky
pokud si dobře pamatuji - každý příčník může být zatížen jen 50t (vzdálenost mezi příčníky je 4 metry)
MOpův obrázek v lepší kvalitě
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 9.jpg.html
něco je vidět i na animaci, kterou už jsem sem určitě taky před časem dával
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... y.gif.html
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 26.4.2012 17:59
MM-Mikulovsky píše:kasme: Sím nechápu "budou sloužit jen jako podložky dráhy pro pusun ocelových dílů oblouku na místo zdvihu" - možno mi (případně dalším) vysvětlit polopaticky ?
Tyhle ocelove oblouky, az se po dvou k sobe svari, tak se po tom budou presunovat do spravneho mista na moste.
Nepamatuji si jiz zda tam pro ne budou vytvoreny provizorni kolejnice ci jen pomoci hydrauliky..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 26.4.2012 16:14
kasme: Sím nechápu "budou sloužit jen jako podložky dráhy pro pusun ocelových dílů oblouku na místo zdvihu" - možno mi (případně dalším) vysvětlit polopaticky?
Jó, ještě nikdo zde neuvedl - v uplynulých dvou nocích (z 24. a 25. 4. 2012 od 22:00hod do 4:00 hod následujícího dne) proběhla obousměrná výluka Výtoň - Palackého náměstí. Dle mých info bylo provedeno na několika místech vyřezání onoho nadbytečného materiálu (délky kolejnic) - o němž jsme se tu již krátce po únorové výluce bavili. A samozřejmě následně svaření kolejnic do jednoho celku.
Osobně jsem po tom jel dnes pouze jako kaštan - jednou tam (RP) a podruhé zpět (15T), takže subjektivní pocit jen z první jízdy, že je v daném úseku klidnější. Může někdo potvrdit či vyvrátit?
Nemá někdo info
o údajně chystaném přesunu přístřešků JCD na Podolském nábř. z chodníků na ostrůvky?
-
Lister
- Uživatel
- Příspěvky: 166
- Registrován: 22.1.2004 9:17
- Bydliště: Praha 8
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lister » 04.4.2012 0:52
Měl bych dotaz na někoho znalého. Jak o víkendu začala reko u Vychovatelny, tak tam dělali několik děr cca 5x2 m kolmé na osu kolejí. Jedna dvojile cca kolem zastávky Vychovatelna a druhá dvojice děr cca o 150 m výše směrem k Okrouhlické. Než jsem zjistil k čemu mají sloužit, tak už jsou zaasfaltované.
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2386
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 03.4.2012 23:45
konečně víme, k čemu jsou BKV dobré: provizorní tratě. a provizorní zastávky
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 02.4.2012 20:04
Nešlo, protože přídavný žlábek je asi 2x dražší než kolejnice. Vubec nechapu, co bys tim vylepsil, navic by vznikla mezera jako prase, do ktery by padali cyklisti jak hrusky..