No jo, jenomže než někdo takový popisek přelouská, tak u toho usne.MM-Mikulovsky píše:"Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde bude v ranní špičce pracovního dne obracet 1/2 pásmovaných spojů, která v ostatním provozním období pásmování bude končit na stávající konečné Dejvická. Z čehož plyne, že do nové konečné Nemocnice Motol pojede v době pásmování jen 1/2 spojů."
Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Franklin: nemohu s tebou souhlasit - musím souhlasit s petr91
"Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde bude v ranní špičce pracovního dne obracet 1/2 pásmovaných spojů, která v ostatním provozním období pásmování bude končit na stávající konečné Dejvická. Z čehož plyne, že do nové konečné Nemocnice Motol pojede v době pásmování jen 1/2 spojů."
nemohu brát, že jde o obecný popis, když v začátku je uvedeno časové období "v ranní špičce pracovního dne" = správný popisek bych viděl takto:petr91 píše:..............Pásmo sice na novém Áčku bude, ale ne trojí jako vyznívá z tohoto popisku, ale v ranní špičce bude každá druhá souprava končit ve stanici Petřiny, ale přibližně od 9:30 do 20:00 bude každá druhá končit ve stanici Dejvická.Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde budou v ranní špičce pracovního dne obraceny pásmové vlaky. Část jich tedy skončí na Dejvické, část zde na Petřinách a část pojede ještě o stanici dál, na Nemocnici Motol.
...........
"Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde bude v ranní špičce pracovního dne obracet 1/2 pásmovaných spojů, která v ostatním provozním období pásmování bude končit na stávající konečné Dejvická. Z čehož plyne, že do nové konečné Nemocnice Motol pojede v době pásmování jen 1/2 spojů."
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Mně ten popisek o pásmování přijde správný. Neříká se v něm, že 3 různé konečné (Dejvická, Petřiny, Nemocnice Motol) budou mít 3 těsně za sebou jedoucí soupravy. Prostě je to obecný popis toho, jaké varianty budou během celého dne.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Fotky z V.A pěkné, některé místa jsem ještě na fotografiích neviděl, ale některé popisky...
Pokud bych se něčemu podivoval, tak tomu, že ve vestibulu stanice Nemocnice Motol jsou umístěny označovací strojky i na vstupu k nástupišti, které je určeno pouze pro výstup.
Pásmo sice na novém Áčku bude, ale ne trojí jako vyznívá z tohoto popisku, ale v ranní špičce bude každá druhá souprava končit ve stanici Petřiny, ale přibližně od 9:30 do 20:00 bude každá druhá končit ve stanici Dejvická.Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde budou v ranní špičce pracovního dne obraceny pásmové vlaky. Část jich tedy skončí na Dejvické, část zde na Petřinách a část pojede ještě o stanici dál, na Nemocnici Motol.
A to je správně, slepci nechodí po vodících pruzích do kterých se umisťují překážky, ale chodí vedle, kde mají přibližně metr z obou stran garantováno (není tomu bohužel většinou pravda), že do ničeho nenarazí.Pokud budete sledovat vodící slepeckou linii, zjistíte, že jste ve sloupu...
Pokud bych se něčemu podivoval, tak tomu, že ve vestibulu stanice Nemocnice Motol jsou umístěny označovací strojky i na vstupu k nástupišti, které je určeno pouze pro výstup.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Hmmm, tak nám vůbec ne.ZXS91 píše:tohle nám bylo řečeno vlastně jen tak mezi řečí
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Podle infa ze školního fakt platí 1.4., ale oficiálně taky od nikoho nic, tohle nám bylo řečeno vlastně jen tak mezi řečí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Tak to datum opravdu důvěru nebudí.Karosák píše:A víme co je 1.4. za datum jo?
Horší je, že jsem čerstvě po Školení 1 a nebylo tam o nějaké úpravě rychlostí na výhybkách ani bůů.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
A víme co je 1.4. za datum jo?
- Bába Foutéř
- Šťoura
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.1.2007 19:25
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Týkat se to bude pouze uzamykatelných výhybek s červeným návěstidlem.kruťák píše:Já to slyšel taky, a to od nějakého "vyššího důstojníka", takže bych to bral jako jistou věc. DP prý zhodnotil, že stav tratí je lepší než v době, kdy byly normy tvořeny, takže to snesou.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Já to slyšel taky, a to od nějakého "vyššího důstojníka", takže bych to bral jako jistou věc. DP prý zhodnotil, že stav tratí je lepší než v době, kdy byly normy tvořeny, takže to snesou.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Já slyšel informaci, že od 1.4.2015 bude i proti hrotům do odbočky rychlost 15 km/h. Ale nevím, co je na tom pravdy. Dozvěděl jsem se to od dvou různých lidí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
čepové výhybky tzv. manipulační v síti TT DPP jsou stále nejen v obratištích, ale i na tratích pojížděných s cestujícími (tam musí být označeny návěstí "V"), ale myslím, že jsem slyšel, že SE KONEČNĚ CHYSTÁ SJEDNOCENÍ RYCHLOSTI JÍZDY PROTI JAZYKŮM UZAMYKATELNÝCH VÝHYBEK.P_V píše:ad MMM: Nestálo by to pravidlo o rychlostech přes výhybku za revizi? Čepové výhybky s nezamčenými jazyky z tratí už vymizely, a ty moderní snesou víc. Pro začátek to třeba sjednotit na 15.
Ovšem velmi jsem zvědav jak to bude stanoveno - jestli jen pro ty s návěstidlem či všechny (= i ty bez návěstidla).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
Jsem pro.P_V píše:Pro začátek to třeba sjednotit na 15.
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
ad MMM: Nestálo by to pravidlo o rychlostech přes výhybku za revizi? Čepové výhybky s nezamčenými jazyky z tratí už vymizely, a ty moderní snesou víc. Pro začátek to třeba sjednotit na 15.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky
http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. ... 0305203404 - mám pocit, že se najde ještě řada dalších výhybek, kde se mnohým mohou plést rychlosti dle směru odbočný/přímý:
1.) horní Palmovka:
a) od Krejcárku (dle příznaku na APEXU a návěstidla ROV je dolní Palmovka přímo, ale fyzicky je vlevo a přímá větev je návěstěna doprava)
b) od Invalidovny (vlevo návěstěná dolní Palmovka je přímo a přímo návěstěná horní Palmovka je vpravo)
2.) za občasnou výstupní Voz. PA - někteří by mohly mít problémy poznat, co je v jazycích odbočná větev EOV, když signalizováno je vlevo "depo" a vpravo kusá kolej "v akátech" (a takových případů je nespočítaně)
1.) horní Palmovka:
a) od Krejcárku (dle příznaku na APEXU a návěstidla ROV je dolní Palmovka přímo, ale fyzicky je vlevo a přímá větev je návěstěna doprava)
b) od Invalidovny (vlevo návěstěná dolní Palmovka je přímo a přímo návěstěná horní Palmovka je vpravo)
2.) za občasnou výstupní Voz. PA - někteří by mohly mít problémy poznat, co je v jazycích odbočná větev EOV, když signalizováno je vlevo "depo" a vpravo kusá kolej "v akátech" (a takových případů je nespočítaně)